Selam küçük zehircikler :)
Şimdi şöyle bir durum var bu bölümden sonra ki bölümlerin uzunluğunu arttırmaya karar verdim. En azından şimdi ki yazdığım bölümün en az iki katı olacak.
Amma şöyle bir durum daha var artık her bölümde sınır koyuyorum. Yani en az 10 yıldızcık ve 10 yorumcuk gelmeden yeni bölüm eklemek yok :(
Ne zaman yıldız ve yorumlar tamamlanır bilemiyorum ama hazır da bölüm bulunduracağım ve tamamlanır tamamlamaz da yayınlayacağım. Yıldız ve yorumların tamamlanması bir ay bile sürse yeni bölüm yok . Bu yüzden kitabımı beğeniyorsanız yıldız verip yorum yaparsanız çok sevinirim :)
İyi okumalar ve olaylı bir bölüme hazır olun :)
'' KAVİN'İN ANLATIMI ''
Gelmekle hata yapıp yapmadığımı analiz ettiğimde hata yaptığım sonucuna vardım. Emre beni ne kadar seviyorsa sevsin arkadaşlarının benden hoşlanmadığı açıkça ortadaydı yada düzeltmeliyim Ayşe ve Seda'nın beni sevmediği açıkça ortadaydı!
Kızların beni sevmemesine takılmam saçmalık gibi görünse de ben onlarla iyi anlaşıyor olmak isterdim. Emre'nin arkadaşları benim de arkadaşlarım olabilirdi .
Zaman ilerlerken Murat ve eşi Azra masamıza geldiğin de Emre'de lavabo için izin isteyerek beni arkadaşlarıyla baş başa bıraktı. Üzerimde ki tedirginliği hissetmiş olan Azra bacağımı hafifçe sıkarak gülümsediğinde bende ona sıcak bir tebessüm gönderdim.
'' Kavin gelmene çok sevindim '' diyen Murat'a baktığım da eşi gibi bana oldukça içten davranmayı ihmal etmiyordu.
'' Bende beni çağırdığınız için çok teşekkür ederim '' dedim.
Ayşe'nin bana karşı kötü bakışlarını görmemeye çalışsam da maalesef bunu başarmakta yeterli olamıyordum.
''Kavin adın çok güzel ve değişik yabancı bir isim mi tatlım ? '' diyen Azra'ya cevap verecekken Emre'de lavabodan gelip yanıma oturmuştu.
'' Özenti işte sırf havalı olsun diye babası İngilizce bir isim koymuş. Sanki kız yabancı da '' diyen Seda'ya baktığım da gözlerimin dolmaması için büyük uğraş içerisine girdim.
Emre bu kaba davranışa tepkisini gösterecekken ellerini sıktım ve bana bakmasını sağladığım da gülümsedim. Bu ona ' sakin ol ' mesajım olmuştu ve oda beni anlamıştı.
''Hayır ismimi babam değil annem koymuş ve ismim de Türkçe bir isim '' diyerek gülümsedim. Bu sakin olarak verdiğim cevabı çok beğenen Azra'nın memnuniyeti yüzümden anlaşılıyordu. Ahh tabi bir de Ayşe ve Seda ikilisinin bozulmuş hali...
'' Tatlım daha önce hiç duymadım acaba anlamını söyler misin ? '' diye sohbeti ilerleten Azra'ya kendimi çok daha yakın hissetmiştim. Hiç olmamış ablam gibi dokunuyordu kalbime.
'' Güçlü ve cesur kız çocuğu '' dediğim de Emre saçlarıma minik bir öpücük kondurarak '' Benim Kavin'im '' dedi. Şuan bütün gerginliğimi aldığının farkında mıydı ?
'' Murat görüyor musun çocukları çok güzeller tıpkı bizim gençliğimiz '' derken bir yandan da Murat'ın kollarının arasına gömülüyordu.
'' Biz hala genciz Azra'm '' diyerek kollarında bulunan Azra'yı daha çok kendine çekerek kokusunu içine çekti.Güzel bir ikiliydiler ve birbirlerine aşkla bakıyorlardı.
'' Azra abla sen de ne abarttın yani . Onlar daha yeni başlamış ilişkilerine sonunu da biliyorsun üstelik '' dedikten sonra Seda herkes Seda'ya bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANZEHİR
Romance''Cesur sevgilim benim '' diye fısıldayan Emre'ye baktığım da çaresizliğini görmek ürpermeme neden oldu. Hıçkırıklarımı durdurmaya çalışarak kendime bir kaç saniye tanıdım ve '' Cesur değilim '' dedim . Gerçekten de cesur değildim ki ben . '' Hayır...