Am mai vorbit cu David, după care a venit și Ariana pe la mine.
-Hei, am auzit ce s-a întâmplat. Îmi pare foarte rău.
-Și mie.. și nici nu ne vom mai vedea, deci sper că poți sa vii în patru zile aici, să ne luăm la revedere.
I-am povestit totul si a zis că mă lasă să mai stau singură. Îmi ridic telefonul și-i trimit mesaj lui Hope.
"Cred că încă ești supărată, dar nu știu dacă ai aflat ce s-a întâmplat cu tatăl meu. Îmi e dor de tine. Oricum, nu va mai conta, deoarece peste patru zile plec la New York. Voiam doar să-mi iau la revedere, măcar cu o îmbrățișare în acea zi. Te pup"
Am așteptat puțin să răspundă, dar nu a răspuns. M-am pus să dorm, deși era ora 3 după-masa. Am dormit până la ora 5 și apoi am ieșit din cameră. Am mers și l-am prins pe David de mână.
-Ce faci, pitico? Ești mai bine?
-Da.. mi-am dat seama că toată lumea suferă, dar face parte din viață și trebuie să trecem peste. Dacă tot sunt ultimele mele zile de aici, hai să fie și cele mai faine.
Am ieșit din casă, am mers și le-am luat pe Ariana, Hope, Andrew și un prieten de-a lui David, Paul. Am plecat prin oraș și ne-am plimbat peste tot. Am fost la o pizza și am mâncat și înghețată. Am vorbit cu Hope și nu mai era supărată. De fapt, acum era supărată că nu mai poate sta cu mine. În sfârșit un băiat de a zecea îi dă și ei atenție, Paul.
Eu și David încâ nu am avut primul sărut, și cred că nici nu o să-l avem, deoarece eu voi pleca și va trebuii să ne despărțim, dar eu tot îl voi iubii. Andrew și Ariana se sărutau mai tot timpul. Paul și Hope au început să se cunoască.
Ne-am mai plimba, după care ne-am dus acasă la Andrew. Ne-am așezat pe jos, în cerc pentru a juca "Adevăr sau provocare". Am învârtit sticla. Prima oara a căzut cu vârful la Hope și cu partea din spate la Amdrew.
-Adevăr sau provocare?
-Hai să-ncepem bine. Provocare.
-Te provoc...a avut un moment de gândire, după care a continuat, te provoc să îi săruți și lingi gâtul lui Paul, până ajungi la gură,și să-i dai un sărut scurt.
Hope a avut un moment de ezitare, dar apoi s-a întors către Paul, acesta zâmbindu-i și făcându-i cu ochiul. Nu a avut ce să facă, așa că a acceptat. I-a sărutat ușor baza gâtului, apoi s-a urcat încet lingând și sărutând gâtul lui Paul. Când a ajuns la gură, și-a apăsat ușor buzele pe buzele lui și le-a luat repede.
-Cum te simți, Paul?strigau băieții ca nebunii prin cameră.
-Sincer? A fost super! Nu se vede că-i de-a opta.
-Heiii!strigă supărată și totuși fericită Hope.
Am continuat să jucăm. De această dată, sticla s-a oprit cu dopul spre mine și cu parte din spate la Paul.
-Ăhăm.. ce alegi?
-Provocare. De aia sunt aici.spun eu tare și răspicat.
-Te provoc să joci "5 degete" după jocul ăsta de adevăr sau provocare.
-Bine.
Am mai jucat de câteva ori, cu provocări tot mai nebune. După care ne-am decis să jucăm jocul propus de Paul.
-Deci, trebuie să ridicăm o palmă în aer și să spunem pe rând "niciodată nu am.." și completăm cu ceva. Cel care a făcut trebuie să-și lase un deget jos, iar cel care nu mai are nici un deget, pierde. În cazul în care pierzi, în mod normal se bea alcool, dar noi mai bine facem cu o provocare.ne explică Paul jocul.
