Medya:Kalben-Haydi Söyle
..........................................
"Mete abi beni zorla öptü!"
Gözleri bir anda büyüdü.
Hızla ayağa kalkıp arabaya doğru yürüdü.Kalkıp peşinden gitmeye başladım.
Arkasını dönüp işaret parmağını bana doğru salladı."Zeynep sakın gelme!"
"Ama Em..."
"Aması falan yok.Gelme Zeynep!"
Arabasına bindi ve gitti.Ben durur muyum?Hemen bir taksiye atlatıp arabasını takip ettirdim.Evlerine geldi.
Taksiden inip Emre'nin peşinden gittim.Tabi benim bir adamım onun üç adımı..."Nerdesin lan?Kalkıp sevgilimi öpeceğine benim karşıma çık!"
Emre'nin sesiyle annem başta olmak üzere bütün ev halkı aşağı indi.Mete'nin gelmesiyle Emre ağzına yumruk attı!
"Bu dudaklarınla öptün değil mi Zeynep'i?"
Annem duymasıyla üzerindeki önlüğü yere atıp,
Mete abiye okkalı bir tokat attı."Sen ne kadar şerefsiz birşeysin!Sana abi dedi benim kızım.Senin yaptıklarına bak!Ama bir daha kızımın bir metre yakınına yaklaş,o zaman görürsün!"
Annem kolumdan tutup beni odasına götürdü.Bir bavula bütün kıyafetlerini doldurup,sinirle yürüdü.
Bende peşinden tıpış tıpış gittim.Ama başımı kaldıramıyordum.Utançtan!
Daha sevdiğim adamın yüzüne bakamazsam!"Zeynep gel benimle!"
Annemin bağırışıyla yeniden onu takip ettim.
Emre gözlerime bakıyordu.
Hissediyordum çünkü...
Biliyordum...Annem bir taksi çağırıp bindi.Bende son bir defa ona baktım.Gözleri hâlâ gözlerimdeydi.
"Zeynep çabuk bin!"
Zorla da olsa gözlerimi ayırıp taksiye bindim.
Annemin omzuna yaslanıp elimdeki beşiktaş formasına baktım.Gözyaşlarım formanın üzerine düşmeye başladı.
Annem durumu anlayıp çantasından mendil çıkardı."Kimse için ağlama.Ben sana böyle mi öğrettim?"
Elindeki mendili alıp yüzümü sildim.Evimin önüne geldiğimde indik.Direk eve girip banyoya girdim.Yeliz sürekli sorular soruyordu fakat cevap vermiyordum.
Annem yanıma gelen Yeliz'i durdurdu."Ben sana anlatırım olanları."
Yeliz sustu ve bende banyonun kapısını kapattım.
Üzerimdeki kıyafetleri çıkarmadan soğuk suyun altına girdim.Belkide bu sondu...Son günümüzdü...
Belkide o bakış son bakıştı.
O sözler son sözlerdi...************************
"Zeynep bu da olmadı.Ne yapacağım şimdi?"
"Gidip yeni birşey al.Hem sadece bir nikah."
"Olabilir.Eşofmanla mı gideyim?"
Yeliz elindeki 6. elbiseyi bir kenara atıp son elbiseyi denemeye gitti.Bende desenli elbise giydim.Saçlarımı dağınık bıraktım.O sırada Yeliz odasından çıktı.Üzerinde beyaz kısa dekolteli bir elbise vardı.
Prensesler gibi görünüyordu."Nasıl oldu?"
"Süper!"
Yanına gidip elinden tuttum.Ailesi gelecek mi çok merak ediyordum.
"Annen geliyor değil mi?"
"O kadın benim annem olamaz!Benim annem babamı seven o kadındı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kraliçesi
Teen Fiction"...Annesiyle müştemilatta kalan, babası onu küçükken terketmiş, masum bir kızdan ne istersin sen? Sen aşkı bilmez misin? Herkesi kırmaktan zevk mi alıyorsun?..." Mete beni sevdiği halde hala benim Emre'ye olan hayranlığımı savunuyordu.Asıl aşk Mete...