8. Fejezet

1.9K 123 3
                                    

Louis Tomlinson
Fáj mindenem, éhes vagyok, szédülök és alig kapok levegőt. Egy személy van aki miatt mindezt legyőzve haladok tovább. Megbotlottam, de két erős kar kapott el.
-Szépségem, miért bolyongsz itt egyedül? Veszélyes itt...-mondta, majd elkezdett vezetni egy irányba.
-Hová viszel?-kérdeztem.
-Magamhoz... valahol pihenned kell.-mondta mosolyogva.-Simon vagyok. Örülök a találkozásnak... hogy is hívnak?
-Louis.-nyöszörögtem.
-Rendben Louis, ígérem bízhatsz bennem.-mondta, majd el sötétet a kép.

Simon
Amikor beléptem az ajtón Louisszal Brian támadott le.
-Simon, ki ez?-kérdezte, miközben helyet csinált a kanapén, hogy letudjam őt rakni.
-Nem tudom, Fred mondta hogy hozzam haza. Azt mondja, hogy ismeri.-mondtam.
-Biztos vagy benne, hogy ez helyes?-kérdezte.
-Biztos megvan az ok.-mondtam miközben a fiú ártatlan arcát csodáltam. Fordult egyet a fiú és megláttam a heget az oldalán. Ő az akit Fred ok nélkül kínoz? Ez a fiú az ő külön szórakozása. Hirtelen pillantottam Brianre, aki lefagyva állt mögöttem. Ez a srác magától jött Fredhez. Tudja, hogy mit fog vele tenni mégis eljött. Hirtelen csörrent meg a mobilja. Előszedtem a zsebéből és felvettem.
-Lou, segítünk csak gyere vissza. Megvédünk titeket... nem akarjuk hogy Harry ismét olyan idegroncs legyen, mint mielőtt megérkeztél. A családod gyilkosa sem érdekel minket és anyudékat sem, vissza akarnak téged kapni.-hadarta egy fiú.
-Nem tudom, hogy ki vagy, de siessetek és gyertek mivel a gyilkosa már tudja hogy hol van.-mondtam, majd kinyomtam.
-De hol van?-remegett meg a fiú hangja.
-Sheffield.-mondtam, majd kinyomtam a telefont. Louis kinyitotta nehézkesen a szemeit, majd rám pillantott.
-Hol vagyok?-kérdezte és hangja nem volt több suttogásnál.
-A barátaid hívtak...-kezdtem, de félbeszakított.
-Mondd, hogy nem vetted fel. Mondd, hogy nem tudják hol vagyok.-a szemeiben könnyek csillogtak, majd felfedeztem a reményt is.
-Louis...-kezdtem bele, de kicsapódott a bejárat ajtó és Fred lépett be. Lou rákapta a tekintetét és addig tolatott, míg falnak nem ütközött. Fred teljesen nekiszorította testével a falnak. Louis a fejéhez kapott és folytak a könnyei. Fredet ez nem nagyon hatotta meg és a fiú ajkaira hajolt, aki miután Fred dühösen elvált tőle lassan csúszott le a fal mentén.
-Kérem hagyja abba... kérem.-suttogta elhalóan.
-Tudhatnád, hogy ez sosem jön be...-mosolygott Fred, majd elövette a bicskáját és a fiú hegébe szúrta. Brian nem bírta tovább megölelt és arcát mellkasomba fúrva bömbölt. Louis odakapta a kezét és felordított.-Cica így már emlékszel?
-Fred, kérlek hagyd őt.-szólaltam meg.
-Simon, ne szólj bele vagy Briannek lesz baja.-fenyegetett az állítólagos legjobb barátom.
-Fred kérlek most menj el.-mondtam, mire ő sóhajtva húzta ki fegyverét Louis oldalából. A fiú szemeiben ott volt a fájdalom és a büszkeség.
-Lou, mire vagy büszke?-kérdeztem.
-A családom és a barátaim jól vannak. Ők jól vannak...-lihegte fájdalmas mosollyal.
-Louis ki az a Harry?-kérdeztem.
-Az az ember akit a legjobban szeretek, de ő most utál...-mondta Lou.

Harry Styles
Louis sehol sem volt. Eltűnt a városból. Senki sem tudja, hogy hol van. Még a szüleit kérdezem meg hátha. Miután csengettem rögtön kitárult az ajtó és én berontottam.
-Hol van? Kérlek mondjátok, hogy biztonságban van. Kérlek mondjátok, hogy jól van. Hogy csak hazudott és igazából szeret... Mondjatok már valamit! Esküszöm beleőrülök a hiányába!-sírtam fel a végére, a hajamat is téptem, de Max elkapta a kezem.
-Harry nem tudjuk, hogy hol van, de mindennek tudjuk az okát...-mondta Max.-Azt kérte, hogy ne mondjuk el, de muszáj vagy beleőrülsz.
Egy levelet nyomtak a kezembe, ahogy elolvastam összerogytam. Csak bömböltem és Lou szülei ölelte magukhoz. Hirtelen csörrent meg a mobilom és fel is kaptam. LOUIS.
-Halló?-szólt bele a telefonba egy ismeretlen férfi.-Harryvel beszélek?
-Igen, ki vagy? Hol van Lou?-kérdeztem remegő haggal.
-Sheffield. Maradjunk annyiban, hogy a szerelmed megmentője.-mondta a férfi.
-Simon!-hallottam egy másik hangot is.
-Mondjad Szerelmem!-mondta a férfi.
-Siess Louis nincs valami jól...-hallottam az ijedt hangot.
-Rohadj meg Fred.-motyogta a férfi, majd kinyomta a telefont. Elmondtam nekik, hogy mi van, de nem hagytam hogy velem jöjjenek Alexre hivatkozva. Amikor hazaértem Liék vártak az ajtóban. Közölték hogy megyünk Louért, majd bepattantunk Zayn kocsijába és elindultunk. Kaptam még 3 levelet, majd miután leküzdöttem könnyeim megcsörgettem Lout.
-Harry jól van, de siess.-mondta egy lágy férfi hang.
-Szerelmem szólj, hogy van 3 és fél órájuk, addig fel tudom tartani Fredet, hogy neked se essen bajod és Lounak se.-mondta Simon.
-Azt...-kezdett bele lágy hangon.
-Hallottam és köszönöm.-mondtam.-Pontosan hova menjek?
Miután lediktálta a címet gyorsan beírtuk a GPSbe. Nem érdekelt minket a sebességkorlátozás csak teljes gázzal hajtottunk. Lou tarts ki megmentelek...

Only you... (Larry  Stylinson) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now