Που βρίσκομαι? Αυτό δεν είναι το δωΜάτιο μου...Γιατί είναι δίΠλα μου ο Δημήτρης? Αα ωραίο σώμα έχει ο άτιμος...ΝΑΙ ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑ ΕΓΩ ΕΔΩ??? Βίβιαν? Εσύ θυμάσαι? Εγώ δεν θα θυμάμαι..? Λοιπόν θα ξεκινήσω αλλά δεν με Διακοπτεις..λοιπόν όταν βγήκες από το μπαρ ένα χέρι δε έπιασε ήταν ο Χρήστος...ήθελε να σου ζητήσει συγγνώμη αλλά για κάποιο λόγο ήταν μεθυσμένος...Ποτέ προλαβρ και ήπιε ένας Θεός ξέρει..καθώς ήρθε Ν σου ζητήσει συγγνώμη και να σε γυρνούσε σπίτι σου είπε αν είναι να ανέβει πάνω να σου μάθει κάποια κοπλακια...σε αγκάλιασε εσύ τον χτύπαγε για να σε αφήσει αλλά δεν σε αφήνει Κι σε κάποια στιγμή δεν τον νιώθεις πια πάνω σου ανοίγει τα μάτια και Βλέπεις έναν ΔημήτΡΗ πάνω από τον Χρήστο και να τον βαράει μανιακα κάνει να του λΈΕι
"Σου είπα ρε μαλακα πως μου αρέσει και εσύ πήγες να την βιασεις?? Μαλακα" Και είχες μείνει όταν το άκουσες αυτό κΙ Λυποθημισες και Ναι μετά ούτε εγώ θυμάμαι αφού είμαι εσύ!
ΟΜΓ είπε ότι του αρέσω? Πάω να του φτιάξω πρωινό...Αφού σηκώθηκα σιγά σιγά από το κρεβάτι να μην ξυπνήσω τον πρίγκιπα μου...το αστέρι μου!
Τέλος πάντων..τι να του φτιάξω? ΚΡΕΠΕΣ!"Καλημέρα ΧριστΊνα!"
"Όπ..ξύπνησε το αγοράκι που κοιμάται σαν βόδι?" Προσπαθησα να τον πειΡάξω αλλά νομίζω είναι έτοιμος να έρθει να με γαργαλισει...ωχχ!
"Τι είπες? Ότι Κοιμάμαι σαν βόδι? Τώρα θα δεις!"
"Όχι χαχαχαχα μη χαχαχαχα δη χαχαχα Δημ χαχαχαχαχαχαχα ΔΗΜΗΤΡΗ!"
"Πες ότι είμαι ο πιο τέλειος για να σταματήσω!"
"Ο Δημήτρης είναι ΤΕΛΕΙΟΣ!"
"ΩρΑια..λοιπόν πάμε να φάμε!" Μου είπε καθώς με άφησε εκεί κάτω να γελάω ακόμα σαν το βλαμμένο!
"Λοιπόν έφτιαξα κρέπες δεν ξέρω αν θα σου αρε- εεε άσε και για εμένα ρε βόδι!" Του είπα λάθη έτρωγε τι κρέπες 3εις 3εις..θα τον ρωτήσω για χθες...περιμένετε.
"Να σε ρωτήσω κάτι ρε Δημητράκη??"
"Και δεν με Ρωτάς?" Είπε μπουκομενος...αλλά ήταν τόσο γλυκός!
"Σου αρέσω?"
"Ναι!" Τι είπε το άτομο???
"Απο την αρχή που σε είδα να μπαίνεις σε αυτή την πολυκατοικία σε ερωτεύτηκα...Και χθες όταν ο Χρήστος πήγε να σου κάνει κακό μπλοκαρα! Και σου είπα γαμοτο να προσέχεις!"
"Δημήτρη μου....Και εμένα μου αρέσεις!" Το είπα...ΤΟ ΕΙΠΑ! ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ!
"Τι είπε το άτομο? Το κατάλαβα χθες όταν ήθελες να κοιμηθούμε μαζί! ;)"
Τι ήθελα? Βίβιαν γιατί δεν μου είπες τίποτα??? Μην με ανακατεύεις εμένα...άντε...Κι προτιμώ το αφροξηλανθη... χεστηκα για το τι προτιμάς...ΟΜΓ ρεζίλι! Βασικά αφού μου αρέσει και του αρέσω καθόλου ρεζίλι!
"Χριστίνα θες να είμαστε μαζί?"
ΝΑΙ! ΑΛΛά πρώτα ας του σπάσω πρώτα τα νεύρα!"Τι μαζί? Μαζί δεν είμαστε τώρα? Που είμαι εγώ σπίτι μου?"
"Δεν εννοώ αυτό μωρή χαζή...εννοώ αν θες να είμαστε ζευγάρι πως το λένε??"
"Χμμ...Όχι!"
"Μα γιατί?"
"γιατί πιστεύεις ότι σου λένε!"
"Δηλαδή Ναι? Θες?"
"Σαν τρελή!"
"Δεν θα μας βγει σε καλό αυτό!"
Γεια σας παιδΙα...
Τι εννοεί ότι δεν θα μας βγει σε καλό ο Δημήτρης?Καλό διάβασμα! ♡
YOU ARE READING
Ο "Γειτονας" Μου
RomanceΗ Χριστίνα είναι 18 χρόνων..και ζει ακόμα με τους γονείς της...το όνειρο της ήταν να γίνει γιατρός...συγκεκριμένα..παιδίατρος! Αλλά με τέτοιους βαθμούς ούτε στο περίπτερο δεν πηγενε..Έτσι είπε να περάσει στα Οικονομικά μιας και το είχε και με τα μαθ...