13. Fejezet

1.7K 104 2
                                    

Harry
Amikor Niall hangját meghallottuk rögtön felrohantunk. Egy apró puffanást hallottunk, mire óvatosan benyitottam a fürdőbe... Lou feküdt az ajtónál így nem kicsit arrébb lökhettem... gyorsan guggoltam le hozzá, rázogatni, pofozgatni kezdtem, de semmi. Mozdulatlanul feküdt a karjaimban...

Josh
Harry könnyei záporban hullottak alá... amikor Loura pillantottam eszembe jutott amikor én tartottam így a szerelmemet... ekkor derült ki hogy rákos. Minden rendben volt, de Isten közbe szólt és úgy döntött ezt kell tennie. Úgy éreztem, hogy semmi rossz sem történhet velünk, de rosszul gondoltam. Dannynél leukémiát diagnosztizáltak... azt mondta, hogy hagyjam el és őrizzem meg az emlékét... nem voltam hajlandó megtenni vele ezt. Egyre rosszabbodott az állapota... rettenetesen lefogyott a kezelések miatt. Mára már csak árnya önmagának.
-Josh akkor jössz vagy sem?-toporgott előttem Ni idegesen. Bólintottam, mire lerángatott az emeletről és betuszkolt egy kocsiba. Annál a kórháznál álltunk meg ahol Danny is van... de hisz ez rohadt messze van. Miért ide hozták? Harry remegve ült a váróban, rögtön hozzá rohantam.
-Tudsz már valamit?-kérdeztem.
-Nem. Egy ázsiai orvosnál van, valami Dr. Lee-nél...-dadogta. Le kéne nyugtatni még mielőtt idegrohamot kap...
-Nyugi, Danny orvosa is Dr. Lee ő a legjobb.-mosolyogtam. Várjunk, de ő csak rákkezeléssel foglalkozik, nem?
-Mr. Styles?-hallottam meg az ismerős hangsúlyt az ismerős hangtól.-Ó, Mr. Tale, Dannyhez jött? Menjen csak, mindjárt megyek én is.
-Igazából most hozták be az egyik ismerősömet Louis Tomlinsont...-kezdtem bele, mire elhúzta a száját.
-Szóval Mr. Styles... Mr. Tomlinsonnak tüdőrákja van. Amint lehet elkezdenénk a kemoterápiát... ha a beteg és ön, mint élettársa is beleegyezik.-mosolygott keserűen Dr. Lee. Harry nem reagált semmit, csak hirtelen lerogyott a székről.
-Hát jobban fogadta, mint vártam.-mondta Liam.
-Dannyvel egy szobában vannak.-mondta Dr. Lee, majd kérte az egyik nővért, hogy locsolja fel Harryt.

Louis
Lassan nyitottam ki a szemem. Egy fehér szobában voltam... oldalra pillantottam és megláttam Dannyt.
-Lou, mi történt?-kérdezte idegesen.
-Nem tudom, egyszer csak nem kaptam levegőt, majd filmszakadás...-pislogtam Dannyre és végre élesedett a látásom. Hirtelen csapódott ki az ajtó és Harry rontott be, hozzám rohant, majd hosszasan megölelt és a fülemhez hajolt.
-Tüdőrákod van. Amint lehet el kell kezdenünk a kemot...-szipogta. Éreztem, ahogy a könnyeim folyni kezdenek.-Sajnálom, szeretlek. Én végig melletted leszek.
-Nem akarom, hogy így láss, hogy szenvedned kelljen...-szipogtam.
-Nem hagyhatom, hogy egyedül küzdj... már épp eleget voltál egyedül.-suttogta a fülembe, miközben még jobban magához szorított.

Danny
Amint megláttam Josht at ajtóban, tudtam, hogy Lou rákos.
-Szia Szerelmem...-ölelt magához.-Hogy vagy?
-Szarul, mint mindig. Milyen rákja van Lounak?-kérdeztem halkan.
-Tüdő...-sóhajtott Josh.
-A göndörke a pasija?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen.-motyogta J. Nem értem, hogy miért történik ez velem és Louval? Mit követtünk el, hogy Isten büntet minket? Soha nem fogom megérteni az okokat. De Isten ad, Isten elvesz, áldott legyen az ő neve.

Only you... (Larry  Stylinson) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now