Kiki:
Daar sta je dan op een surfplank wachtend op een golf. Nadat Fleur en ik gevraagd hadden om een surfles zijn we gelijk het water in gegaan.
Het bleek dat ze allemaal konden surfen. Behalve Meike, Beau, Fleur en ik.
Dus nu staan we hier op een bord te leren surfen. Ik kan het al een beetje. Oke niet echt, maar hé ik kan er in ieder geval op blijven staan. Dat is het belangrijkste toch?
Fleur is inmiddels al weer in het water gevallen en giert het uit van het lachen.
Een jongen genaamd Max helpt haar een handje op weg. Volgens mij vinden ze het allebei niet erg om elkaar te helpen. Glimlachend kijk ik naar ze.
Plots zie ik in mijn ooghoeken een golf. Oke Kiki rustig blijven dit is je kans.
Langzaam ga ik op het bord liggen en wacht op het juiste moment.
Wanneer de golf in aanraking met mijn surfbord komt lift ik mezelf omhoog.
Als ik eenmaal sta neemt de kracht van de golf toe, waardoor ik val.Shit het lukte me bijna vloek ik in mezelf.
'Lukt het een beetje' zegt Stan.
'Ja ik kan erop staan' zeg ik sarcastisch wat ervoor zorgt dat Stan moet lachen.
Ik glimlach terug en kijk snel weg.
'Wat doen jullie hier eigenlijk?' vraagt hij.
Even kijk ik hem aan en denk na.
'We zijn op een roadtrip' zeg ik dan snel.
'Hmm leuk' zegt hij.
'En jullie?' vraag ik nieuwsgierig.
'Vrijwilligerswerk doen' zegt hij verlegen.
Verbijsterd staar ik hem aan. Dit had ik echt niet verwacht. Ik bedoel wie had nou gedacht dat zulke boys zoiets zouden doen? Precies niemand!
Hij moet lachen. Ik kijk hem vragend aan.
'Wat is er?'
'Je mond staat nog steeds open' zegt Stan grinnikend.
'Oh wauw haha' zeg ik beschamend.
'Mag ik je iets vragen' zeg ik.
Stan knikt en kijkt me verwachtingsvol aan.
'Eh nou we zijn hier op een roadtrip en hebben een aantal doelen die we willen bereiken, het is een soort bucketlist voor deze reis die al heel lang geleden is gepland en op die lijst staat vrijwilligerswerk doen en-' ik wordt onderbroken door Stan.
'En nu wil je vragen of je misschien mee kan helpen met het vrijwilligerswerk' zegt Stan grijnzend.
'Ja inderdaad precies dat ja!'
'Van mij mag het hoor' zegt hij.
Ik knik vrolijk en vraag nog het een en ander over het vrijwilligerswerk.
Fleur:
Oke het is duidelijk dit is niet bepaald mijn ding. Ik hou het niet eens een paar seconden vol om op dat rot ding te staan. Maar gelukkig heb ik hulp van een god genaamd Max! *zwijmel*
Nee ik overdrijf niet hij is een god en komt uit de hemel ofzo. Zo knap is hij!
Echt iets voor mij natuurlijk.Mijn gedachtes worden onderbroken door een hele grote golf die me onder water duwt.
Vies zout water komt me mond in en het lukt me maar niet om boven water te komen. Zwemmen is ook niet mijn beste vak.
*flashback*
'Mama ik wil niet!' roep ik hopeloos.
Mijn moeder negeert me en tilt me op. Ze loopt richting de badmeester en overhandigt me.
Vroeger was ik doodsbang voor water. Ik bedoel op een afstandje het water bekijken ging nog wel, maar zodra het in de buurt kwam was in weg.
'Mama waar g-g-ga je heennnn!' roep ik krijsend uit.
'Ik blijf kijken in de kantine' zegt ze geruststellend.
*einde flashback*
Volgens mij heb ik uiteindelijk een maand of twee over een onderdeel van zwemmen gedaan. Ik denk dat ze me op een gegeven moment gewoon zat waren en me daarom verder hebben laten gaan.
Inmiddels ben ik alweer boven water. Het zoute water prikt in mijn ogen en keel. Kuchend probeer ik mezelf boven water te houden wat moeilijk gaat als je enkel vast zit aan een surfplank.
Plotseling voel ik dat iemand mijn middel vast pakt en me boven water houd. Ik schrik en kijk onder water.
Ik grinnik. Max heeft zijn armen rond mijn middel geslagen en houd me vast alsof ik net gewond ben geraakt. Oke misschien had ik wel kunnen verdrinken, maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik niet goed kan zwemmen!
'Hello Little mermaid' zegt Max zwoel terwijl hij naar de kant loopt met mij in zijn armen.
'Hello Little god' zeg ik grinnikend erachteraan.
Man wat gaat mijn buik te keer. Is dit wat ze vlinders noemen. Nou die rot vlinders mogen opzouten want ze verpesten het moment.
Als we bij de kant aankomen pakt Max me stevig beet en gooit me als het ware over zijn schouder.
Nou daar lig je dan op iemands schouder terwijl je beste vriendin bijna in haar broek plast van het lachen.
Ik steek me tong naar Kiki uit en negeer haar.
Max legt me langzaam op zijn handdoek neer en gaat naast me liggen.
'Dus wat was je aan het doen onder water' zegt hij lachend.
'Tja ik verdronk zowat en toen kwam jij' zeg ik grinnikend.
Max glimlacht en strijkt een plukje haar achter mijn oor. Hij gaat op zijn zij liggen en kijkt me aan.
Damn zijn ogen zijn zo mooi dat in er bijna in verdrink *Ahum letterlijk*
Wat is er toch met me altijd op dit soort momenten gedraag ik me heel raar. Pff.
Ik kijk naar beneden en kijk naar Max zijn sixpack. Wow dat ziet er zeker niet verkeerd uit zeg poeh poeh.
'Bevalt het uitzicht?' zegt Max.
'Eh' blozend kijk ik weg.
Max pakt mijn kin vast en duwt mijn hoofd weer naar zijn kant. Weer bloos ik.
Langzaam komt Max zijn hoofd dichterbij. Alles lijkt ik slow motion te gaan. In voel hoe zijn lippen de mijne raken. Duizenden, nee miljoenen vlinders razen door mijn buik. Hij vraagt om toestemming die ik hem gelijk geef. Met zijn hand wrijft hij over mijn rugholte. Met mijn handen wrijf ik door zijn haar. Dan verbreken we de zoen.
Ik open me ogen en staar hem aan. Like what just happend?!
'Ik vind het leuk als je dat doet' zegt hij grijnzend.
Ik kijk hem vragend aan.
Max lacht. 'Je doet het weer'
'Wat?' vraag ik.
'Blozen' hij kijkt me lachend aan.
'Oh eh ja dat' zeg ik blozend.
---------------------------------------------
Olaa! Weer een hoofdstukje. We gaan alweer richting de 200 reads. Yeahhh! Love you guys!
X
JE LEEST
Let's go somewhere
Novela JuvenilKiki en Fleur zijn hele goede vriendinnen. Ze hebben al een droom vanaf kinds af aan. Op een roadtrip gaan met elkaar. Ze hadden een moeilijk jaar en gaan zichzelf herontdekken. - Ik zucht dit wordt een lange dag. 'Wacht gaan we Beau niet even terug...