Με είδε και με πήρε αγκαλιά σφιχτά..εννιωσα περίεργα. Εννιωσα σαν κάτι μέσα μου να καίγεται..να ανάβει..αλλά το άφησα δεν ασχολήθηκα καθώς έκανα σκέψεις άκουσα τον Ιωάννη Να μου λέει κάτι...
"Χριστίνα μπορεί να είναι νωρίς...Πολύ νωρίς αλλά από την πρώτη στιγμή που σε είδα ήθελα να στο πω..θες να γίνεις η κοπέλα μου?" Η κοπέλα μου...Η κοπέλα μου...Η κοπέλα μου...Ήταν τον μονο πράγμα που άκουγα...ανέβασα το κεφάλι μου και πριν προλαβω Να απαντήσω ακούμπησε με τα χέρια του το πρόσωπο μου και με φίλησε..με φίλησε??? ΟΜΓ με Φίλησε...αλλά είναι νωρίς δεν τον ξέρω καν δεν με ξέρει καν πως..
" σταματα" απομακρηνθηκα και του έδωσα ένα χαστούκι...σηκώθηκα αλλά πριν φύγω με κρατάει από τον καρπό δυνατά
" άσε με ποναω" τον είδα μέσα στα μάτια...Αυτά τα ωραία μάτια χάνομαι μέσα του...
"Συγγνώμη δεν το ήθελα!" Μου είπε και με άφησε...αντί να τρέξω μακριά του περπάτησα 5 βήματα μπροστά και μετά έστριψα και τον αγκάλιασα δυνατά..
"Ναιι..Ναι θέλω να είμαι η κοπέλα σου!" Του λέω και αρχίζει και με φιλάει...
........Αφού με πήγε σπίτι και τον χαιρετησα μπήκα μέσα..
"Μαμάκα??" "Μπαμπά??" "Γιαννη??" Μα τι κάνεις δεν είναι εδώ? Τέλος πάντων καλύτερο για μένα να πω στην Μαρία να έρθει...
*Μαρία έλα μια από εδώ ρε είμαι μόνη και έχω να σου πω πολλά!♡♡* της στέλνω μνμ και μετά από 1 λεπτό μου απάντησε..
*σε 2 ειμαι εκεί και εγώ έχω να σου πω πολλα* μου απάντησε...λογικά ΘΑ ήταν σπίτι για να έρθει τόσο νωρίς..Ναι μένει στο ακριβώς απέναντι σπίτι...καθώς ξάπλωσα στο κρεβάτι άκουσα κλειδιά..ανοίγω την πόρτα του δωματίου πάω να κατέβω της σκάλες αλλά είδα την Μαρία και ξαναμπηκα μεσα(Ναι της έχω δώσει κλειδιά και αυτή μου έχει δώσει κλειδια) μπουκάρει μέσα με ένα χαμογελο μέχρι Τα αυτιά!
"Με ΘΕΛΕΙ" μου φωνάζει..
"Ποιος μωρή?"
"Ο κωστας"
"Δηλαδή τι? Σε θέλει για παιχνίδι του?"
"Όχι με θέλει για κοπέλα τουυυυυυ ΑΑΑΑΑΑΑ" έμεινα...
"Και εμένα.." της λέω ψιθυριστά..βασικά Έτσι νόμιζα..αλλά αυτή έχει αυτί ελεφαντα και με άκουσε..
YOU ARE READING
Ο "Γειτονας" Μου
RomanceΗ Χριστίνα είναι 18 χρόνων..και ζει ακόμα με τους γονείς της...το όνειρο της ήταν να γίνει γιατρός...συγκεκριμένα..παιδίατρος! Αλλά με τέτοιους βαθμούς ούτε στο περίπτερο δεν πηγενε..Έτσι είπε να περάσει στα Οικονομικά μιας και το είχε και με τα μαθ...