Karakter Tanıtımı

207 57 12
                                    

Zeynep GÜROĞLU:19 yaşında.Üniversitede mimarlık bölümünde.Erkek çocuğu gibi.Hep pantolon giyer.Annesiyle bir yalının müştemilatında kalıyor.
Sadece 2 tane arkadaşı var.Asla kendine bakmaz.
Emre HANCI'nın hayranı.
Abisi saydığı Mete HANCI ile takılıyor.Futbol oynuyor.

Emre HANCI:26 yaşında.HNC Holding'in iki veliahtından biri.Kızları sürekli kullanıyor.
Insanları aşağılamaya bayılıyor.

Mete HANCI:28 yaşında.HNC holdingin diğer veliahtı.Iyi kalpli bir insan.Helin diye bir kızla nişanlı.Ama onun kalbi kardeşim dediği Zeynep'te.
Zeynep'siz bir dünyada yaşamak istemiyor.

Türkan GÜROĞLU:Zeynep'in annesi.Onun için dünyayı değil bütün evreni yakar.Bir evde yardımcı olarak çalışıyor.Zeynep'ı okutmak için elinden gelen herşeyi yapar.

Bulut Sancak:23 yaşında. Zeynep'in ikinci arkadaşı olacak.Biraz da acılı bir karakter.Çünkü kardeşi kaybolmuş.Hem de Tekin HANCI yüzünden.

Tekin HANCI:Emre ve Mete'nin babası.HNC holdingin genel müdürü.
Tehlikeli biri.

Sevgi HANCI:Evin hanımı.
Oğullarına sevgiyle bakıyor.
Yardımsever,iyi kalpli.

Helin TATLIOĞLU:Mete'nin nişanlısı.Zeynep'e düşman.
Mete'yi aşırı kıskanıyor.O da insanları aşağılamaya bayılır.
Bu huyundan vazgeçecek mi?

Güneş SANCAK:20 yaşında.
18 yaşında büyük aşkı Emre ile ayrıldıktan sonra depresyona girmiş.19 yaşında kaybolmuş.

Yeliz ARSLAN:19 yaşında.
En az 50 tane sevgilisi olmuştur.Zeynep'le zıt olsalar da sonradan anlaşıyorlar.

Aşk KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin