"Σιγά μωρέ δεν είναι η πρώτη φορά ΟΥΤΕ η τελευταία φορά που σε βλέπω με το σώβρακα της γιαγιάς..." δεν είναι σοβρακα της γιαγιάς...φορούσα μπραζιλ..
"Αυτό αγόρι μου λέγεται μπραζιλ...Τέλος πάντων δεν θα κάτσω να συζητήσω με τον αδερφό μου για τα βραχάκια μου..τι με θες?"
"Πότε θα φύγεις?"
"Θα έρθει να με πάρει ο Δημήτρης στις 9:00. Γιατί?"
"Λέμε να βγούμε μωρέ.."
"Να βγείτε ρε..απλά να σου πω για μετά το βράδυ θα κοιμηθείτε στον ξενώνα?"
"Ναι ρε εκεί έχουμε βάλει και Τ πράγματα!"
"Ντάξει φύγε τώρα.."
"Καλα να περάσεις σκατο.."
Το προσπέρασα την λέξη "σκατο" και συνεχισα με τις μπουκλες μου!
Αφού τελειωσα και με αυτέ είδα ότι η ώρα είναι 8:55 ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ και ακόμα δεν έχω βάλει την φούστα..βάζω την φούστα και ξαφνικά ακούω κουδούνι...Ο Δημήτρης..
"Γιάννη άνοιξε ο Δημήτρης είναι πες του να μπει και να περιμένει 5 λεπτά μια!" Του φώναξα μάλλον δεν με άκουσε αλλά η πόρτα άνοιξε..Η Βικτωρία..
Βικτωρίας Pov
Ακούω την Χριστίνα και Να λέει στο Γιάννη να ανοίξει την πόρτα...μα ο Γιάννη είναι στο μπάνιο και κάνει ενα μπανακι..ας πάω να ανοίξω εγώ!
"Θα πρεπε να είσαι ο Δημήτρης Εσύ!" Του είπα γλυκά..
"Ναι, η Χριστίνα?" Αχουτο Καλουλης είναι..κρατάει και λουλούδια..μωβ μαργαρίτες..σπάνιο λουλούδι όπως και σπάνιο κορίτσι η Χριστίνα μας...(αχου είμαι τι να κάνουμε..ντάξει σκάω ειμαι ψώνιο!)
"Ναι είπε να περιμένει θα κατέβει.." του ειπα γρήγορα γρήγορα..
Επιστρέφουμε στην Χριστίνα!
Καθώς πήγα προς το σαλόνι είδα τον Δημήτρη να φοράει ένα γκρι πουκάμισο και ένα μουστάρδα παντελόνι..και Τι κρατάει? ΟΜΓΓ!Τα αγαπημενα μου λουλούδια...μωβ μαργαρίτες!
"Αγάπη μου, αυτά είναι για εσένα!" Μου είπε δινοντας μου τις μωβ μαργαρίτες!
"Λοιπόν πάμε?" Συμπλήρωσε μετά...
"Πάμε! Βικτωρία μου φεύγω να περάστε καλά!"
"Και εσείς." Μου είπε η Βικτωρία καίω φιλιομασταν σταυρωτά..
"Πάρε τα λουλούδια και βλαλτα σε ένα βάζο και πηγενετα πάνω στο κομοδίνο μου (στο δωμάτιο εννοώ αν δεν το καταλάβατε) σε αγαπώ..φιλουθκια" και της έστειλα ένα φιλί στον αέρα.
Βγήκαμε έξω και μπαίνουμε στο ασανσέρ και μετά από έναν όροφο φτάσαμε..Στο σπίτι του θα πάμε? Καλά χαζός είναι? Θα μπορούσα να ανέβω! Πριν μπούμε μέσα μου έδεσε τα ματια με ένα μαύρο μαντίλι και μπήκαμε μέσα..Είναι ζεστά..Μου βγάζει το μαντίλι και είσασταν στην τραπεζαρία με μια μεγάλη καρδιά από κεριά και φαΐ. Ωραία...πάνω στο πιάτο μου είχε ένα άλλο μωβ λουλούδι..και είχε ροδοπέταλα πάνω στο τραπέζι στις καρεκλες και σε όλο τον χώρο...σε όλο το σπίτι είχε κεράκια. Ήταν τοσοοοο....μα τοσοο τέλειο..πήγα πάνω του και του έδωσα ένα γλυκό φιλί!
"Αγάπη μου σου αρέσει?"
"Αν μου αρέσει? Δες τι έκανες...και όλα αυτά για εμένα! Σε αγαπώ ρε Δημήτρη!" Και νομίζω πως έγινα κόκκινη..
"Και εγώ σε αγαπώ ψυχή μου" μου είπε ενώ μου χαϊδευε το μάγουλο..
[...]Τλειωσαμε το φαΐ και με πήγε μέχρι το δωμάτιο του σε στυλ νύφης! Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και πηγε Να μου βγάλει το φόρεμα...αλλά πρώτα μου έβγαλε τα παπούτσια..Μου έβγαλε το φόρεμα και μετά...
Γεια σας παιδιά!
Τι λέτε να γίνει μετά? Ουυ μυστιριοοοο αχ ου μόνη μουΑντε Καλό διάβασμα ♡
Φιλουμπες
-Χ
YOU ARE READING
Ο "Γειτονας" Μου
RomanceΗ Χριστίνα είναι 18 χρόνων..και ζει ακόμα με τους γονείς της...το όνειρο της ήταν να γίνει γιατρός...συγκεκριμένα..παιδίατρος! Αλλά με τέτοιους βαθμούς ούτε στο περίπτερο δεν πηγενε..Έτσι είπε να περάσει στα Οικονομικά μιας και το είχε και με τα μαθ...