Capitolul 4

164 10 0
                                    

Am mai stat puțin în îmbrățișare și apoi m-am așezat iar pe bancă.
-De unde știai că-mi place Crown the empire?
-Ehh.. am eu sursele mele.
Am mai vorbit puțin cu el și apoi l-am rugat să mă conducă până la ieșire din parc. Înainte să plec, l-am mai îmbrățișat iar și i-am spus un scurt "te iubesc", el răspunzându-mi la fel și sărutându-mi obrazul rece. Am plecat acasă, intrând la fel cum am plecat : pe geam. M-am chinuit puțin cu tocurile, dar până la urmă, am reușit. M-am schimbat și am deschis ușa. Am coborât să văd dacă tata e jos sau încă doarme. Nu era nimeni jos, așa că mi-am dat seama că tata înca doarme. Mi-am luat cereale cu lapte și am urcat sus. Când m-am pus în pat, am primit un mesaj și în același moment, tata a deschis ușa.
-Ce faci?
-Mănânc.
-Ai plecat undeva? Eu am dormit și n-am auzit nimic.
-Nu, tata!am mințit eu, pentru a doua oară în aceeași zi.
-Bine.după cum am zis, tatălui meu nu-i pasă de mine. Eu plec să mă plimb.
Așteptam să iasă din cameră, ca să pot să văd mesajul. Era de la Ariana. Mă întreba ce fac, i-am răspuns și am intrat pe laptop, pe youtube.

~ora 00:20~

Tata nu e acasă. De ce? L-am sunat deja de 13 ori. Unde e? Cred că ar trebui să sun poliția. Am sunat la poliție și am anunțat dispariția tatălui meu. Au zis că vor face tot ce pot, iar eu am mers în parc să văd dacă nu e pe acolo. L-am sunat pe David, deoarece îmi era frică.
Am ajuns în fața parcului tremurând și vorbind cu David. El mi-a zis că vine cu mine, ca să nu mă mai simt așa singură, și chiar după 10 minute a ajuns. Am început să-l căutăm pe tata, dar nu am găsit nimic. Între timp au ajuns și polițiștii, căutându-l pe tata. Mi-au zis să plec acasă și că mă vor anunța dacă găsesc ceva. David m-a dus la el acasă.
-Hei, mama!strigă David când intră.
-Hei, David!
-Bună ziua!spun eu respectuos.
Mama lui David iasă de după ușă, îmbrăcată în pijamale și cu părul prins într-o coadă sus.
-Vaii, hei, dragă! Nu am știut că vei veni aici! Îmi pare rău pentru cum sunt îmbrăcată.
-Nu e nimic.
-Mamă, mă faci de râs.spune David ironic și toți trei începem și râdem.
-Cum te numești, frumoaso?
-Emily. Dumneavoastră?
-Eu mă numesc Delia.
-Mă bucur de cunoștință, doamnă Delia!
-Doamnă?! Spune-mi Delia.zice ea cu zâmbetul pe buze.
I-am zâmbit și David m-a tras de mână până în sufragerie.
-Nu cred că ai pijamale, trebuie să-ți dau eu o pereche.spune Delia venind cu o pereche de pijamale foarte drăguțe în mână.

Prima iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum