Úgy döntöttem, hogy négy részenként beraknék egy ún. "extrát", amiben megvilágítanék Lilith életével kapcsolatosan pár hiányosságot. Például, mit jelentenek a tetoválásai, milyen kapcsolata van/volt Gáborral, és miért nincs benne a sztoriban a családja.
Remélem, tetszik az ötlet :)*Lilith 16 éves*
Hófehér rózsacsokor. Kis kártya az asztalon. Boldog Valentin-napot. Ricsi.
Elpirulok. A bátyám beront a szobámba és felkapja a kártyát. Nevet.
- Ugye nem hiszed el, hogy szerelmes beléd? Barátnője van, Lil - rázza a fejét, és összetépi a papírkát. Kés szúródik a szívembe. Ricsi küldött nekem virágot. A suli leghelyesebb focistája. A bátyám a világ legnagyobb bunkója. Visítva nekiesek. Csikizni kezd. Tovább visítok. Rugdosom, ahol érem. Újra nevetni kezd, és felkap. Utálom, hogy ilyen pici vagyok.Fekete szemek. Fekete haj. Átszúrt bal fül. Laza mosoly. Nekem szól. Sötétkék Converse csuka. Felém jön. Dobogó szív. Elhalt hang. Be fogok égni.
- Picim, szabad ez a hely? - bólintok. Hangja sötét. Leül mellém. Enni kezdek.
- Hallom, balettozol.
Újabb bólintás.
- Biztos érdekes lehet...
- Köszönöm a virágot - nyögöm ki végül.
- Milyen virágot? Jaj ne, azt te kaptad meg? Cintiának akartam küldeni - feláll. Gúnyos vigyor. Nevetések. Szurkolólányok mindenhol. Elszorul a szívem. Könnyek. Hazudik. Nem lehet igaz.
- A kis balerina elhitte, hogy körülötte forog a világ - Cintia. Átkarolja Ricsit és megcsókolja. Mit követtem el ellenük?Suttogások. Pletykák. Amerre csak járok. A tanárok ferdén néznek rám.
- Te komolyan lefeküdtél Ricsivel? - kérdezi egy idegen lány. Vihog.
Ez megy tizenkét napja.
Elegem van.A balettbe temetkezek.
Nem akarom abbahagyni.
De már nem tudom, mit tegyek.- Biztos vagy benne?
Igen. Teljesen.
Két órába telt. Egy iránytű van a vállamon. A legelső tetoválásom. Hátha utat mutat.Fekete a sminkem.
Fekete a ruhám.
A vállam kilóg.
Pillantások.
Senki nem mer hozzám szólni.
De nem is pletykálnak.
Még mindig jobb, mint ami eddig volt.
YOU ARE READING
A tetováló
Teen FictionPlié. Piruett. Rózsaszín tüllszoknya. Az életem. Skiccek. Tetoválótű. Szalonok hangulata. Az álmom.