Scrisoarea lui David
"Hei, David.
Tu citeștia asta, când, probabil eu sunt în mașină.
Vezi că am lăsat o scurtă foicică și pentru Delia, te rog să îi dai ei foaia.
Vroiam să-ți spun că te iubesc enorm, enorm, enorm, enorm de mult și că-mi va fii foarte dor de voi. De toți.
Sper să-ți aduci aminte de mine cu drag și poate peste mai mult timp, ne vom revedea. Mi-aș dorii tare mult asta. Oricum, eu te voi aștepta, chiar dacă poate în timp îmi voi face noi prieteni, un nou iubit :( (chiar dacă nu vreau asta, așa mi-ai zis tu =(( ) , tot voi veți fii cei mai speciali și tot la tine mă voi întoarce. Mi-ai zis că vom trece împreună peste, dar se pare că nu mai putem. Dar, oricum ar fii, tu mi-ai oferit cele mai tari momente.
Știu că am doar 14 ani și probabil ziceți că vai, ce mult poate suferii o fată de 14 ani, dar sufăr. Va fii oribil fără tine. Fără noi doi. Fără voi, toți.
Știu că mi-ai cerut să nu plâng, dar n-am ce face.. asta se va întâmpla oricum, deoarece nu-mi pot stăpâni lacrimile. Asta trebuia tu să mă înveți, dar din cauza mătușii mele, nu vei mai avea timp să mă înveți să cresc, așa cum mi-ai zis.
TE IUBESC! Să nu uiți asta, orice-ar fii.
Te-am iubit, te iubesc și te voi iubi mereu.
Și dacă nu vom mai fii împreună, în adâncul inimii mele, va fii scris numele tău, îți promit asta. Va fii ca un tatuaj de care nu mai pot să scap nici dacă vreau, dar eu nu voi vrea să scap de el. El va fii cel mai perfect tatuaj.
Oo.. tot îmi vine să-ți scriu că te iubesc, și acum nu mai am cum să-ți demonstrez. E oribil.
Din vina mătușii nici nu am apucat să vedem dacă mergea între noi. Îmi va fii dor de tine și probabil îmi va trebui zile, săptămâni, luni, chiar și ani ca să mi te scot din gând și probabil oricum nu o voi face.
Love you so much, David! <3
Sper că-ți plac pozele alese de mine. Pentru mine acele poze sunt foarte speciale.TE IUBESC enorm!
O să-mi fie tare dor.. pupici mulți!
-Cu dragoste și sinceritate, a ta, Emi <3"Hei, lume!
Ultimul capitol din scrisorile lăsate, deci, revenim la capitolele normale.
Bye! ❤😍
CITEȘTI
Prima iubire
Storie d'amoreAici puteți vedea o poveste de dragoste foarte complicată dintre o fată de a8-a și un băiat de a10-a . Poate la început pare doar o relație normală,dar veți vedea cum totul se va schimba. Emily-O fată normală, îndrăgostită de David. Este clasa a8-a...