Piros. Kék. Fekete. Absztrakt rajzok. Festmények. Elcseszett virágkompozíciók. Tizenöt óra nyolc perc. Megölöm Dont.
- Csá hugi - vigyorog.
- Késtél.
- Mindig azt csinálom.
Barna haja lófarokban. Kitör belőlem a nevetés.
- Rohadt szarul áll.
- Tudtam, hogy tetszeni fog - csillog a szeme, mint mindig, amikor jókedvű.
- Miért akartad, hogy találkozzunk? - térek a lényegre. Nincs szükségem nagy egymásra találásokra. Sem családi ünnepekre. És semmire, ami nem kapcsolódik a baletthoz és a szalonhoz.
- Néha az embernek hiányozhat a családja, nem?
- Nekünk nem.
Piros. Kék. Fekete. Irritáló ez a hely.
- Felvehetem a rendelésüket? - pincér.
Hogyne.
Ez még úgyis hosszú lesz.Három órával később már a nyolcadik vodkát isszuk. Narancsosat és simát. Túl vagyunk az udvariasságon. Az ordítozáson. Most már csak a röhögés maradt.
Fagyos. Cseppek. Az arcomon. A hajamon. Jéghideg. Lüktetés a fejemben.
- Mi a kurva élet van? - nyögök fel.
- Egy óra múlva próba. Ha így meglát Chanelle bármelyikőtöket, megöl.
Bármelyikünket?
Kinyitom a szemem.
Don fekszik a földön.
Őt nem hatotta meg a vödör hideg víz.
Hogy kerültünk a szobámba?
És miért ittuk le magunkat?
- Este kilenckor betámolyogtatok, nem szóltatok semmit, csak te kidőltél az ágyon, ez a gyerek pedig a földön - tájékoztatott Vanessa - és bűzlesz. A vodkától is és a cigitől is. Ja és lehet, hogy jobb, ha tudod: van egy új tetoválás a lábfejeteken.
Mindkettőnkén?
Kifordulok, hogy lássam.
Egy pici masni. Piros.
Lemászok az ágyról. Donén ugyanez. Feketében.
Mi idióták vagyunk.Gábor hív.
- Hallottam jó volt a tegnapi nap.
- Honnan tudod? - meghalok egy aspirinért.
- Franzzal csináltattátok a tetoválást.
Baszki.
- Azt mondta, hogy valamilyen "cuki tetkót" kértetek - eddig bírta. Szakad a nevetéstől.
Kinyomom.
- Don, felkelni - belerúgok az oldalába. Nem elég erősen.
- Mi van?
- Hallod, te még jobban bűzölögsz - állapítja meg Vanessa.
- Most komolyan németül beszél nekem valaki kora reggel? - felül. Hunyorog.
- Bécsben vagy, ember. Az egy dolog, hogy Gáborral mi magyarul beszélünk, de itt ez a kirívó eset - direkt németül válaszolok neki, szokja a dolgot.
Kopogtatás.
Luca.
- Lilith, Chanelle éppen...
Körbenéz.
- ...meg akar gyilkolni és már értem, miért.
- Miről beszélsz?
- Valaki beköpött, hogy tegnap részeg voltál és a szobátok előtt cigiztél egy ismeretlen sráccal. Azt hittem, csak pletyka.
- És mit akar csinálni azon kívül, hogy meggyilkol?
- Kirúg.
YOU ARE READING
A tetováló
Teen FictionPlié. Piruett. Rózsaszín tüllszoknya. Az életem. Skiccek. Tetoválótű. Szalonok hangulata. Az álmom.