"Τι εννοείς και εσύ???" Την άκουσα να φωνάζει
"Σταματά ν φωνάζεις κοπέλα μου θα μας ακούσει η μανα μου..και μόλις ήρθε.. ποιος την ακούει μετά.."
"Ντάξει συγγνώμη" είπε και έκλεισε την πόρτα πίσω της και καθισε δίπλα μου..."Θες να μου πεις ότι θα έχεις με τον..Τον.." την διέκοψα
"Ιωαννη" είπα με θαυμασμό και ένα χαμόγελο εμφανιστηκε στα χείλη μου ενώ θυμήθηκα αυτά που έγιναν πριν.............
Η Μαρία είχε φύγει εδώ και 1 Ώρα..Δεν ήθελα να κάτσω σπίτι..Μόνο αυτό ήξερα...και ήταν σίγουρο! Την πήρα τηλέφωνο αλλά το είχε κλειστό..πήρα την Μελι..αλλά και αυτή το είχε κλειστό..Τέλος πάντων αφού δεν το σηκωνε καμία λέω να πάω να ξαπλώσω...αλλά πριν πέσω πρέπει να φάω κάτι...χμμ...τι να φάω? Τοστ? Μπα...καμία κρέπα? Μπα δεν λέει μόνη μου καθώς σκεφτόμουν κάποιος μου εστειλε μήνυμα..
*είσαι για καμία κρέπα?♡*
Ποιος σκατα είναι...και που ξέρει τι σκεφτόμουν...καθώς βλέπω το όνομα λέει...*Μαμά όχι δεν έχεις δουλειά να κάνεις...πάω να ξαπλώσω Γεια.*
Από τοστ που έμαθε να στέλνει μηνύματα μας έχει πρήξει και εμενα και τον Γιάννη...ευτυχώς ο μπαμπάς δεν ξέρει να τα ανοίγει!
Πριν ξαπλώσω ξανά άκουσα το κινητό μου να χτυπά..μυνημα από τον Ιωάννη!
*Λοιπόν στις 10 θα έρθω να σε πάρω να βγούμε...να είσαι ετοιμη
Υ.Γ.: θα έρθει και η φίλη σου η Μαρία μαζί με τον Κώστα!*
Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου..είχα μπροστά μου περίπου..εμμ..2-3 ωριτσες...ωραία πάω πρώτα να το στην μαμά..καθώς ανοίγω την πόρτα θυμηθικα πως μπορώ να της στείλω μήνυμα...
*Μαμά στις 10 θα βγω ντάξ?*
*Ναι αγάπη μου Ν βγεις...θα σου ελεγα και εγώ γτ θα βγω με τον μπαμπά και ο Γιαννης θα τριγυρνάει στην κοπέλα του..όποτε καλά να περασεις*
Σαν σνομπ που είμαι δεν απάντησα καν..
Πήγα να ετοιμαστώ..Δεν ήξερα όμως τι να βάλω..Είναι καλοκαίρι και έξω κάνει ζέστη..αλλά το βράδυ κάνει μια ψυχούλα...μακάρι να μην είναι έτσι και στην Καλαμάτα!
YOU ARE READING
Ο "Γειτονας" Μου
RomanceΗ Χριστίνα είναι 18 χρόνων..και ζει ακόμα με τους γονείς της...το όνειρο της ήταν να γίνει γιατρός...συγκεκριμένα..παιδίατρος! Αλλά με τέτοιους βαθμούς ούτε στο περίπτερο δεν πηγενε..Έτσι είπε να περάσει στα Οικονομικά μιας και το είχε και με τα μαθ...