¤ 3.Bölüm ¤

120 52 5
                                    


Medya:Zeynep{Barbara Palvin}

   ..........................................

Olayların üzerinden 4 gün geçmişti ama hala durumu kabullenemiyordum.Yarın nişan vardı.Ben gitmeyeceğim tabiki.

   Müştemilatın verandasında otururken Emre abi geldi ve sandalyeyi çekip oturdu.

"Emre abi birşey mi oldu?"

"Abi mi?Bana bundan sonra Emre bey diyeceksin.Ayrıca seni iyi ki öpmedim.Önce bir baktım çekici gibi durdun ama anladım ki çirkin ördek yavrusu gibi birşeysin."

   Ağzım şaşkınlıktan iki karış açık kalmıştı.Kalkıp gittiğinde sadece parfüm kokusu ve benim gözyaşlarım kaldı.Ama ağlamak yok!Ve ben yarın o nişana gideceğim.Ama biraz değişim yapalım!

   Mete abinin yanına gittim.

"Mete abi.Birşey sorabilir miyim?"

"Evet.Bu arada geçen gün için özür dilerim."

"Önemli değil.Ben nişana gelecek miyim?"

"Tabiki evet.Hayır kabul etmiyorum."

"Tamam.Teşekkürler."

   Odama gidip annemin bana aldığı elbiseye baktım.Annem bunu bana kuzenimin düğününde almıştı ama ben yine kot pantolon ve gömlekle gitmiştim.Bu elbise yarın giyilecek.Sırt dekoltesi çok fazla ama ben "çirkin ördek yavrusu" olmadığımı göstereceğim.Hem çirkin ördek yavrusu sonradan güzeller güzeli bir kuğu oluyor.Bende kuğu olacağım!
Elbiseyi denedim.Gayet güzel olmuştum.Yani ben öyle hissediyordum.Bu konulardan anlamadığım için.

   Saçlarım konusunda kararsızlık yaşadım.Daha doğrusu ne yapacağımı bilmiyordum.Allah'tan nişan yarın akşamdı.

   *********************

   Saçlarım konusunda kararımı verdim.
Toplayacağım.Nişana 2 saat vardı.Saçımı toplayıp elime annemin verdiği küçücük bir çanta aldım.Kendimi okuldaki o saçma kızlar gibi hissediyordum.Böyle yapmasam "Emre Bey'e" karşı çirkin ördek yavrusu olacaktım.Ama Emre birgün aşkı öğrenecek.Ya benimle ya da bensiz.Belkide ben onun Aşk Kraliçesi olurdum.
Tabi ilk önce nişana gitmem lazım.Annem nişanda servis yapacağı için şoförle gidecek.Bende taksi çağırıp beklemeye başladım.Sonra taksi durağından arayıp bana taksi kalmadığını söylediler.
Ve yağmur yağmaya başladı.
Sırılsıklam olmaya başladım!

   Olamaz!Nişan başlayalı 15 dakika olmuş.Ne yapacağım ben?Yürüsem 2 saatte gidip hasta olurum.Koşsam ayağımda en az 10 santim topuklu ayakkabı var.Ne yapsın bu kız?Umutsuzca eve girerken bir araba korna çaldı.Bakmaya gittiğimde arabanın içinde Emre'nin hiç mi hiç hoşlanmadığı çocuğu gördüm.Bu çocukla kavga edip bir güzel dayak yemişti.

   Çocuk bana parmağıyla gel işareti yaptı.

"Ne var be?Sen kimsin?"

"Gerçekten bilmiyor musun?
Bence bir yanlış var."

"Neden?Tanımam mı lazım?"

"Bana bütün genç kızlar hasta ama sen beni tanımadın."

"Evet."

Aşk KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin