H8: Het steegje

48 10 11
                                    

Kiki:

'Wow rustig, wat is er' zegt Casper.

Ik negeer zijn vraag en ren verder.

Plotseling trekt hij me mee een steegje in. Hij duwt me tegen de muur en kijkt me doordringend aan.

Oh damn waarom heeft hij zulke mooie ogen.

'Wie is Sem?' vraagt Casper.

Ik kijk hem aan en denk terug aan het moment.

*flashback*

'Wat doe je?' zeg ik wanhopig.

'Werk nou maar mee trut' zegt Sem.

Ik probeer hem van me af te duwen, maar hij is veel te sterk. Hij sleurt me mee een wc hokje in. Ik wil gillen maar het lukt niet.

Hij raakt me aan. Hij streelt me. Hij kijkt me met lust in zijn ogen aan.

'Wij gaan het heel gezellig hebben samen' zegt hij met een sluwe stem.

'Laat me gaan' zeg ik wanhopig.

'Nee sorry je bent te lekker'

Ik wil gillen maar hij houdt een hand voor mijn mond.

Weer raakt hij me aan. Overal. Het bezorgt me rillingen. Ik probeer me te bewegen maar het lukt niet.

Hij probeert mijn broekje uit te trekken. Het lukt hem niet want ik werk hem tegen.

'Werk is mee dan is het zo voorbij'

Dit loopt verkeerd af denk ik alleen maar.

'Ik ben nog maagd, doe het niet alsjeblieft' zeg ik smekend.

'Nog een reden om het wel te doen' zegt hij gemeen.

Bij zijn volgende poging probeert hij mijn shirt je los te maken en drukt me stevig tegen de muur aan. Ik voel hoe hij hijgt in mijn nek.

Dwingend kust hij me. Ik knijp me lippen stijf op elkaar. Hij knijpt me in mijn bil en drukt me weer dwingend tegen de muur. Hij hijgt. Ik huil.

Weer streelt hij me. Hij gaat verder met zijn riem die hij in een beweging los heeft. Hij heeft dit vaker gedaan.

Hij lacht gemeen en gaat verder met mijn bh bandje.
Het lukt hem niet om hem met een hand los te maken. Hij doet een tweede poging met zijn andere hand erbij, waardoor mijn mond vrijkomt.

Hij heeft het niet door en gaat verder. Hoe kon ik ook zo stom zijn ik had naar Fleur moeten luisteren.

Dat is het!

'Fleurrrr!!!!' roep ik zo hard als ik kan.

'Stil' zegt hij en hij slaat me tegen mijn wang. Inmiddels heeft hij zijn gulp al open.

Tranen rollen over mijn wang.

De deur van de wc gaat open. Ik hoor iemand naar binnen lopen.

'Hello' vraagt een mannenstem.

Met alle kracht die ik heb duw ik Sem van me af. Het lukt.

*einde flashback*

'En toen ben ik naar buiten gerend' zeg ik verdrietig met tranen in mijn ogen.

Casper zegt niks en kijkt me aan. Ik zie iets in zijn ogen wat ik niet goed kan plaatsen.

'Ik ga die Sem eens laten weten wat voor lul hij is!' zegt Casper.

Hij wil weglopen, maar ik hou hem tegen.

'Blijf' zeg ik.

'Maar hij moet een weten met wie hij te maken heeft' zegt Casper kwaad.

'Laat maar' zeg ik.

Ik hou hem nogmaals tegen.

'Blijf hier bij mij' zeg ik.

Ik kijk hem doordringend aan. Ik leg mijn armen om zijn nek heen en kom wat dichterbij.

'Sem is verleden tijd' fluister ik tegen zijn lippen aan.

'Jij bent van nu' fluister ik nogmaals tegen zijn lippen aan.

Hij glimlacht.

Ik voel zijn lippen op de mijne.

Vlinders razen door mijn buik. Zijn zachte lippen bewegen langzaam. Ik geef hem toestemming die hij gelijk benut. Hij legt zijn handen op mijn heupen.

Ik druk hem steviger tegen me aan. Kon ik maar voor eeuwig in zijn armen blijven.

'Ik heb het koud' zeg ik trillend, waardoor de zoen word onderbroken.

'Kom maar dan gaan we naar binnen' zegt Casper lief.

Ik smelt bijna van zijn stem. Hij is zo lief.

Samen lopen we uit het steegje.

Als ik we naar rechts willen gaan. Schrik ik van de persoon die plotseling voor me staat.

-------------------------------------------
Alweer een extra hoofdstukje omdat ik weer eens niet kon wachten. Ook wilde ik de spanning wat opbouwen ;)

X

Let's go somewhereWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu