Harry
Miután elköszöntem Louis szüleitől hazamentem és rögtön a szobámba siettem, majd ledőltem az ágyra.
-Harry?-hallottam meg Niall aggódó hangját.
-Mondd Szöszke!-mondtam fáradtan.
-Ugye nincs nagy baj?-kérdezte halkan.
-Nem, nincs.-mosolyogtam, mire érkezett egy SMS
"Szerintem hagyjuk ezt a dolgot...
Louis T."-Harry mi van?-ült mellém hirtelen Niall.
-Louis most szakított velem...-hajtottam le a fejem.
-Saj...-kezdte el Niall, de hirtelen felpillantottam.
-Nem fogom hagyni, hogy másé legyen... ő csak az enyém lehet!-mondtam határozottan.
-Harry, ez már beteges.-lépett be Liam a szobámba Zvel.
-Lehet, de igaz. Tudjátok, hogy hány évig vártam rá? Tudjátok, ő az első szerelmem és az utolsó is. Nem érdekel, hogy mit kell megtennem, hogy az enyém legyen, de megteszem. Ha valaki megkérdezné, hogy: "A saját életemet választom vagy az övét?" Az övét választanám.-mosolyogtam.
-Haver, ezt már zaklatásnak is lehet értelmezni.-motyogta Z.
-Honnan veszed, hogy meg fogom figyelni?-kérdeztem.
-Ugyan, ezt a monológot már több ezerszer hallottuk csak lányoknál.-mosolygott Z a fejét ingatva, majd megölelte Liamet, de Niall Liam ölébe feküdt.
-Harry, kérlek ne zaklasd!-pillantott rám anyáskodóan Liam.-Tudod, hogy milyen érzés lehet ez neki? El akarod felejteni...-pillantott Zre.-de nem hagyja, míg az új választottad...-pillantott az ölébe fekvő személyre.-direkt idegesíti a régit.
-De neki nincs új választottja.-néztem rájuk.
-Haver...-fogta meg a vállam Z.-hidd el pont azok fognak lecsapni rá, akikre a legkevésbé számítanál.
-Csak az ígérjétek meg, hogy ti nem.-pillantottam rájuk kiskutya szemekkel, mire felnevettek.-Mi van?
-Ugyan nekem itt van Li...-mosolygott Z és Ni egyszerre.
-Nekem meg ez a két jómadár.-motyogta Liam, majd mindkét fiú nyakát átkarolta.-Na ki akar aludni?
-Én!-tették fel egyszerre a kezüket a srácok.
-Oké, akkor én megyek zuhanyozni ti meg aludjatok!-nyújtotta ki a nyelvét Liam, majd elrohant.
-Hé!-pattantak fel a srácok és utána rohantak. Megint síri csönd lepte el a szobát...
"Mit hagyjunk?
xoxoHazz""Ezt a járás dolgot
Louis T.""De én szeretlek! <3
xoxoHazz"Nem válaszolt... Miért nem válaszolt? Most komolyan megutált ennyitől? Egyébként elég furi ez a "Louis T." a végén, csak Lounak szokta írni.
YOU ARE READING
Only you... (Larry Stylinson) [BEFEJEZETT]
RomanceHarry Styles közli Louissal, hogy mostantól együtt járnak, de Louis azért fogadja el ezt, mert szerelmes Harrybe? Nem. De útközben megszereti őt? És mi lesz Louis szüleinek a gyilkosával, aki a fiút üldözi?