Max:
Ik sta voor de spiegel en kijk goedkeurend naar de look. Van Kiki moest ik netjes dus dat heb ik gedaan.
Ik pak de gel en breng mijn blonde haren in model.
Ik dacht dat Fleur me bedrogen had. Terwijl Beau dat juist deed. Vind Fleur me nog wel leuk? Ze doet zo afstandelijk. Ik moet haar zien terug te winnen. Ik weet niet hoe, maar het moet.
Maar eerst die Beau maar eens karma bezorgen. Soms snap ik meisjes echt niet. De ene keer willen ze dat en daarna weer het andere en dan weer niet.
Toch snap ik wel dat ik Fleur moet terug winnen. Ze was echt mooi gister op die surfplank. Vandaag kon ik het echt niet laten haar te zoenen.
'Hey gast kan ik nu douchen?!' roept Stan door de deur heen.
'Ja wacht even ik heb zo een 'date'' zeg ik gefrustreerd.
Ik wil helemaal niet op date met Beau. Ik wil op date met Fleur. Maar het moet voor de karma dus het moet wel.
'Gast ik heb ook een date en die van mij is echt dus schiet een beetje op.
'Ja rustig wacht nog even' snel check ik nog even mijn haar en gezicht en knik goedkeurend.
Ik open de deur, waardoor Stan gelijk naar binnen stormt. 'Ik heb haast'
'Ja dat zie ik succes maat'
'Jij ook met je zogenaamde date'
Ik lach en loop naar de voordeur. Als laatste pak ik nog snel even mijn mobiel en loop de deur uit.
Ik loop richting de kamer van Beau. Als ik de deur zie wacht ik nog even. Ik zet een nep glimlach op en doe nog even een mintje in. Hopelijk werkt Beau een beetje mee. Dan klop ik op de deur.
'Iemand staat bij de deur' hoor ik Meike roepen. Ik zucht, maar herstel mezelf snel, omdat ik voetstappen hoor.
'Heyy' zegt Beau zwoel terwijl ze de deur opent. Ik weet niet wat ik zie en kijk de andere kant op.
'Ach niet zo verlegen hoor, ik was nog niet klaar dus vandaar dit' ze wijst naar het lingerie setje dat ze aanheeft.
Het staat haar mooi, maar het zou Fleur mooier staan. 'Okay nou schiet dan op' zeg ik zo normaal mogelijk.
Ik zie de teleurstelling in haar ogen. Ze heeft dit sowieso geplant. Dat kan niet anders. 'Vind je dit niet een mooi setje' ze streelt over mijn borstkas.
Ik slik. Kom op Max dit doet je niks.
'Prachtig maar we hebben geen tijd dus schiet een beetje op'
Ik duw Beau van me af die inmiddels al tegen me aan staat.
'Ik ga me even omkleden' zegt Beau zwoel in mijn oor. Verlangen borrelt in me op, maar ik moet sterk blijven voor Fleur. Ik wil geen verlangen hebben naar haar. Ik wil verlangen naar Fleur en niemand anders.
'Oke maar schiet op' zeg ik alsof het me allemaal niks kan schelen.
Beau trekt me mee naar binnen en gooit me op bed. 'Dus dit doet je helemaal niks' zegt ze terwijl ze boven me komt hangen.
'Tuurlijk wel schat, maar de tijd dringt. Ik heb veel geplant voor vanavond'
Ze glimlacht en gaat van me af. Zo dat was op het nippertje.
Beau bukt recht voor me en pakt haar kleding uit de koffer. Ik slik en kijk weg. Damn ze maakt het me zo moeilijk . Zo blijft ze een tijdje staan.
'Ik weet dat je naar me kijkt Maxiboy' zegt ze hees.
JE LEEST
Let's go somewhere
Novela JuvenilKiki en Fleur zijn hele goede vriendinnen. Ze hebben al een droom vanaf kinds af aan. Op een roadtrip gaan met elkaar. Ze hadden een moeilijk jaar en gaan zichzelf herontdekken. - Ik zucht dit wordt een lange dag. 'Wacht gaan we Beau niet even terug...