Capitolul 21

215 8 4
                                    

Jenni se pune lângă Markus, iar eu rămân cu capul pe picioarele lui Paul.
După puțin timp, Paul mă roagă să îmi iau capul și se ridică în picioare.
-Ce facem acum?
-Nu știu.. spun eu, luându-mi telefonul în mână, punându-mi căștile și dând drumul la melodia "Happy song" de la Bring mw the horizon.
Îmi pun căștile în urechi și îl văd pe Markus ridicându-se și mergând să vorbească cu Paul. Îi văd vorbind, dând din buze, dar nu îi aud.
Jenni vine către mine, îmi dă o cască jos și și-o bagă în ureche. Îmi zâmbește și apoi se uită în față. Eu îmi pierd privirea prin florile copacului. Dintr-o dată vine Paul, se așează în fața mea și a lui Jenni, eu încă privind pierdută către florile copacului și ascultând muzica.
-Unde vreți să mergem? Mergem la un film la cinema? Nu la cel vechi.spune el, făcând o mică glumă.
-Sigur. Dacă vrea și Jenni.
-Da.. haideți.
Am plecat spre centru, unde este cinema-ul. Am intrat și am văzut ce filme sunt. L-am rugat pe Paul să mergem la un film horror.
-Plătesc eu, spune Markus.
-Nuu.. lasă. Punem toți bani, spun eu.
-Nu. Am zis că plătesc eu.după ce termină de spus asta, eu încep să râd.
-Paul..haide cu mine să iau sucuri și să-mi iau niște dulciuri.m-am plâns eu ca un copilaș.
-Haide, Em.
Am plecat la magazinul acela din cinema și am luat patru sucuri și niște dulciuri pentru noi toți. Am mers și ne-am uitat la filmul "Femeia în negru" . A fost un film super!
După aceea am plecat acasă. Întâi am fost și am lăsat-o pe Jenni la casa ei, apoi au venit băieții și m-au condus până acasă.
-Poate venim mai târziu să te chemăm pe afară.
-Bine. Vă aștept.
Am bătut palma și am mers către ușă. Am intrat și am mers să o caut pe mătușa mea.
-Mătușă! De ce m-ai luat de la casa mea? Îmi plăcea acolo. Nu zic că aici nu e fain sau că n-am prieteni, dar vreau înapoi.
-Te duci în cameră! Acum! Ți-am zis să termini cu fițele astea. Ai înțeles?
-Da, mătușă!
Am mers în camera mea, nervoasă și am luat laptopul , am deschis skype-ul și l-am sunat pe David.
-Heii!
-Hei!spune David , zâmbind.
-Ce faci? Cum a fost azi?
-Mă gândeam la tine. Azi a fost cam aiurea.. am fost la școală,am venit acasă și am așteptat să mă suni. Mă simt așa gol știind că nu mai ești aici, cu mine. Tu cum ești?
-Si mie mi-e dor de tine. Eu azi am fost cu Paul, Jenni și Markus la cinema-ul vechi și apoi am fost și la film. Am mâncat dulciuri!spun eu zâmbind. Oricum, îmi e foarte dor de tine. Aa..da , și m-am certat cu mătușa. Am întrebat-o de ce nu m-a lăsat acasă și m-a trimis în camera mea. Vreau înapoi, David.
-Stai liniștită, vei veni înapoi. Și ți-am zis, te voi aștepta oricât trebuie.
-Bine. Aveam nevoie să te văd. Mă duc să văd cu ce să o mai ajut pe mătușa și mai târziu o sun și pe Ariana. Te iubesc, piticule! Pa!
-Ok. Și eu te iubesc, minionule! Pa!
Am mers și am întrebat-o pe mătușa Alexandra dacă vrea să o ajut la ceva, dar mi-a zis că nu vrea. Am mers înapoi în camera mea și m-am aruncat în pat, mi-am băgat căștile și am dat drumul la rock. Am primit mesaj de la Jenni.
J:Ce faci? :3
E: Bine. Tu?
J: Bine. Ai treabă?
E: Nu.

După ce i-am scris că nu, mă sună.
-Emi! Trebuie să vorbim.
-Ok.
-Poți să vi la mine?
-Ăă.. mai bine, hai tu la mine.
-Ok.

În 20 de minute, Jenni era la mine.
-Deci ce e așa important?
-Voiam doar să povestim și așa..
Am început să povestim de tot felul de lucruri.
-Decii...ție îți place de Paul?întreabă Jenni.
-Nu, de ce? Eu am un iubit. Adică, am avut, și încă sufer după el.
-Ah. Ok.
-Ție de cine-ți place?
-Nu cred că vrei să ști. Adică, el mă cunoaște de mult timp și nu mă place, iar acum tu ești nouă și totuși te place. Nu sunt genul lui.
-Cine?
-Paul.
-Serios? Dar nu mă place.
-Ba da.
Am început să povestim mai amănunțit.





Capitol nou ❤
Vă iubesc.
Mersi mult de susținere, voturi, comentarii și listări!
Vreau să zic că aș vrea să pun capitole mai des, dar n-am timp.
Ok. Cam atât pe azi.
Kisses! ❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prima iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum