Capitolul 3

232 9 0
                                    

Am ieșit din clasă, cu David de mână și nu am mai zis nimic, până când el s-a oprit în fața clasei mele.
-David, îmi e frică!
-Să nu-ți fie. Eu sunt aici pentru tine.
Mă ia strâns în brațe.
-Vei fi aici pentru mine tot timpul?
-Până nu o să mai respir.
-Promiți?
-Sa promit e puțin! Mi-aș da și viața pentru tine!
Am ieșit din îmbrățișarea aceea strânsă și călduroasă, și i-am sărutat obrazul. Am mai vorbit puțin, și am decis, că azi, după ore, pe la 16, ieșim în parc. După aceea, am mers în clasă și mi-am lăsat ghiozdanul, așteptând-o pe Ariana, care tot timpul vine după mine.
-Hei, Ari!
-Neața!
Am început să povestim, eu spunându-i tot ce mi s-a întâmplat și arătându-i mâneca ruptă. Ea s-a îngrijorat și a zis să chemăm poliția, dar am liniștit-o eu, spunându-i că sunt bine și că nu e necesar. După asta, ea a început să-mi povestească despre întâlnirea ei de ieri cu Andrew și despre primul ei sărut.
-Presupun că Andrew sărută bine, dacă ești așa bucuroasă. Și la el nu a fost primul sărut, deci lui îi era mai ușor.spun eu râzând.
-Taci, Emily!îmi răspunde prietena mea, tot râzând.
După ore, am mers repede acasă, găsind ușa și poarta deschise.
-Tata?strig când intru în casă.
-Da, sunt la mine în cameră, cobor imediat.
Am mers să-mi lăs ghiozdanul în camera mea și m-am pus să mănânc. În timp ce mâncam, el a coborât.
-Ce faci?îl întreb eu.
-Nu m-am simțit bine și am venit acasă.
-Mai târziu merg în parc. Sper că nu te deranjează.
-Ba da, Emily! Chiar mă deranjează. Cu cine mergi?mă întreabă el țipând.
-Cu doi băieți și cu Ariana.mint eu, chiar dacă ne puteam întâlni cu Ariana și Andrew, tot era minciună, pentru că nu am planificat așa.
-Cu doi băieți?! Nici gând!
-Tata, sunt doar prieteni! Și ce putem face patru prieteni în parc?
Am mai vorbit puțin cu tata. Nu știu de ce era așa supărat, oricum nu-i pasă de ce mi se întâmplă. Mă pun să-mi fac temele pe mâine și îmi deschid și radio-ul pe "RockFM". Am terminat temele și m-am uitat la ceas. Era aproape 15. Mi-am scotocit prin dulap, până am găsit o rochie drăguță, roz deschis spre piersic, asimetrică, mai scurtă în față, mai lungă în spate și în picioare mi-am luat o pereche de tocuri negre, închise în față,cu niște ținte în spate. Ador acele tocuri, par foarte feminine, dar în acelaș timp, impunătoare și "rockstyle". Și mi-am luat o geantă neagră, micuță, pe umăr.
Am așteptat ca tata să urce în camera lui și să adoarmă, după care mi-am închis uș cu cheia, am pornit radio-ul pe "RockFM" și am ieșit pe geam, pe un copac, pe care ies de când sunt mică, deci știu unde să pun picioarele, chiar dacă mă dezavantajau tocurile. Am coborât încet din copac și am plecat spre parc. Când am ajuns acolo, era exact 16 fix. Am intrat în parc și m-am așezat pe prima bancă, așteptându-l pe "prințul meu pe cal alb". Am așteptat cinci minute și am văzut că nu vine, așa că m-am ridicat de pe bancă să plec, dar atunci, cineva mi-a pus mâinile pe ochi.
-Cine e?
-David!
-Ai ghicit!îmi dă drumul ochilor, dar mă prinde de mână și mă ajută să fac o piruetă. Ce frumoasă ești!
-De asemenea!
Apoi, își scoate de la spate un buchet de flori colorat, cu un miros super.
-Mulțumesc mult, David!
-Plăcerea e a mea!
Mă simțeam ca într-un basm. Era superb. Am început să ne plimbăm, să povestim și să râdem. Tot plimbându-ne, am dat de Ariana și Andrew, care stăteau la un perete și se sărutau, așa că am zis că nu-i deranjăm.
-Putem să stăm pe o bancă? Mă dor picioarele!
-La tocurile alea înalte, nici nu mă mir!
Am început amândoi să râdem și ne-am așezat pe o bancă.
-Vrei înghețată? Mă duc eu să iau și tu aștepți aici. De care vrei?
-Ăă.. de pepene galben sau lămâie. De care este.
-Ok.mi-a sărutat obrazul și a plecat.
Era îmbrăcat foarte drăguț, într-o pereche de pantaloni negri și un tricou alb pe care scria "Crown the empire". Mă întreb de unde știa că-mi place Crown the empire.
Am mai așteptat puțin și s-au auzit sunete de pași din partea dreaptă. Când m-am uitat, l-am văzut pe Alex.
-Dacă tu nu plătești, pentru că te salvează David, va plăti familia ta!
-Dar ce am făcut?
Întrebarea a fost în zadar, deoarece nu mi-a mai răspuns.
După un timp, a ajuns și David cu înghețata.
-Ți-am luat de pepene galben și de lămâie.
-Mulțumesc!
Am pus buchetul de flori pe bancă și am luat înghețata în mână. Era înghețată din aceea la cupă. Când m-am uitat la ea, avea un bilețel într-un capăt.
"Poate știi deja, dar vreau să-ți spun că te plac. Ești așa frumoasă, drăguță, de treabă, perfectă persoană pe care o știu. Te iubesc! :*"
-Awww!
Îl i-au în brațe și îi șoptesc încet la ureche "și eu te iubesc".

Hello, guys!
Sper că vă place!
Am început o nouă carte, pe care o voi publica probabil mâine. Vreau să vă zic doar că este "Prima iubire : Din perspectiva lui David"
Sper că o să vă placă și noua mea carte.
Este cam aceeași carte, dar din perspectiva lui David. ❤
La media aveți poză cu tocurile lui Emily. Eu le adorrr ❤

Prima iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum