4. fejezet

2.3K 145 7
                                    

Harry

-Harold!-hallottam meg Jason hangját. Remek... mára csak ez hiányzott. Mosolyogva fordultam hátra, de ő egyedül volt... kivételesen.

-Te csak így, egyedül Jas?-kérdeztem, mire ő egy sejtelmes mosolyt villantott.

-Tudod Harold... életemben nem gondoltam vonal, hogy egy hülye buzival fogsz járni hetero létedre.-mosolygott Jas.

-Nem vagyok hetero Jas.-mondtam komoly arccal.

-Ne viccelődj!-nevetett Jas.-Mindenki úgy gondolja a csapatból, hogy Tomlinson csak rád akaszkodott.

-Akkor rosszul gondoljátok, mivel én kértem meg arra, hogy legyen a párom.-mosolyogtam.

-Jajj, minek véded azt a kis pöcsöt?-kérdezte nyugtalanul Jason.

-Mert szeretem őt.-mosolyogtam, de nem tetszett Jason tekintete.-Mit csinálnak a haverjaid?

-Szerintem jelenleg a szart is kiverik abból a buziból.-mosolygott Jas, mire felkentem a falra.

-Hol vannak a homofób haverjaid Jason?-szűrtem ki a fogaim közül.

-Jó kérdés. Ott verik szét a kölyköt, ahol elkapják, mivel tuti hogy menekülőre fogta.-mondta mosolyogva Jas, mire előkaptam a mobilom.

-Mondd Hazz!-hallottam meg Liam vidám hangját.

-Keressétek meg Louist!-hadartam.

-Harry, mi a baj?-kérdezte aggódva Liam.

-Li, a focicsapat üldözi, kérlek!-nyüszítettem a telefonba, majd kinyomtam.

-Harry, a haverjaid nem lesznek elegek, inkább menj te is!-mosolygott Jas, mire le se szarva mit mondott elengedtem és kirohantam. A folyosón megpillantottam Lou táskáját és Liamék rohantak mellém.

-Harry!-rázott meg Z.-Induljunk!


Louis

Futásnak eredtem... tudom mi következik egy ilyen megszólítás után. A focipályán keresztül le akartam rövidíteni az utat, amely hazafelé vezet, de kb. a felénél elkaptak.

-Kicsi Tommo, hová futsz ha szólok?-lökött a földre Brad.

-Egy próbát megért!-pillantottam fel.

-Jajj, tudod mit? Kapd be!-köpött le Brad.-Most pedig mondd meg szépen, hogy mit akarsz Harrytől.

-Én semmit.-mondtam és megkaptam az első ütést. Nem gyepált még el egy egész focicsapat, valahogyan fájdalmasan hangzik. Mindig kérdeztek valamit, de volt olyan, hogy már a kérdés közben ütöttek vagy rúgtak. Apu és anyu ki lesznek akadva. A gyomromhoz kaptam, ami egy nagyobb rúgást kapott és összegörnyedtem. Éreztem, ahogy vérzik az arcom, ahogy a könnyek keverednek a vérrel, de senkit sem érdekelt. Talán, ha kiáltanék most meghallaná?!-Harry!-kiáltottam fel ismét, így nagyobb ütést kaptam.



Harry

-Harry!-hallottam egy kétségbeesett kiáltást a focipálya felől és megláttam a körben álló focistákat. Automatikusan futni kezdtünk és befurakodtam a tömeg közepébe, ahol Louis feküdt összegörnyedve a földön.-Harry!-kiáltotta ismét a nevem. Láttam, ahogy lendül Brad lába, de már nem tudtam volna megállítani az így rávetettem magam Lou hátára.

Only you... (Larry  Stylinson) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now