10 Fejezet

1.8K 130 2
                                    

Légyszi ha van időtök olvassatok bele az új sztorimba. A címe: Show Me Who I Am.

Harry
Louis halkan szuszogott az ölemben. Mosolyogva simogattam az arcát és egyszerűen nem tudtam betelni a látvánnyal. Haja kócósan szerte széjjel állt, arca angyali volt, teste apróra össze volt húzódva. A fehér pulcsiján, ami olyan jól áll neki... Vér?! Gyorsan hajtottam fel az oldalán a felsőt. Egy kötés volt rajta és tocsogott a vértől.
-Zayn azonnal menj a kórházba!-hadartam.
-Oké, de mi a gond?!-pillantott hátra a visszapillantó tükörben.
-Lou vérzik.-mondtam, mire beletaposott a gázba. Niall a karomra simított és nyugtatott, bár nem jött neki nagyon össze. Amint megálltunk Liam kipattant és kitépte rám a kocsiajtót. Sietve ugrottam ki, rohantam a kórházba ahol rögtön elvették a karjaimból. Elhadartam a nővérkének a történteket, kitöltöttem a papírokat, majd rohangáltam, mint fing a fürdőben. Halkan szólt hozzám Niall, de nem foglalkoztam vele... egyszerűen nem tudtam nyugodt lenni. Egyszer csak egy nővérke indult meg felém.
-Mr. Styles, kérem erre jöjjön.-mondta, majd elindult és én sietős léptekkel követtem. Amikor kinyitotta a kórterem ajtaját és amint megpillantottam Lout odafutottam az ágyához és magamhoz öleltem.
-Harry...-hallottam meg vékonyka remegő hangját Louisnak.
-Mi a baj?-kérdeztem, miközben kicsit eltávolodtam hogy a szemébe nézhessek.
-Jól vagy?-kérdezte könnybe lábadt szemekkel.
-Te vagy a kórházba és azt kérdezed jól vagyok-e?-mosolyogtam rá, mire aprót bólintott.-Ha te jól vagy akkor én is...
-Szeretlek...-motyogta Louis, mire ajkaira hajoltam és kisajátítottam azokat.

Max
Ahogy beakartam lépni a kórterembe megláttam, ahogy Louis suttog valamit és Harry megcsókolja. Louis szemei lecsukódtak és átölelte Harry nyakát, majd a hajával kezdett játszani.
-Most miért nem...?!-kezdett bele Alex a kérdésbe, de elhallgattattam. Majd a fiatalok felé intettem fejemmel, ahol már Harry konkrétan magához paszírozta a fiunkat. Amikor kezdte lefektetni az ágyra Lout gyorsan feltéptem az ajtót.
-Lou!-kiáltottam, mire Harry majdnem leesett az ágyról.-Jól vagy kisfiam?
-Igen, jól vagyok.-alig volt hangja, de mosolyogva bújt Harry oldalához. Legalább jól van és boldog... halkan, de Alex krákogott egyet, de csak leintettem.
-Louis Harryvel akarsz költözni egy új házba vagy maradsz velünk?-mosolygott Alex. Félek a választól.
-Harryvel maradok, ha neki nem gond...-motyogta félénken Louis.
-Dehogy baj... Manó is jön?-kérdezte ezerwattos mosollyal az arcán Harry.
-Persze.-bólogatott hevesen Lou, mire Harry megpuszilta a homlokát. Két hét múlva végre hazavihettük Lout... az új otthonába. Mikor elhajtottunk a ház elől a szívem szakadt meg... a fiam elkölköltözött. Az én kicsi fiam...
-Max, cseréljünk helyet, majd én vezetek...-mondta Alex. Én csak bólintottam, majd mikor már nem láttak minket kiszálltunk és helyet cseréltünk. Az ablakon bambultam kifelé és sírtam, tudom, hogy nem túl férfias, de bevallom sírtam.

Only you... (Larry  Stylinson) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now