Έχει περάσει πολύ καιρό από τον γάμο την Νατ. Περίπου 1 μήνα νομίζω? Ναι κάπου εκεί..έγινε και ο γάμος του αδερφού μου και της Μαρίας..περάσαμε ωραία..η κοπέλα του αδερφού μου, η Βικ, είναι έγκυος..ναι γι' αυτό έγινε και ο γάμος γρήγορα..αφηστε το τι περασαμε. Βάσανο ολόκληρο...εγω παλι..αφηστε...τιποτα δεν εγινε..ο Βαγγελης εχει φυγει..η αληθεια ξερετε ποια ειναι? οτι με φιλησε λιγακι..ξερετε που? Οχι δεν ειναι αυτο που σκεφτεστε..στο μαγουλο για να μου πει αντιο...δεν θα μαθω ποτε αν του αρεσα ή οχι..και τώρα θα βγω μαζι με την Μαρία και τον Κώστα μαζι με την Νατ και τον Αντώνη...εγω μονη μου οπως παντα!
Μ- Αντε ρε Χριστινα 100 ωρες...
Χ- Περίμενε μωρε να φτιαξω λιγο μεικ απ!
(απο εδω και περα γιατι γραφω απο το λαπτοπ ετσι θα τα κανω..θα γραφω τα αρχικα των ονοματων..πιστευω να μην σας μπερδεψει..)
Εδω και 5 λεπτα η Μαρια με φωναζει..δεν φταιω εγω αυτη μου ειπε να γινω μια ΚΟΥΚΛΑΡΑ μπας και βρω κανεναν στο μπαρακι... soo...τα ηθελε ο κωλος της αιντε! λοιπον φωρεσα κατι παρα πολυ ωραια κατα την γνωμη μου! (Εικονα κατω)
Μετα απο ωρες τα παιδια με περιμεναν κατω...καθως κατεβενα τις σκαλες ολοι γυρισαν και με ειδαν...Νταξει παιδια κατι κλασικο εβαλα πως κανετε ετσι! Ολοι με κοιτουσαν με ανοιχτο το στομα..ακομα και ο Βαγγελης..Ο ΠΟΙΟΣ? ΕΙΝΑΙ εδω ο Βαγγελης? Απο που και ως που? Και ειμαι ντυμενη σαν το γυφτο? ΟΜΓ!
Β- Γεια σου ομορφη..
Μου ειπε ο βαγγελακης και ηρθε κοντα μου...μου απλωσε το χερι του για να κατεβω μαζι του..εχω καιρο να νιωσω το χερι του..
Χ- Ευχαριστωω. {Μπραβο χριστινα κοκκινησε κι αλλο μπορεις}
Ν- Λοιπον παμε?
Χ- Εμμ....αν ειστε ετοικοι ναι παμεε
[...]
Αφου φτασαμε κι μπηκαμε μεσα προσπαθησαμε να μπουμε μεσα μα δεν μπορουσαμε γιατι μπροστα μας υπηρχαν ατομα που χορευαν σαν να μην υπαρχει αυριο. Το σαν μου αρεσε..
μετα απο ωρα ψαξιματος βρηκαμε εναν καναπε γωνιακο και κατι καρεκλες..εγω βεβαια εκατσα στον καναπε δεξια μου ο Βαγγελης και αριστερα μου η Μαρια μαζί με τον Κώστα...και απεναντι μας η Νατ μαζι με τον Αντώνη..Ο σεριτορος ηρθε για να παρει τις παραγκελιες και με κοιτουσε εντονα..
Σ- Εσύ τι θα παρεις κουκλα?
Χ- Πάντως οχι εσενα καμαρι μου..
εμα δεν μπορεσα την ειπα παλι την κακια μου..
Σ- Εμμ..τοτε?
φταιω εγω τωρα να του πω το μαναρι εδω διπλα? Δεν θα φταιω!
Χ- Μια βοτκα..
αφου εφυγε κοιταξα τον βαγγελη που με κοιτουσε εντονα..
Χ- ΤΙ? του ειπα λιγο φωναχτα γιατι δεν ακουγομασταν εκει μεσα..
Β- ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ?
Χ- ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ?
ειχαν βαλει τον Παντελιδη...
"ΓΙΑ να σου πω ως εδω στα εχω μαζεμενα ενα ενα.." Παμεε γεραα..κουνουσα το κορμι μου με τον ρυθμο..και ο Βαγγελης με κοιτουσε απο πανω μεχρι κατω..
"Ειχα καποτε μια αγαπη..που την ζυλευαν θεοι και αγγελοι και τωρα ξερω πλεον ουτε θελει..λεει ουτε να με δει..." αλλαξε το τραγουδι σε σιγανο ρυθμο και κουνουσα τους γοφους μου περα δωθε. Τοτε νιωθω 2 χερια να με ακουμπανε..
YOU ARE READING
Ο "Γειτονας" Μου
RomanceΗ Χριστίνα είναι 18 χρόνων..και ζει ακόμα με τους γονείς της...το όνειρο της ήταν να γίνει γιατρός...συγκεκριμένα..παιδίατρος! Αλλά με τέτοιους βαθμούς ούτε στο περίπτερο δεν πηγενε..Έτσι είπε να περάσει στα Οικονομικά μιας και το είχε και με τα μαθ...