Gözlerimi açmaya çalışıyordum fakat bir işe yaramıyordu.Zorla da olsa açtım ve lanet olası alarmı kapattım.Çünkü artık 3 aylık bir tatilim vardı!Normalde de pek okula bitmesem bile artık zorunlu değildim.Bunun verdiği keyifle geri yattım fakat telefonum tekrar çaldı.
Ben böyle işin!Yeliz arıyordu.Uykulu halimle telefonumun ekranındaki yeşil daireyi sağa çektim.Ve Yeliz'in o ince sesi kulağımda büyük bir hasara neden olacak kadar çok çıktı.
"Zeynep sana çok müthiş bir haberim var.Çabuk bavulunu hazırla!"
Birkaç saniye söylediklerini idrak edemedim.Sonra elimle saçımı kaşıyıp cevap verdim.
"Nereye gidiyoruz ki?"
"Bulut'un bir arkadaşının yazlığı varmış.Iki hafta süper olmaz mı?"
Dediklerini düşündüm ve heyecanlandım.O tatil çok iyi gelecek.Inanıyorum...
"Nereye geleyim?"
************************
Yeliz'in telefonda saydıklarını not almışım iyi ki!Yoksa bu kadar şey asla bitmezdi.Güneş kremleri,fön makineleri,gözlükler,
ayakkabılar,havlular...
Tabi saydıklarım listenin yarısı bile değil.Hepsini bavula yerleştirip dışarı çıktım.Bulut ve Yeliz beni almaya gelecekti.Bende apartmanın medivenine oturup beklemeye başladım.
Ama hala gelmemişlerdi.
Canım sıkıldı ve bende telefonumla ilgilenmeye başladım.Son zamanların müptelası olduğum oyunu açtım ve oynamaya başladım.
Araba sesleri geliyordu fakat umurumda değildi.Çünkü oyunun bitmesine 16 saniye kalmıştı.Ve bir salak gelip telefonu elimden aldı."Sen ne yapıyo...Emre!"
"Sen nasıl bu kadar puan aldın?Hemde benim rekorumu geçip!"
Onun bu haline güldüm.
Hadi ben 19 yaşındayım.26 yaşında ki koskoca adam hala böyle şeylere kafa mı yoruyor?Elinde ki telefonumu bana uzatıp göz kırptı.
"Bir ara bana da öğret nasıl yaptığını.Ama şimdi gitmemiz gerek."
"Sende mi geliyorsun?"
"Tabiki.Ben olmadan sen nereye?"
"Ama önce bir işimiz var!"
************************
Arabadan inip koşarak annemin yanına koştum.
Annem şimdilik arkadaşı Jülide teyzenin yanında kalıyordu.Bende evi boşaltıp annemle daha küçük bir ev tutacaktık."Kızım!"
Anneme kocaman sarılıp,
yanaklarına sulu sulu öpücükler bıraktım."O arabada ki Emre mi?"
"Evet.Bende sana şey diyecektim.Bulut,Yeliz,Emre ile birlikte iki hafta tatile gideceğiz."
"Gidin bakalım.Ben evi hallederim."
"Sağol annem.Hadi görüşürüz."
Tekrar Emre'nin yanına oturdum.
"Gidelim mi?"
************************
Yeliz'in tarif ettiği yeri bulamayınca tekrar aradım.
Ne kadar karışık yollar var böyle!Birde heryerde ağaçlar var ki o yüzden yolu bulmak daha da zorlaşıyor!"Yeliz nerede bu yazlık?Hani deniz kenarında bir yerdi."
"Zaten öyle.Siz neredesiniz?"
"Biz ormanlık bir yerdeyiz.
Siz burdan gelmediniz mi?
Alo!Alo!Yeliz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kraliçesi
Teen Fiction"...Annesiyle müştemilatta kalan, babası onu küçükken terketmiş, masum bir kızdan ne istersin sen? Sen aşkı bilmez misin? Herkesi kırmaktan zevk mi alıyorsun?..." Mete beni sevdiği halde hala benim Emre'ye olan hayranlığımı savunuyordu.Asıl aşk Mete...