10. Bölüm

508 48 23
                                    

İçeriden Murat ağabeyin bize seslenmesi ile Ayşe benden bir kaç adım uzaklaştı ve göz yaşlarını elinin tersi ile sildi. Kendini güçsüz göstermek istemiyordu diğer  insanlara ama bana karşı bütün duygularını her zaman açıkça belli etmekten kaçınmazdı. 

''Kendini iyi hissedene kadar buradan çıkma istersen ? '' dediğim de histerik bir şekilde gülümseyerek başını sağa sola salladı. Tamam kendi bilir...

Adımlarımı mutfağın çıkışına doğru yönlendirdiğimde arkamdan Ayşe'de gelmeye başladı. Beyaz ahşaptan yapılmış tahta kapıyı açmak için öne doğru ittirdiğim de mutfaktan çıkması için Ayşe'ye öncelik verdim ve beraber mutfağın içerisinden çıktık. Ayşe herkese kısaca '' İyi günler '' dedikten sonra hızla kafeteryanın içerisinden çıktı. Seda'nın onu teselli etmesine ihtiyacı vardı belki de . İki yaralı kalp birbirlerine ne denli iyi gelir bilemem ama zamanla yarasını saracağından kuşkum yoktu.

'' Ağabey nereye gidiyormuş? '' diye sorduğum da Murat ağabey bu ani gelen soru karşısın da şaşırsa da boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.

'' Ne fark eder Emre. Bu etrafında ki korumaların varlığını sorgulamadığı gerçeğini değiştirmeyecek '' dedi.

'' Ağabey nereye gidiyor ! '' diye sorumu yineledim.

'' Sana bunun bir şeyi değiştirmeyeceğini söyledim '' diye lafı ağzının içerisin de yuvarladığın da birkaç günün vermiş olduğu stres yüzünden sesim istem dışı olarak yükselmiş bir şekilde konuşmama devam ettim.

'' Murat baş komiser hedefin nereye gittiğini öğrenmek istiyorum operasyonun gidişatını etkileyip etkilemediğini bilmem gerekiyor '' dedim artık Kavin'in ülkeye geldiğin de vaktini nerede geçirdiğini öğrenme ümidiyle. 

'' Özlem Kamer yani annesinin mezarına ama bu gidişatı etkilemez Emre '' dediğin de Kavin'in ne kadar da sevgiye muhtaç bir kız olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Annesiz ve sevgiye aç bir kız çocuğu...

'' Tamam bu operasyonu hızlandıralım o zaman '' diye lafa atlayan Ceyhun'a baktığım da onun da bana baktığını yeni fark edebilmiştim. 

'' Bence de hızlanmalı en iyi  iki adamım da aynı operasyonda görevli ve diğer işlerde bana yardımları dokunamıyor maalesef '' diye lafı çevirmeye çalıştı Murat ağabey. Murat ağabey babamın ölümünden sonra beni en iyi anlayan ve analiz eden ilk kişiydi ve Kavin'in suçsuz olduğunu düşündüğümü ve bu fikrimin asla değişmeyeceğinden de emindi. 

'' Kavin işi bende . En başta olduğu gibi ve Ceyhun artık itiraz istemiyorum yoksa bu mevzu uzadıkça uzar ve beni tanıyorsun kardeşim ben bir şey dersem bunu değiştirmen çok zor hele hele bir de inat ettiysem bunu değiştirmen ise imkansız '' dedim en kararlı halimle. Hadi ama kızı çapkın bir hovardanın eline bırakacak da değilim ya .

'' Tamam Emre. Bu oyun bittiğin de benim yerime senden nefret edecek '' dedi ve ceketini alıp gitti. Bu adamın çekip gitmesine alıştığım için umurum da bile olmadı. 

'' Sana güveniyorum Emre '' dedikten sonra Murat ağabey de kafeteryanın içerisinden çıkıp gittiğin de burada durmamın Kavin'in operasyonuna hiçbir yararı olmayacağını düşünerek Kavin'in yanına gitmeye karar verdim. 

==== KAVİN'İN ANLATIMI =====

Emre gittikten sonra bir duş alıp üzerime beyaz bir tişört altına ise gri renkte kısa bir şort  giydikten sonra mutfağa giderek kendimi küçük bir sandeviç yaptım. Yanına da içecek  olarak her ne kadar insanlar sevmese de bir orta boy bardak süt aldım ve televizyonun karşısında onları afiyetle miğdeme indirdim. 

PANZEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin