¤ 18.Bölüm ¤

62 24 9
                                    

"Emre ne diyorsun sen?"

"Diyorum ki nikah tarihi almaya gidiyoruz!"

"Bu saatte mi?Hem bu ne saçmalık?Yangından mal mı kaçırıyoruz?"

"O zaman benimle geliyorsun!"

Zaten sırtında olduğum için onunla gidiyorum.Ama o benim burada olduğumu nasıl öğrendi?Ama bu Emre!Herşey beklenir,öyle değil mi?

Arabanın yanına geldiğimizde yere bıraktı.
Nefes almama izin vermeyip,
oturmam için arabaya itti.

"Şimdi çok kısa bir yolculuk yapacağız."

Umursamaz bir tavırla camdan yolu izlemeye başladım.Göz kapaklarım kendini aşağı doğru bırakmaya başladı.Kafamı koltuğa doğru yasladım ve kendimi uykunun en derinlerine teslim ettim.

************************

"Zeynep hadi uyan."

Gözlerimi devirip arabadan indim.Ne vardı 5 dakika daha uyusam!Etrafta sadece bir ev vardı.Adamlar ormanın içine bile ev yaptırmış!Kollarımı göğüs kafesim hizasında bağladım.Arabanın yanında dikilmeye başladım.

"Ben gelmiyorum.Bu ne biçim bir ev?Korkunç bir kere!"

Yanıma gelerek beni kucağına aldı.Ben ayaklarımı sallamaya başladım ama o beni umursamadan evin kapısını açtı.Içerdeki koltuğun üzerine fırlattı.

"Sen beni affedene kadar buradayız."

Kapıyı kapatıp üzerindeki gömleğin düğmelerini açmaya başladı.Ne yapmaya çalışıyordu?Bütün düğmeleri açtıktan sonra gömleği üzerinden çıkarıp odadaki sandalyenin birine astı.
Bende gözlerimi elimle kapattım.

"Ne yapıyorsun?Giysene üzerini!"

"Merak etme!Sana karşı kötü bir niyetim yok.Zaten olsa bile yapmam."

Ani bir hareketle kolumdan tutup beni koltuktan kaldırdı.
Koltuğu yatak haline getirdi.
Masanın üzerinde duran çarşafı yatağa serdi.Sonra yastıkları ve ince pikeyi yerleştirdi.

"Yatağımız hazır."

"Yatağımız derken?"

"Gördüğün gibi tek bir oda var.Eğer lavaboda yatmak istersen şu kapı."

Parmağıyla evdeki tek kapıyı gösterdi.Tabiki orada yatmayacağım!

"Ben yerde yatarım."

Elimle yastıklardan birini aldım.Yere koydum ve yastığa kafamı koydum.Ama yazın ortasında olmamıza rağmen havanın -30 derece olduğunu hissettim.

"Zeynep bu inat ne?Eğer sana zorla sahip olacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun.
Çık yanıma."

"O ne öyle?Biz evli miyiz?
Belki sen çevrende böyle şeyler görmüş olabilirsin ama ben alışkın değilim."

Yerde ona arkamı döndüm.
Tabi uykumu arabanın rahatsız koltuğunda aldığım için,hem boynum ağrımaya başlamıştı,hem de uykum gelmiyordu.Ayrıca yerdeki soğuk belime de etki ediyordu.Bir o tarafa bir bu tarafa dönerken rahatsız olduğumu farkeden Emre yatakta oturur bir vaziyete geldi.

"Zeynep ne olur?Bak söz veriyorum yarın gideceğiz.
Ben sen rahat edemiyorken uyumam,uyuyamam."

"Ama bana arkanı döneceksin."

Emre başını olumlu anlamda salladı.Yerdeki yastığı onun yastığının yanına koydum.

"Emre birşey daha istesem olur mu?"

Aşk KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin