Zayn
A srác láthatóan rám nyomult. Utálom a nyomulós embereket.
-Akkor a számod?- kérdezte, mire csak megadóan sóhajtottam és bepötyögtem a telefonjába. Amikor kilépett még láttam a hátterét, ahol Niall aludt, de ő puszit adva volt mellette. Nem hiszem, hogy Ni tudna erről a képről.
-Sammy...-szólalt meg a szöszke, mire a srác rögtön le is szart.
-Mondd hercegnő!-húzta magához közel Nit a nála magasabb pasas.
-Jó hogy tudtunk találkozni, de most mennem kéne, mivel az egyik barátom kórházban van.-motyogta Niall, mire a srác adott a szája sarkába egy puszit, majd intett nekünk is. Niall a paradicsomokat megszégyenítő arcszínnel állt zavarában, míg én és Li a méregtől vörösödtünk el.
-Szia Hercegnő, majd még beszélünk!-kacsintott majd távozott.
-A-akkor megyünk a kórházba?-dadogta Niall.
-Persze.-mosolyogtunk, majd el is indultunk oda. Kissé nagyon idegesít a gyerekkori barátja.Louis
Éppen az eredményeket mondták, amikor berontott a három barátunk és mosolyogva huppant be mellém Ni.
-A műtétet el tudjuk végezni. A holnap megfelel?-kérdezte Dr. Lee.
-Igen. Nagyon köszönöm!-mosolyodott el Harry. Mikor az orvos kiment rögtön az ajkaimra tapadt.
-Köpd ki!-nevetett Ni miközben eltolta tőlem Harryt.
-Lou annyira örülök!-mosolygott Danny, míg J csak biztatón mosolygott.-Ugye majd meglátogatsz?
-Persze.-mosolyodtam el, majd felkeltem és beültem Danny mellé az ágyba.-Tarts ki! Minden rendben lesz nemsokára!
-Köszönöm.-ölelt magához Danny és megéreztem a könnyeit.
-Szeretlek.-mosolyogtam és nyakába csókoltam.
-Én is szeretlek...-szipogta Danny, majd ő is a nyakamba csókolt.Harry
Aranyosak voltak együtt a srácok, mondjuk amikor egymás nyakába csókoltak mind én, mind J érdekes fejet vágtunk. Nagyon szép szerelmük lehet, ha ezt is együtt vészelik át. Én is ki akarok tartani Lou mellett jóban, rosszban. Meg akarom védeni mindentől és mindenkitől. Nem akarom, hogy nélkülem kelljen átvészelnie bármit is. Azt szeretném, ha szerelmünk örökéletű lenne.
-Kicsim pihenned kéne egy kicsit. Túl sok volt mostanában a stressz neked.-simogatta J Danny haját, mire Lou kiment a szobából, így követtük őt.
-Lou menjünk vissza a szobába.-kezdtem el húzni, de ő nem hagyta magát.-Mi az?
-Tudod most nem kéne őket zavarnunk, mivel éppen... hát... khm...-pirult el Lou. Á... hogy náluk ez a pihenés. Mosolyogva csúsztattam a kezem a szerelmem derekára, majd a fiúkkal együtt beültünk egy társalgóba.
-Annyira örülök, hogy nemsokára megint az otthonodban láthatlak...-mosolygott Niall Loura.
-Én is örülök neki.-mondta Lou miközben hozzámbújt.
-Nagyon aranyosak vagytok Dannyvel...-jegyezte meg Z.
-Köszönöm. És van már új jelölted?-kérdezte Lou. Pont a közepébe kedvesem, ahogy illik.
-Hát... nem igazán.-mondta Z, majd Nire pillantott, akit éppen Li szórakotatott.
-Nem tetszett Sammy?-pillantott rá Ni Zre.
-Nem igazán az esetem Manó... hogy is mondjam...?-vakargatta a fejét Z.
-Túl sok. Tudom, de így szeretem. Ha nem lenne ki kéne találni...-mosolygott Ni, majd megcsörrent a mobilja.-Pont ő hív... megbocsátanátok egy percre?
-Persze.-mondtuk egyszerre, mire kivonult Ni.
-Sammy nagyon nem szimpatikus. Az a háttérképe, hogy Niall alszik és ő puszit ad a szája sarkába. Nem hiszem, hogy tudna erről a képről Ni...-hadarta Z.Niall
-Szia.-szóltam bele.
-Szia drágám. Benne lennél egy randiban?-kérdezte Sammy.
-Mármint dupla randiban?-kérdeztem.
-Nem egészen...-motyogta Sammy.-féltékennyé szeretném tenni az exemet, mivel össze akarok vele jönni.
-Oké. Segítek, de Linek és a barátaimnak erről egy szót se.-sóhajtottam.
-Okés. Holnap elmegyünk venni neked valami ruhát.-örvendezett Sammy. Remek... ezt megint jól megcsináltad Horan! Gratulálok!
YOU ARE READING
Only you... (Larry Stylinson) [BEFEJEZETT]
RomanceHarry Styles közli Louissal, hogy mostantól együtt járnak, de Louis azért fogadja el ezt, mert szerelmes Harrybe? Nem. De útközben megszereti őt? És mi lesz Louis szüleinek a gyilkosával, aki a fiút üldözi?