παρτ29

3.9K 339 6
                                    

Τα χείλη μας απείχαν κάτι εκατοστά..Πολύ λίγα εκατοστα..και ΠΟΥΦ Έγινε αυτό που ήθελα και δεν ήθελα..με φίλησε! Στην αρχή προσπαθούσα να τον σπρώξω αλλά μετά ήταν τόσο ωραίο και γλυκό φιλί που δεν μπορούσα να αντισταθώ με τίποτα..
Αφού απομακρινα τα χείλη μας μου μίλησε γλυκά.

"Σε θέλει ο αδερφός σου κάτω!" Μου είπε..Και πήγε να φύγει. Δηλαδή τι? Έτσι το έκανε? Τον τράβηξα από το χέρι το γύρισα και τον χαστούκια τόσο δυνατά που ακούστηκε σε όλο τον όροφο..αουτς ειπα από μέσα μου και έφυγα με στυλ νικητής..

"Τι με θες Γιάννη?"

"Να χαμηλωσεις την φωνή ρε"

"Ρε σε εμενα ρε γυφτο?" ΚαΙ πηγα πανω του για να του δωσω μια ωραια μπουνια. Αλλα εκεινη την στιγμή μπήκε μέσα ο Βαγγέλης και έφυγα από το σαλόνι Γιατί δεν θέλω να δω την μούρη του..μα πριν πάω στο δωμάτιο μου ακούω την συζήτηση τους.(γιαννη&Βαγγέλη)

Γ: Τι έπαθε το μάγουλο σου ρε μαλακα?

Β: Τίποτα απλά στουκαρα πάνω σε κάτι.

Γ: Μήπως αυτό το κάτι λέγεται 'Χριστινα'?

Β: Όχι ρε από που κι ως που?

Γ: Καλά..

Μετά από λίγο δεν άκουγα τίποτα έτσι ανέβηκα στο δωμάτιο μου έβαλα το κινητό μου να φορτίσει. Έβαλα πιτζάμες και μπουκάλα μέσα στα παπλώματα..βουλευτικά και κάπως έτσι με πήρε ο ύπνος αλλά πριν κοιμηθώ ποιον σκεφτόμουν? Σωστά.

~Επόμενο πρωί~

Με ξύπνησε ο ήχος του κινητού μου..Κάποιος με έπαιρνε. Ποιος άλλος? Η Νατ. Λογικά για τι νυφικό..όπου νανε παντρεύονται και τον μονο που δεν έχουν κάνει είναι ο ένας να βρει γαμπριατικο κοστούμι και η άλλη νυφικό..

"Ναι?" Ρώτησα.

"ΞΥΠΝΑ ΝΥΦΙΚΟ 10" μου φώναξε και τα κατάλαβα όλα.. το έκλεισα σηκώθηκα γρήγορα γρήγορα πηγα στην ντουλάπα πήρα ένα σορτς και μια μπλούζα και μετά πήγα στο μπάνιο να πλύνω πρόσωπο μου!
Αφού έβαλα και το πουκάμισο μου και τα all star μου πήρα τσάντα και κινητό και κατέβηκα κάτω...πήρα κλειδιά και μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο για να πάω να παρω την Νατ.

[...]

Εδώ και 15 λεπτά περιμένω την Νατ Να κατέβει..Αα να τη. Επιτέλους! Αλλά δεν κατέβηκε μόνη της..μαζί με τον Αντώνη και τον Βαγγέλη..

"Καλημέρα..θα έρθουν και τα παιδιά μαζί μας να διαλέξουμε όλοι μαζί νυφικό και κοστουμι" μου είπε ενώ μπήκε μέσα.

"Μα είναι χρουσουζια." Της είπα και μπήκαν κκ Οι άλλοι δύο μέσα.

"Δεν πιστεύω εγώ σε αυτά απλά προχωρά.."

"Καλα. Γεια σου Αντώνη!" Χαιρέτησα τον Αντώνη μα τον Βαγγέλη τον εκλασα..

"Γεια σου και εσένα." Ανταπέδωσε ο Αντώνης και ο Βαγγέλης πηγε να πει κάτι αλλά άνοιξα το ράδιο κι μετα δεν είπε κάτι απλά με κοίταξε..

Ο "Γειτονας" ΜουWhere stories live. Discover now