Am început să jucăm. Toți am ridicat mâinile și am așteptat ca Paul să înceapă.
-Niciodată nu am sărutat pe cineva. Eu să sărut, nu să fiu sărutat.
Toți au lăsat un degat jos, în afară de mine. Nu mă simțeam prea ok, dar am zis să continuăm.
-Niciodată nu am fumat.spune Andrew.
Eu,David și Paul am lăsat câte un deget jos.
-Tu ai fumat, pitico?mă întreabă David.
-Tu ai făcut-o, nu? Eu de ce nu?
-Aww, pitico!spune și mă strânge în brațe. Să nu o mai faci nicioadată!
Am continuat jocul.
-Niciodată nu m-am drogat.zice Ariana.
Nimeni nu lasă nici un deget jos.
-Niciodată nu am ascultat rock pentru că am vrut.spune Hope.
Eu las degetul jos, la fel și Ari.
-Niciodată nu m-am sărutat cu iubita prietenului meu cel mai bun.spune David.
Paul lasă un deget jos.
-Serios, Paul? Cu cine?spune supărată Hope.
-Mai de mult, printr-a noua, eram beat și am sărutat-o la un colț. Scuze, baby!
Jocul continuă.
-Niciodată nu am...niciodată nu am sărutat un drogat.
Andrew lasă un deget jos, urmând și Ari.
-Ce? Când?spun eu amuzată de situație.
-Eu eram la o petrecere, e o poveste lungă și haioasă.spune Aria.
-Și eu eram la o petrecere, dar eu eram foarte beat. Am sărutat-o pe aia la colț și m-am întors, o fată mi-a zâmbit și m-am dus spre ea. Am crezut că-i vară-mea, dar când am ajuns acolo mi-a zis să o sărut. Cum eram beat, am făcut-o, dar a doua zi am aflat și îmi venea să vomit.
Toți am început să râdem. Am început din nou de la primul, cu întrebări mai ciudate. Eu, David, Aria și Paul aveam un singur deget. Eu am pierdut.
Ceilalți au ales provocarea, de față cu mine. M-au pus să fac ceva ce am zis că n-am făcut în timpul jocului, adică să sărut. M-au pus să-i dau jos tricoul lui David și să-i sărut abdomenul lucrat, apoi să urc mai sus, să-i sărut gâtul și apoi să-l sărut. După toate astea, m-au pus și să-i dau un sărut lui Paul, dar partea aceasta chiar am refuzat-o deoarece era deja prea mult partea cu David, mai ales partea cu Paul.
Am început să fac provocarea. I-am tras încet tricoul și am început să-i sărut abdomenul lucrat. Am urcat încet spre gât. I-am sărutat încet gâtul. Când am ajuns la buze, am ezitat puțin, dar apoi i-am prins capul și l-am sărutat. Era primul meu sărut, deci nu mă prea pricepeam. El s-a ridicat în picioare, m-a ridicat, eu încolăcindu-mi picioarele pe după abdomenul lui și sărutându-ne. Pe fundal, băieții și fetele strigau chestii de genul "ce drăguț!" sau "ooo". Limbile noastre se întâlneau într-un sărut minunat. În acel moment, am avut atâtea sentimente. Îl iubeam enorm, dar eu peste patru zile plecam la New York și nu-l mai vedeam. M-a pus pe masă și încă ne sărutam. Îi țineam capul pe după mâini și el avea mâinile după șoldurile mele.Hey, guys!
Un carousel de sentimente!
Sper că vă place!
Am lucrat destul de mult la el, și în sfârșit am reușit să fac un capitol mai lung... ieii!
Sper să n-am greșeli gramaticale.
Mulțumesc de susținere! <3
CITEȘTI
Prima iubire
RomanceAici puteți vedea o poveste de dragoste foarte complicată dintre o fată de a8-a și un băiat de a10-a . Poate la început pare doar o relație normală,dar veți vedea cum totul se va schimba. Emily-O fată normală, îndrăgostită de David. Este clasa a8-a...