Fleur:
'You have to be carefull with walking and doing stuff lady' zegt de EHBO medewerker streng.
'Yes and Yes' zeg ik geïrriteerd. Die vrouw is echt te overbezorgd. Het is maar een sneetje. Pff.
'Well you have your boyfriend over here so I think you will be alright'
'He's not my boyfriend' zeg ik zuchtend.
'I know she loves me' zegt Max grijnzend.
Ik kijk hem waarschuwend aan.
'You Can Go' zegt de dokter.
'Bye'
Voor ik het weet tilt Max me op en loopt met me naar buiten.
'Wat doe je?!' zeg ik geïrriteerd. Oke eerlijk gezegd vind ik het niet erg dat hij dit doet, maar ik wil het hem nog niet vergeven.
'Ik ga jou vandaag eens even goed verzorgen' zegt hij grijnzend.
Ik zucht dit wordt een lange dag. 'Wacht gaan we Beau niet even terug pakken?' zeg ik triomfantelijk.
Max kijkt me grijnzend aan. 'Ja dat gaan we ze-'
'Wie terugpakken' hoor ik Kiki zeggen.
Waar komt zij ineens vandaan? 'We gaan Beau terugpakken' zeg ik mysterieus.
'Oh die trut ja ze heeft Max erin geluisd toch?' zegt Kiki.
'Ja wacht hoe weet jij dat?' vraag ik.
'Ik heb al het een en ander geregeld voor de karma die gaat komen' zegt ze vrolijk.
Oke mensen even voor de duidelijkheid. Kiki houdt van dit soort uitdagingen. Ze lijkt klein en lief, maar van binnen is ze een bitch al het gaat om karma en ruzie. Ik grinnik daarom is ze mijn beste vriendin.
'Wat heb je nou weer gedaan' zegt Max nieuwsgierig.
'Ik heb er alleen voor gezorgd dat Beau denkt dat ik aan haar kant sta'
Max en ik moeten lachen. Wat is Kiki toch een raar kind, maar wel handig in dit soort situaties.
'Dus mijn plan is om haar naar het strand te lokken met als bedoeling van een date en-' zegt Max
'Ja stop nu maar weer, dat heb ik al lang geregeld suffie. Je 'date' is om 8 uur. Je draagt nette kleding en doet net alsof het een echte date is' zegt Kiki niet boeiend.
Verbijsterd staar ik Kiki aan. Sukkel dat ze is. Ik geef haar een knuffel. 'Je bent de beste'
'I know'
Ik zucht ze is nog steeds zo arrogant als een kikker. Wacht kikkers zijn toch arrogant of heb ik het nu mis?
'Halloow?' roept Max.
Kiki en ik kijken Max vragend aan.
'En wat doen jullie in het plan'
'Ik zorg dat ze een witte doorzichtige jurk aantrekt, jij loopt met haar op het strand en houdt een water gevecht. De jurk wordt nat en schijnt door. Dan komt Fleur tevoorschijn en maakt een foto en voilà de chantage kan beginnen' ratelt Kiki aan een stuk door.
Met open mond staren Max en ik naar Kiki. Wow ze heeft het echt al helemaal uitgedacht.
'Oh en als je het plan niet meer weet, heb ik hier het plan nog even in stappen uitgeschreven' ze overhandigt ons het stappenplan en loopt weg.
Ik grinnik en kijk naar Max die een glimlach ook niet kan onderdrukken.
'Vage vriendin heb je' zegt hij.
Ik stomp hem in zijn zij. 'Pas op je woorden jij' zeg ik zogenaamd streng.
'Tot zo' zeg ik terwijl ik de hoek om wil lopen.
'Wacht' Max grijpt me bij mijn arm.
Vragend kijk ik hem aan. Zijn ogen doordringen de mijne. Zachtjes duwt hij me tegen de muur. Ik voel hoe zijn adem op mijn gezicht slaat. 'Dit wil ik al heel lang doen'
Voor ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne. Hij zoent me. Ik ga erin mee, maar onderbreek de zoen toch.
'Zo was het wel weer genoeg voor vandaag ga eerst maar eens bewijzen dat je Beau niet leuk vind' met die woorden loop ik de hoek om.
Ik leun tegen de muur. Het is moeilijk om me te moeten inhouden bij Max. Het liefst had ik nu op het strand gelegen in zijn armen, maar die bitch Beau moest dat natuurlijk weer even verstoren. Ze leek zo aardig, maar schijn bedriegt.
Met gemengde gevoelens loop ik naar mijn kamer.
Eenmaal in mijn kamer zie ik Kiki al haar haar doen. 'Staat je leuk die vlecht' zeg ik oprecht blij.
'Thanks'
Ik glimlach en loop naar mijn koffer. Ik er een zwierig roze jurkje uit en trek het aan. Eronder draag ik sandaaltjes en enkelbandjes. Mijn haar doe ik in een hoge staart.
Op mijn gezicht doe ik wat foundation en mascara.
'Hier leen deze maar' Kiki loopt op me af en geeft me een roze lippenstift.
Ik knik goedkeurend en doe hem op.
Als ik klaar ben check ik mijn batterij percentage op mijn mobiel: 75%. Genoeg voor een karma foto dus.
'Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Max nu' vraagt Kiki.
'Ik wil wel verder, maar hij moet zich eerst zien te bewijzen'
'Ja snap ik' ik kijk naar Kiki en complimenteer haar outfit.
'We moeten zo gaan' zegt ze vluchtig. Ik ben haar heel dankbaar voor dit plan.
Ik knik en pak al mijn spullen. Ik check nog snel of ik alles heb en loop samen met Kiki de deur uit.
'Hey' ik schrik op uit mijn gedachtes.
Meike staat voor onze neus. 'Waar gaan jullie heen'
'Wij gaan-'
'Even plassen' vul ik Kiki aan.
Ik trek Kiki mee naar de toiletten en doe de deur op slot.
'Heb je wel aan Meike gedacht in je plan?!' roep ik gefrustreerd uit.
'Rustig Fleurtje ik heb overal aan gedacht' zegt Kiki kalm.
Opgelucht adem ik uit.
'Ik heb geregeld dat ze een date heeft met Stan, ze gaan in een restaurantje ver van het strand weg eten' zegt ze trots.
'Heb ik je ooit al een keer verteld dat ik blij ben dat ik je mijn beste vriendin bent?'
'Nee'
'Nou bij deze I love you kleintje'
Samen lopen we de wc uit richting de lift. Als we eenmaal in de lift zijn begin ik best zenuwachtig te worden.
'Let the battle begin' zegt Kiki sluw. Hehe we gaan eens laten zien wie hier de baas zijn.
-----------------------------------------
Hoe loopt dit af? Dat lees je vrijdag. Hehe.X
JE LEEST
Let's go somewhere
Teen FictionKiki en Fleur zijn hele goede vriendinnen. Ze hebben al een droom vanaf kinds af aan. Op een roadtrip gaan met elkaar. Ze hadden een moeilijk jaar en gaan zichzelf herontdekken. - Ik zucht dit wordt een lange dag. 'Wacht gaan we Beau niet even terug...