Muhteşem Uyum

6K 421 141
                                    

《Chan hadi geldik biiz.》
《Tamam geliyorum heme--bi saniye. Geldik derken?》
《Aahhh. Söylemedim mi ben sanaaa? Baekhyun ve Sehun da bizimle olacaklar.》
《Kaii.》
《Tamam dostum özür dileriim. Ama ne kadar kalabalık olursak o kadar eğlenceli olur. Hem ben Sehunniem'siz hiç bi şey yapamaaam. O değilde sen hala çıkmadın mı?》
《Geliyorum dedim ha. Bekleyin iki saniye ilaçlarımı almam lazım.》
《Baekhyun'u kapıya gönderdim. Siz ikiniz gelirsiniz artık. Baek nereye geleceğinizi biliyor orda görüşürüüüüz.》
"Kai...Aahhh kapamış."
Çalan zille Chanyeol dikkatini telefondan çekti ceketini ve cüzdanını alıp kapıya ilerledi. Açılan kapıyla kısa boylu çocuk başını kaldırmıştı.
"M-merhaba..."
"Merhaba Baekhyun."
Chanyeol ayakkabısını giydikten sonra apartmandan dışarı çıkmış yürümeye başlamışlardı.
"Aahh şu Kai. 2 saniye sabredemiyor."
"Y-yanında Sehun olduğunda hep böyle. Iyiki geldin yoksa o ikisi takılırken yalnız kalırdım."
Chanyeol bu sözlerle gözünü yoldan çekip Baekhyun'a yöneltti. Baekhyun söyledikleriyle kızarmıştı. Chanyeol bu görüntüyle yutkunup başını hızla diğer tarafa çevirdi. Içinden de kendine lanet ediyordu. Bunları düşünemezdi. Bunu yaşamaya gücü yoktu. Baekhyun onu arkadaşı gibi görüp onunla konuşurken böyle düşünmemeliydi. Bu şekilde hissetmemeliydi. Çünkü reddedilmeye hazır değildi.

Yol boyu Baekhyun Chanyeol'un hakkında Kai'den öğrendikleriyle konular açmış ve Chanyeol yalnızca Kai'nin yanındayken sunduğu o eşsiz kahkahalarıyla ona iyi bir göz kulak ziyafeti çektirmişti. Gözleriyle uzunun her bir hareketini fotoğraf çekip depolamıştı. Bu resimler onu bu günlük idare ederdi artık.
"Aahh. Geldik. Burası bak."
Chanyeol merakla geldikleri yere baktı ama daha algılayamadan Baekhyun onu içeri çekmişti bile. Hızla girdikleri salondaki koltukta oturan Sehun ve Kai ikiliyi görmeleriyle oynaşmayı bırakıp ayağa kalktılar. Kısa selamlaşmalar sonucu Kai gruba liderlik ederek bir odaya girdi ve koltuğa oturdu. Diğerleri de onu takip ederken Sehun kumandayı eline alıp bir şarkı seçti. Evet doğru tahmin. Şu an karaoke salonlarından birindeydiler.
"Hımm ben bu şarkıyı çok severim hadi bunu birlikte söyleyelim."
Bigbang'in ''Fantastik Baby'' sinin melodileri içeri doluşurken Sehun şarkıyı söylemeye başladı. Kendi aralarında bakışlarla anlaşarak eğleniyor ve şarkıyı söylüyorlardı. Zaten bu şarkı da eğlenmemek mümkün müydü ki? (Yazar bigbang aşığı azcık asjdjdkdk) Youngbae'nin kısmının gelmesiyle mikrofonla bir bütün olan kişi Baekhyun'du ve Chanyeol duyduğu sesle büyülenmisçesine izliyordu kısa çocuğu. Böyle bir ses mümkün müydü cidden? Bu kadar derin söylemesi suç değil miydi peki? Bu hakaret değil miydi daha önce bu şarkıyı söyleyenlere, Sehun'a Kai'ye ve kendine?
Chanyeol düşünceli bir sekilde Baekhyun'u izlerken T.O.P'nin rap kısmının gelmesiyle başını kaldırdı ve bilinçsizce saldı ağzından kelimeleri. Şarkıda kendini kaybetmişken Baekhyun da hayranlıkla onu izliyordu. Ikisi de birbirleri hakkında aynı şeyleri düşünüyorlardı ama haberleri yoktu bundan.

Şarkı üstüne şarkı söylerken Sehun Kai'ye göz kırpıp kumadayı tekrardan eline aldı ve bir şarkı daha seçti listeden.
"Çocuklar biz tuvalete gidip geleceğiz. O esnada sizde bu şarkıyı söyleyin. Baekhyun bu şarkıyı çok sever."
Chanyeol şarkı seçiminde Sehun'a güveniyordu. Çünkü tüm şarkıları o seçmişti ve seçtiği her parça enfesti. Chanyeol'un çok sevdiği şarkılar bile vardı içlerinde.

Baekhyun merakla ikiliye bakarken Sehun ve Kai çoktan odadan çıkmışlardı. Kulaklarına gelen melodiyle Baekhyun şaşkınlıkla başını kaldırdı. Bu şarkı....bu şarkı sing for you???

Chanyeol ekranda gördüğü şarkıyla başta şaşırdı ama melodinin başlamasıyla sözleri söylemeye başladı. Hemde Baekhyun'un gözlerinin içine bakarak.

Never Give UpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin