H5: Onbetrouwbaar.

57 11 7
                                    

Fleur:

Ik sta voor een schap met broodjes. Hmm waar heb ik zin in? We zijn gestopt bij een tankstation om wat te eten en te drinken. De jongens hoefden niet en zijn naar de toilet gegaan. Al betwijfel ik dat wel. Kiki lijkt het leuk te hebben samen met die jongens. Heeft ze echt niet door dat ze niet te vertrouwen zijn? Ik wil geen ruzie met haar dus ik besluit die jongens goed in de gaten te houden.

Maar eerst moet ik nog kiezen uit deze overheerlijke broodjes.

Uiteindelijk kies ik voor een pizza broodje, omdat pizza nou eenmaal bæ is.

'Fleur!' Hoor ik Kiki paniekerig roepen.

Ik schrik op uit mijn gedachtes en ren naar buiten terwijl ik bijna een oud vrouwtje bij de kassa omver loop. Ik mompel iets van 'pardon' en ren door.

Eenmaal buiten zie ik Kiki tegen een muurtje staan. Haastig ren ik naar haar toe.

'Wat is er?' vraag ik bezorgd.

'I-i-ik' stamelt ze.

'Ja ga door' zeg ik terwijl ik een arm om haar heen heb geslagen.

'Ik, het was Sem'

'Wat is er met Sem?' vraag ik niet wetend wat voor antwoord te krijgen.

'Ik ging even naar de toilet en toen' Ze stopt midden in haar zin.

'Vertel verder Kiki alsjeblieft'

'Ik wilde de toilet uitlopen en toen hield hij me tegen en sleurde me weer de toilet in en toen' haar stem sterft weg.

'Heeft hij je verkracht?!' vraag ik vol ongeloof.

'Hij zat aan me' zegt ze verdrietig. 'Ik dacht dat ze aardig enzo waren. Gewoon jongens waar je gezellig mee kon doen meer niet. Buiten het feit dat ze knap zijn natuurlijk. Maar dit had ik niet verwacht'

Woede borrelt in me op. No way dat die jongens nog meegaan.

'Waar zijn Sem en Dave nu?' vraag ik haastig.

'Geen idee'

'Pak je spullen we gaan' zeg ik.

Kiki kijkt me vragend aan.

'Schiet op ze rijden niet meer mee' zeg ik tegen haar.

We rennen naar de auto en dumpen onze spullen in de achterbak. Ik pak de bagage van de jongens en gooi ze in een plas water. Hun verdiende loon. Sem heeft dit gedaan, maar Dave zal wel niet anders zijn.

Inmiddels zit Kiki al in de auto. Ik stap ook in.

'Weet je zeker dat je wel kan rijden zo Kiek?' vraag ik bezorgd

'Eh nee'

'Zal ik gaan rijden' vraag ik.

Kiki reageert niet. Ik volg haar blik. Omg daar zijn de jongens. Ik stap uit de auto en ren naar de andere kant. Kiki rent naar de bijrijders stoel en stapt snel in. Het is beter als ik rij.

Ik zie de jongens onze kant op sprinten.

'Ey blijf staan' roept Dave verontwaardigt.

'Stomme trutten' roept Sem erachteraan.

Ik start de auto en rij zo snel mogelijk weg. Ik zie nog hoe ze vloekend achter ons aan rennen, maar dat heeft geen zin.

Kiki:

Ik voel me verdrietig en boos. Dat ik niet door had dat ze niet te vertrouwen waren. Ik had naar Fleur moeten luisteren en dat besef ik me al te goed.

'Fleur?' zeg ik

'Ja'

'Sorry dat ik je niet geloofde en je overhaalde om die jongens mee te nemen'

'Maakt niet uit' zegt ze lief.
'Het enige wat nu uitmaakt is dat het goed gaat met jou'

Ik glimlach. 'We lijken Blair en Serena uit Gossip girl wel' zeg ik grinnikend.

Fleur moet lachen. 'Een beetje wel hè.

'Waar zijn we nu eigenlijk?' vraag ik.

'Volgens mij in de buurt van Parijs'

'Wow al best ver dus' zeg ik blij.

'Zullen we in Parijs overnachten' zegt Fleur vrolijk.

'Jaaaaa dat is een goed idee! En dan 1 dagje daar blijven om te shoppen!'

'Ja duh' zegt Fleur.

Fleur:

Kiki slaapt. Ik ben erg geschrokken van wat er is gebeurd bij het tankstation. Ergens is het mijn fout. Ik had met haar mee moeten gaan naar de toilet. Dan was dit niet gebeurd.

De TomTom geeft aan dat het nog 5 km rijden is tot Parijs. Ik glimlach.

'Hey' zegt Kiki.

'Hey we zijn er bijna'

'Mooi zo' zeg Kiki glimlachend.

'Ik lach. J'adore Paris' zeg ik

----------------------------------------------

Ik vind dit een leuk hoofdstuk.
Like+comment

X

Let's go somewhereWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu