Özel Bölüm ♥Baekyeol♥

4.4K 244 141
                                    

"CHAAAN. NERDESİN YAA? HADİ AMA GEL ARTIK. Bana dersin bi de süslü diye. Iki saat hazırlanamadın. Kimeyse bu hazırlık.....Bi saniye cidden kime? Ben olmadığıma göre....PARK LANET CHANYEOL. HEMEN BURAYA GEL. KİM O SÜRTÜK? SÖYLE BANA BU KADAR SÜSLENMEN KİME?"
Chanyeol Baekhyun'un kendi kendine bağrınmasıyla kıkırdayıp odadan dışarı çıktı. Ama gördüğü görüntü dudaklarını büzmesine neden olmuştu. Çünkü Chanyeol oldukça şık bir takım giyerken Baekhyun yalnızca kırmızı salaş bir tshirt ve dar bir kot pantolon (kesinlikle mükemmel gözükse de hadi amaa sonuçta çoook önemli bi süprizi olduğunu aşırı şık olmasını söylemişti kısa olana) giyiyordu.

Baekhyun önünde duran mükemmellikle yutkundu. Üzerine kusursuzca oturan siyah gömleği yine siyah bir takımla birleştirmiş, normalde önünü kapayan saçlarını yukarıya doğru şekillendirmişti. Ve.. bir saniye.. o dudaklarındaki şey pembe bir parlatıcı mı? Tanrı aşkına. Bu çocuk neden bu kadar kusursuz olmak zorundaydı?

Baekhyun kocaman açtığı gözleriyle önündeki bedeni soyarken Chanyeol bu aç bakışlarla kızarmış ve dikkati üzerinden atmak için konuşmaya başlamıştı.
"B-baek. Ca-canım. Sende benim
g-gibi takım giyebilir misin lütfen? Gideceğimiz yer için üzerindekiler çok uygun değilde."
Baekhyun transı sırasında söylenilenlere yalnızca başını salladı ve aklında bugün kesinlikle sevişme planıyla odaya ilerledi.

→→→→→→

Yol boyu nereye gideceklerini sorgulayan Baekhyun hala öğrenememiş olmanın verdiği hüzünle ellerini önünde bağlamış dudaklarını sarkıtmıştı. Amacı Chanyeol'un onun bu haline üzülmesi ve planını ağzından kaçırmasıydı. Ama Chanyeol endişe ve gerginlikten sevgilisinin halini farkedemiyor yalnızca dudaklarını kemiriyordu.
"Aaahh. Chanyeol neyin var? Ne süprizi bu böyle? Bu kadar endişe etmenin nedeni ne söyler misin?"
Chanyeol dayanamayıp patlayan sevgilisine kısa bir bakış attıktan sonra arabayı kenara çekti. Ve korkuyla, çaresiz bir şekilde konuşmaya başladı.
"Ba-baekhyun. Sevgilim. Bana sakın kızma olur mu? Lü-lütfen kızma bana. Ve.....aahhhh neyse boşver sadece kızma tamam mı?"
Baekhyun kekeleyen çocuğa bakarken aklına kötü şeyler gelmeye başlamıştı. Mantıklı düşünemiyor ve bu yüzden de sinirleniyordu.
"Neye kızmayayım Chanyeol? Chanyeol ne yaptın sen?
B-başkasını seviyorsun değil mi? Yoksa benden ayrılmak mı istiyorsun benden sıkıldın ve ayrılacağımızı söylemek için beni lüks bi restoranta götürüyorsun. Bu son bi jest değil mi haa--"
Chanyeol küçüğünün saçmalamalarına bir son vermek adına dudaklarına yapıştı. Kelebek öpücükleri ile kısa çocuğu sakinleştiriyor ve rahatlamasını sağlıyordu.
"Sevgilim. Ben senden nasıl sıkılabilirim ki? Ayrıca....başkasını sevmek de nerden çıktı acaba söyler misin?"
Baekhyun hala öpücüğün etkisindeyken uzun olanın söyledikleriyle dudaklarını ısırdı.
"Ö-özür dilerim. Ama sen o kadar mükemmelsin ki. Herkes sana bakacak seni isteyecek diye korkuyorum. Ve sen bu kadar harikayken ben....yanına yakışmıyorum Yeol. Hala beni neden seviyorsun anlamıyorum. "
"Baek baek baek. Saçmalama ne oluuuur. Sen o kadar kusursuzsun o kadar büyüleyicisin ki. Asıl ben seni başkasına kaptırmaktan korkuyorum. Beni bırakmandan korkuyorum çünkü seni isteyen benden kat kat üstün çok fazla insan var çevremizde.....Sen mükemmelliğin tanımısın Baekhyun. Inanılmazsın. Güzel ellerin, derin bakışlara sahip gözlerin, minik ve sevimli burnun, utanınca anında kızaran yanakların, oldukça lezzetli sen güldüğünde dikdörtgen şeklini alan dudakların, ama en önemlisi de eşi benzeri olmayan kalbin.....Sen büyüleyicisin Baek. Ne olur küçümseme kendini. Gör bu güzelliklerini miniğim. Sen çok harikasın."
Baekhyun Chanyeol'un anlattığı varlığın kendi olduğuna inanamadı bi an. O kadar mükemmel miydi ki? Chanyeol onu bu denli harika mı göruyordu?

→→→→→→

"Baekhyun. Şimdi gözlerini kapa ve sakın açma."
Baekhyun bu cümleyle homurdanmaya başlamıştı.
"Chaaan. Hadi amaaa. Çocuk muyuz biz? Görsem ne oluuurr?"
"Baek lütfen. Bu benim için çok önemli."
Baekhyun Chanyeol'un ciddiyetiyle dudaklarını büzüp başını tamam anlamında salladı. Chanyeol onun bu hareketine kıkırdamış ve hemen sevgilisinin arkasındaki yerini almıştı. Büyük eller meraklı gözlere yerleşince senkronize bir şekilde ilerlemeye başladılar. Baekhyun her bir sese karşı duyarlı davranıyor, nereye gittiklerini anlamaya çalışıyordu. Ama çokta başarılı olduğu söylenemezdi çünkü Chanyeol adımlarını durdurup ellerini çekmişti bile.

Never Give UpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin