12. Fejezet

1.6K 106 2
                                    

Harry
Idegesen csörgettem Louist majd meghallottam az előszobában a csengőhangját. Minek neki a telefon ha még magánál se tartja.
-Felhívom Niallt...-mondta Liam majd tárcsázta is, kihangosította. Hosszan csörgette, majd felvette a szöszke.
-Halló?-nevette bele a telefonba. Legalább jól vannak.
-Hol vagytok?-kérdeztük mindhárman idegesen.
-Ne, ne, neeeee...-visított a telefonba Niall.
-Josh fejezd már be...-visongott Lou is a háttérben. Josh?
-Niall azonnal gyertek haza!-kiáltottottam.
-Oké...-nyomta ki a telefont.

Louis
-Lou, Harry szeretné hogy menjünk... nagyon ideges.-pillantott rám Niall.
-Akkor mi most megyünk...-mosolyogtam Joshra, aki hirtelen felpattant.
-Hazaviszlek...-fogta meg a kezem.
-Biztos?-kérdeztem, mire kifizette a számlát és már indultunk is. Mikor leparkoltunk a ház előtt mosolyogva szálltunk ki.-Bejössz?
-Persze.-mosolygott rám. Mikor beléptünk elkiáltottam magam hogy tudják megérkeztünk és Harry vezetésével viharzott ki mindenki a konyhából. Josh elém lépett, mikor Harry megindult felém és amikor arrébb akarta lökni nem hagyta magát.
-Ki vagy te?-kérdezte flegmán Harry.
-Te ki vagy?-kérdezte lenéző hangnemben Josh. Ajaj... itt baj lesz...

Harry
Kezdett felmenni bennem a pumpa... akkor szakadt el a cérna amikor Louist magához rántotta és ő csak mosolygott rá.
-J...-kezdett bele valamibe Lou.
-Na ide figyelj! Én vagyok Louis pasija szóval vedd le róla a mocskos mancsaidat! Lou te meg mit vigyorogsz?!-kérdeztem.
-Harry bemutatom a fogadott bátyámat, Josht... Josh bemutatom a "pasimat" Harryt.-mondta Lou halál nyugodtan.
-Na azért valljuk be, hogy tetszettem neked...-simogatta meg Louis arcát Josh. Lou elpirult.
-Josh...-pillantott félre zavartan Lou.
-Cica még mindig jó lennél színésznek...-mosolygott Josh.
-Meghagyom inkább neked ezt a hivatást...-kacsintott Lou.
-Köszi, cecca...-adott egy puszit Lou szájára.
-Fúj...-törölte le Lou.
-Milyen kis finnyás lettél...-nevetett Josh. Mi van? Akkor most le akarja nyúlni az én Kicsikémet vagy nem?-Tudod hogy szeretlek.
-Imádlak.-mosolygott Lou.
-Ágyamba kívánlak.-nyúlt be Lou pólója alá. Mit csi...?!
-Josh inkább a pasidat kívánd az ágyadba!-nevetett Lou.
-Te sokkal jobban festenél ott, mint az a csontváz, aki nemsokára meg hal...-mosolygott keserűen.
-Hagyd Dannyt nem tehet róla, hogy rákos...-pillantott könnyes szemekkel Joshra Lou.
-Tudom... sajnálom.-szorította magához Lout, aki sírni kezdett.
-Hogy mondhatsz ilyet a legjobb barátomról?! Miért bántod?! Mit követett el?!-kiabálta remegve, majd felviharzott az emeletre.
-Seggfej.-pillantott Joshra Niall, majd Lou után szaladt.

Louis
Alig kaptam levegőt. Nem bírtam állni... az ajtónak vetve a hátam csúsztam le.
-Louis...-kopogtatott halkan Niall. Nem bírtam megszólalni... minden erőmet összeszedve nyöszörögtem egyet, majd eldűltem. Hallottam távolról, ahogy Niall segítségért kiált, de nem bírtam tovább... képszakadás...

Only you... (Larry  Stylinson) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now