παρτ19

4.7K 339 15
                                    

Ξύπνησα από το φως που εμπενε μέσα στο δωμάτιο..μα δεν είμαι στο δωμάτιο μου..Για μισό..Είμαι μέσα σε μια αγκαλιά! Αα Ναι είμαι στον Δημήτρη..ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΣΑ! Τι έγινε χθες βράδυ? Να πω Να πω κύρια?? Εσύ τι ξέρεις Βίβιαν? Αφροξυλανθη δεν είπαμε? Και Ναι ξέρω... Είναι πιο εύκολο το Βίβιαν μωρέ...Για πες μας μαντάμ...λοιπόν χθες καθώς σου έβγαζε το φόρεμα του είπες πως είσαι παρθένα..και απλά σου είπα δεν πειραζει Όταν θα νιώθεις έτοιμη και απλά κοιμηθηκατε αγκαλιά..Αυτό..αλλά εγώ πρέπει να στα θυμίζω ΟΛΑ? Βίβιαν...σκάσε! Εγώ φταίω που σε βοηθάω κάθε φορά που κανείς ότι δεν θυμάσαι.. Βίβιαν ΣΚΑΣΕ..

"Ξύπνησες μωρό μου?" Ευτυχώς με διέκοψε το μωρό μου την συζήτηση με την Βίβιαν!

"Εδώ και ώρα."

"Και τι έκανε τόσην ώρα?"

"Σκεφτόμουν..." κάτσε τι ημέρα είναι σήμερα?

"Σήμερα δεν έχουμε σχολείο?"

"Είχαμε..." σε Όχι ρε φίλε γαμωτο δεν θέλω να αρχίζω να μην πηγαίνω..

"Φακ..Τέλος πάντων πρέπει να πάω κάτω Γιατί είναι ο αδερφός μου κι δεν είναι σωστό να τον αφήνω μόνο...σε αγαπώ φιλουθκια." Του είπα ενώ είχα βάλει το τζιν και την μπλούζα και έφυγα με τα παπούτσι στο χέρι..κατέβηκα κάτω με το ασανσέρ και χτυπαγ το κουδούνι..χτύπησα 3φορες Ναι δεν άνοιξαν κι ανησύχησα...Μετά άρχισα και χ τυπαγα σαν την μανοιακη(το σκότωσα λιγακι)...Μετά είδα ένα 'μόλις ξύπνησα τι βαράς την πόρτα ρε χαζή' ύφος του Γιάννη...

"Τι βαράς μωρή χαζή πρωινιατιΚΑ στο όνειρο σου με έβλεπες?" Μου είπε ενώ έκανε στην άκρη να περάσω μέσα...

"Πρώτον αυτό το σπίτι είναι δικό μου μην ξεχνιόμαστε δεύτερον..αν σε έβλεπα στο όνειρο μου θα ήταν σκέτος εφιάλτης.." με βάρεσε 'φιλικα' στην πλάτη και έπεσα κάτω..

"Κάτσε ρε μαλακα θα με σκοτώσεις.." (θα βρίζω λιγάκι στα παρτς)

"Εε..σιγά μωρέ δεν θα είναι η λέω τη φορά.." είπε ένας πλέον θυμοχαζο παιδί..(δικιά μου λέξη..ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!)

"Τι φωνάζετε ρε?" Ωχχ...ξύπνησαν και την Βικτωρία την καημένη..Δεν φτάνει και αυτή σε τίποτα..

"Συγγνώμη ρε βικ αλλά από εδώ το αγόρι σου είναι Μαλακας.."

"Ναι αλλά ένας ωραίος Μαλακας" είπε όλο τρυφερότητα αν δεν ήταν κοπρλα του αδερφού μου θα της είχα ρίξει μια σφαλιάρα να συνέλθει...αλλά ντάξει ωραίος είναι μωρέ ο Γιάννης..

"Κάνατε τίποτα χθες το βράδυ?" Αχου θα Τι να σκοτώσω..

"Άκουσε τίποτα?" Ρε δεν μπορούσα..του το ΠΑ με ειρωνικό τρόπο..

"Οχιι...Καλά τέλος πάντων ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΝΕΤΕ.." Ειπε πλέον φωνάζοντας αφού είχα μει στο δωμάτιο...

Να με αγαπάς να σε αγαπώ...οοοο...να σε εχω δίπλα μου Θεό...να με αγαπάς να σε αγαπώ...έρωτα μου...μετρώ αντίστροφα...3...2...1.

"Ναι?" Κάποιος με πηρε τηλέφωνο..τι φάση?

"Έλα Χριστίνα ειμαι η Ναταλία.."

"Αα έλα Ναταλία έγινε κάτι?" Είναι συμμαθήτρια μου..ωραία..μάλλον για τα μαθήματα με πήρε..

"Τίποτα δεν έγινε απλά είμαστε μαζί σε μια εργασια που μας έβαλε ο κυρ. Κωστόπουλος.."

"Μάλιστα..θες να περάσεις από εδώ ΝΑ την κάνουμε?"

"Ναι...αλλά στην εργασία μας είναι και ο Μάνος.."

"Μάνος...?"

"Ψηλός μαυρα μαλλιά, κάστανα ματια, κούκλος?"

"Δεν τον έχω προσέξει..πες και σε αυτόν να έρθει τέλος παντων"

"Καλά τι ώρα?"

"Κατά τις 6:00?"

"Ναι..εμμ...θέλουν χαρτόνια κόλλες και άλλα τέτοια!"

"Αν είναι έλα στις 4:00 να πάμε να τα πάρουμε αλλά στον Μάνο πες του να έρθει στις 6:00 ντάξει?"

"Ναι..που θα συναντηθούμε?"

"Στην Εκκλησία?"

"Ναι..τα λέμε σε μια ώρα!

"Κκ...φιλουθκια..."

Ωραία θα περάσουμε και σήμερα...

*Μωρό μου θες να βγούμε σήμερα?*

Ωχχ.. τι του λέμε τώρα του Δημήτρη? Αν του πούμε ότι θα είναι και ο Μάνος Θα πάθει κοκομπλοκο και θα θέλει αν έρθει και αυτος...ωχ Παναγία μου δώσ μου δύναμη να βρω μια καλή απάντηση!



Γεια σας γκαις!
Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά!

Τι λέτε να του πει?

Καλό διάβασμα! ♡

Φιλουθκια...

-Χ

Ο "Γειτονας" ΜουWhere stories live. Discover now