Capitolul 9 (bonus)

124 6 2
                                    

M-am depărtat ușor din sărut. Toți se holbau la noi, dar atunci când mi-am îndreptat privirea spre ei, și-au întors capul. M-am dat jos de pe masă, l-am tras de mână, mi-am luat la revedere și am plecat la casa lui David. Am intrat în casă, negăsind pe nimeni.
-Unde e mama ta?
-La lucru.
-Ok.
M-am dus în cameră și m-am schimbat într-un tricou lung, peste genunchi,de-a lui și o pereche de pantaloni scurți. Am mers în bucătărie, am făcut popcorn și am mers în camera de zi, unde el mă aștepta.
-Ne uităm la film?
-Da... sunt ultimele noastre zile împreună și până acum nu am văzut un film horror împreună.
-Nu mai gândii că sunt ultimele noastre zile împreună. Hai să fim optimiști și să ne gândim că atunci când termini liceul ne vom revedea. Promite-mi că nu o să suferi din cauza despărțirii și că vei spera la un nou început.
-Nu pot să-ți promit că nu voi suferii, pentru că te iubesc.
-Și eu te iubesc, pitico, dar trebuie să ai încredere că ne vom revedea. Și dacă îți vei găsii un soț, veți avea copii și trei pisici, eu tot o să te iubesc și tot o să vin să te vizitez.
-Nu se va întâmpla asta. Du-te schimbă-te și hai să ne uităm la film. Îl pun eu până te schimbi tu. Lasă-mi telefonul tău, să stau pe el dacă am pus deja filmul și n-ai venit.am zis eu și am râs.
-Ți-l las, dar nu te uita printre mesaje. Adică, poți să le vezi pe toate, în afară de mesajele cu Andrew.spune și râde.
-Exact acolo intru.
-Eu te-am avertizat.a spus și a ieșit din cameră.
Am pus filmul "Good night, mommy" și am luat telefonul lui David. Am intrat la mesajele cu Andrew și am dat în sus până la începutul conversației. Am citit, totul era destul de ok. Am ajuns la conversația de azi.
"Cum sărută Emily? Părea că știe ce face :))"
"Sărută bine, dar eu nu de asta o iubesc și nu o voi săruta prea des, deoarece e pitica mea. Vreau să aștept să crească. O iubesc pentru că e pitică, drăguță, frumoasă, pentru felul ei de a fii. O iubesc pentru că e ea."
"Wow, frate! Respect :))"

Nu am citit mai mult. Lacrimile mi-au curs pe obraji, chiar dacă zâmbetul era pe buze. Intră David.
-Ți-am zis să nu citești, spune zâmbind și mă ia în brațe. Ai zâmbetul acela frumos, care-mi place, dar lacrimile nu mi le plac.mi-a șters obrajii. Hai să ne uităm la film.
-Tu vorbeai serios?
-Clar.
-Și cum vrei să nu sufăr? Tu nu vei suferii?
-Ba da. Dar tu ești o luptătoare și vei trece peste. Mie o să-mi rămâi mereu în inimă.
Am început să ne uităm la film. Am văzut întreg filmul și apoi ne-am pus pe canapea.
-Ce facem acum? Ți-am zis că vreau să petrecem fain timpul ăsta rămas. Avem doar patru zile, pe care trebuie să le trăim și să ne bucurăm de ele la maxim.
-Ce zici să ne plimbăm pe stradă?
-Atât?
-Da! E cel mai perfect lucru.
Am plecat să ne plimbăm. Am mers până la florărie, iar David mi-a luat un trandafir. Ne-am plimbat până la ora 21:30.
-Hai acasă.
-Deja?
-Trebuie să fii odihnită pentru o nouă zi și noi aventuri.
-Ești așa grijuliu. Te iubesc!
-Și eu.
Am mers acasă și m-am pus în pat. Am adormit imediat. Dimineață m-am trezit, iar mama lui David era în bucătărie.
-Bună dimineața!
-'Neața!
-Azi vei sta singură până vine David. El încă merge la școală, chiar dacă tu o schimbi.spune Delia chicotind. Ți-am făcut mâncare. Îmi pare așa rău că pleci, dragă.
-Și mie..și mie îmi pare rău. Mai ales că acum am început să țin și la tine, enorm de mult. Apropo, la cât iasă azi David?
-Nu știu, cred că la 15.
-Bine, mersi. Merg să mai stau puțin în pat.
-Bine Emi, ai mâncare în cuptor.
-Mulțumesc, Delia!
Am mers în pat și m-am gândit la ce voi face azi. Nimic nu-mi trecea prin minte, așa că am zis să fac totul pe moment, fără să mă gândesc înainte.
La ora 14 m-am pus să fac o pizza pentru mine și David. La ora 15 iubitul meu nu era acasă așa că l-am sunat. Nu mi-a răspuns. Am sunat-o pe Ari, apoi pe Hope, Andrew și Paul, niciunul nu mi-a răspuns.

Hei!
Capitol nou, nou, nou! :))
Bonus de vineri. :3
O să fie o mică "surpriză" în următorul capitol.
Scuze, dacă am vreo greșeală gramaticală.
E cam scurt, dar e bonus :))
Oricum, sper că vă place.

Prima iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum