Kiki:
Boos kijk ik hem aan. 'Wat doe je hier' zeg ik.
Casper kijkt me aan. Ik voel zijn ogen over mijn lichaam glijden. Fuck mijn outfit. 'Eh ik ga me even omkleden doeii' snel loop ik de badkamer weer in en pak een jurkje. Ik trek hem over mijn hoofd en loop snel terug.
Casper kijkt me aan. 'Het spijt me' zegt hij.
'Het spijt je, serieus is dat het enige wat je zegt nadat je bent vreemdgegaan' roep ik. Het kan me niks schelen dat ik mensen stoor of wat dan ook. Hij is een lul.
'Ik ben niet vreemdgegaan' zegt hij rustig hij staat op en komt voor me staan. Ik slik hoorbaar. Kom op Kiki niet opgeven. Niet nu zwak worden. Ik zoek naar de juiste woorden.
Ik lach spottelijk. 'Oh nee je bent niet vreemdgegaan, je maakt gewoon een foto met een ander meisje en misschien heb je vervolgens wel gezoend of meer gedaan, nee dat is niet vreemdgaan'
Hij doet zijn mond op om iets te zeggen. Ik hef mijn vinger op.
'Je was haar gewoon aan het troosten zeker, die meid mag van mij wel doodvallen, ik hoef je nooit meer te zien' zeg ik. Ik slik. Ik kan echt niemand vertrouwen.
Verbaasd kijk ik Casper aan. Er rolt een traan over zijn wang heen. Ik slik was ik iets te bot?
'Ze is al dood' zegt hij met pijn in zijn ogen.
Ik kijk hem aan. 'Ik eh, s-or-r-yy'
Casper veegt zijn traan weg en komt voor me staan. 'Jij kan er ook niks aan doen' Hij veegt een plukje achter mijn oor. Ik voel hoe de kippenvel zich verspreid over mijn lichaam. Hij kijkt me doordringend aan. 'Ze was ziek, ze is 1 jaar geleden overleden aan kanker, het was zover uitgezaaid dat ze haar niet meer konden helpen'
Ik staar hem aan. Een rot gevoel komt naar boven.
'Ik vind het nog steeds moeilijk om haar een plekje te geven, vandaar die foto met die tekst, sorry dat jou dat een verkeerde indruk heeft gegeven'
Ik knik begrijpend. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Het liefst spring ik hem nu om zijn hals, maar dit lijkt me geen goed moment.
'Toen ik jou zag in het hotel vond ik je al leuk, ik wilde eerst gelijk je nummer vragen, maar ik kon het niet. Ik had de moed niet en wilde niet nog een keer iemand verliezen, dat is ook waarom ik gelijk hiernaar toe ben gekomen, voor jou' hij legt zijn handen rond mijn heupen en drukt een kus op mijn voorhoofd. De kriebels gieren door mijn buik.
'Je lijkt op haar weet je dat, blond, blauwe ogen, stralende lach en zuiver' hij drukt me dichter tegen zich aan. Zijn hoofd komt steeds dichter bij.
'Je was zo mooi in helden outfit van je' fluistert hij sensueel tegen mijn lippen aan. Ik bijt op mijn lip. 'Ik hou van je kleine prinses' ik smelt bij zijn woorden.
Onverwachts tilt hij me op en loopt met me naar het bed. Hij legt me neer en komt boven me hangen. Ik grijns. Ik leg mijn armen in zijn nek en woel door zijn haar.
'Ik heb je zo gemist' fluistert hij in mijn oor. Ik druk lachend mijn lippen op de zijne. Hij gaat er gelijk in mee en wrijft over mijn buik. Zachtjes drukt hij nog een kus op mijn voorhoofd.
'Ik heb jou niet gemist' zeg ik serieus.
Casper kijkt me grijnzend aan. 'Dus je kijkt wel vaker naar mierendocumentaires' zegt hij terwijl hij mijn kin vastpakt.
Fronsend kijk ik hem aan. 'Hoe weet je dat' vraag ik beledigend.
'Wie denk je dat me dat heeft verteld'
Verontwaardigd kijk ik hem aan. 'De bitch dat ze is' Casper lacht om mijn woordkeuze en gaat op zijn zij liggen.
'Dus wat wil je doen?' vraag ik nieuwsgierig.
'Oh zo veel, eerst wil ik met je die mierendocumentaire terug kijken, dan uiteten en nog veel meer' ik lach en ga tegen de bedrand aan zitten.
Casper volgt mijn voorbeeld en slaat een arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en doe mijn ogen dicht. Ik voel zijn gespierde armen om me heen. Het voelt veilig. Hij streelt mijn buik, dat geeft me een rustgevend gevoel.
'Hoe laat is het' vraag ik.
'6 uur' ik knik.
'Heb je een kamer hier'
'Nee, maar ik kan hier blijven slapen als je dat goed vind'
Ik kijk hem aan. 'Maar Fleur dan?'
'Al geregeld die slaapt bij Max' ik grijns.
'Slapen?' Casper kijkt me lachend aan.
Ik kijk Casper aan. Zijn mooie blauwe ogen kijken me doordringend aan. Hij wrijft over mijn wang.
'Zullen we gaan slapen?' zegt hij.
Ik knik. Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar Casper. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn lippen.
'Slaap lekker prinses'
Ik glimlach terug. 'Jij ook'
Casper legt zijn gespierde armen rond me heen. Ik leg mijn hoofd in zijn shirt. Ik snuif de geur in. Dan val ik weg.
---------------------------------------------
Yay or nay? Ik weet niet wat ik van dit hoofdstuk moet vinden. Te klef of juist leuk. Idk....
X
JE LEEST
Let's go somewhere
Teen FictionKiki en Fleur zijn hele goede vriendinnen. Ze hebben al een droom vanaf kinds af aan. Op een roadtrip gaan met elkaar. Ze hadden een moeilijk jaar en gaan zichzelf herontdekken. - Ik zucht dit wordt een lange dag. 'Wacht gaan we Beau niet even terug...