13

3.2K 139 2
                                    

Setelah 5 hari aku mengurungkan diri, hanya makan makanan ringan yang aku memang sedia di satu kotak makanan. Aku pun mengambil keputusan untuk membunuh Bella dan Hisyam kerana dendam yang terpendam. Aku keluar dari bilik dan orang pertama yang menyapa aku ialah mama. Mama seorang yang sangat menyayangi anaknya. " Sayangg anak mama! " terus memeluk aku dan aku dapat merasakan pelukan itu adalah satu pelukan yang dapat menghilangkan rindunya pada aku. Walaupun berada di satu bumbung.

" Cuba cerita dengan mama? Duduk sini. " kata mama lalu menarik tanganku. Mama bersungguh-sungguh memujukku untuk bercerita. Aku menceritakan hal sebenar.. " WHATT!!? DENGAN KAWAN IEYAA SENDIRI!!? " kata mama terkejut. Aku hanya diam dan air mataku mengalir deras. Ya, aku amat menyayangi Hisyam. Aku hanya bangun tanpa berkata apa-apa dan berlangsung pergi.

Malam ni siap korang aku kerjakan..HAHAHA! Bisik hatiku dengan penuh perasaan dendam. Aku memesej Bella dan Hisyam dengan berkata; Awak, jumpa kat bukit yang kita date for the first time pukol 2:00 a.m. ; Bella, jumpa aku kat bukit yang aku bawa kau haritu. Tepat jam 12.00 a.m, aku menyiapkan barang untuk membalas dendam. Dan aku takkan lupa membawa pakaian lebih untuk menyalin baju lepas membunuh, supaya tidak didetect oleh polis.

PEREMPUANWhere stories live. Discover now