παρτ30

4.9K 349 6
                                    


Η Νατ δεν πήρε ένα απλό νυφικό πήρε ένα διαφορετικό νυφικό. Ο Αντώνης ενα κανονικό κοστούμι.(φωτογραφία το νυφικό της Νατ).

~Μετά από μέρες!~

Επιτέλους ο γάμος της Νατ..ξύπνησα πρωινιατικα για να πάω σπίτι της Νατ. Και είμαι εδώ! Στο σπίτι της Νατ να μας βάφουν και να μας φτιάχνουν τα μαλλιά! Η Νατ τα έκανε ίσια με ένα λουλουδενιο σχέδιο ενώ εγώ τα έκανα μπούκλες και ένα ίδιο λουλουδενιο σχέδιο! Μας έβαλαν ότι έπρεπε στο πρόσωπο και αποχώρησα από το σπίτι για να σταθώ δίπλα στον γαμπρό! Πήγα στην εκκλησία και είδα έναν υπέροχο Αντώνη Να περιμένει την Νατ!

"Καλώς την κουμπαρά"

"Γεια σου Αντώνη"

"Γεια σου Χριστίνα"μίλησε κι η τσουτσου..

"Γεια σου Βαγγέλη!"

"Έρχεσαι να σου πω?"

"Όχι!"

[...]

"Άντε ρε Νατ πετά τα λουλούδια Επιτέλους!"

"Τώρα τώρα!" Ήρθε η στιγμή για να πετάξει τα λουλούδια...Εγώ περιμένω προς το τέλος με κάποια αλλα κορίτσια..περιμένετε..ΝΑΙΙΙΙ τα έπιασα ΑΝΤΕ ΓΕΙΆ!

"Μπράβο χριστινακη" επίτηδες το έκανε σίγουρα..

"ΝΑ ΧΟΡΈΨΟΥΝ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΚΙ Η ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!" Οχιιι! Δεν θα χορεψω εγω με τον Βαγγέλη..

"Πφφ..Δεν θέλω ειμαι κουρασμένη.." ΨΕΜΑ! σιγά μην είμαι κουρασμένη μια χαρά ειμαι αλλά δεν θέλω!

"Εα τώρα Χριστίνα ένα χορός ειναι" θα τον σκοτώσω τον Βαγγέλη..

"Είπα όχι!"

"Έλα τωραααα"

"Καλά!" Ναι δεν μπόρεσα άλλο..λογικό πως να μπορέσεις με τέτοιο κορμί? Τι πεταγεσαι τώρα εσύ..Μια χαρά ήμουν τόσο καιρό χωρίς εσένα..είχα πάει διακοπές! Πώς γίνεται αυτό? Απλά άστο πάω να χορέψω..

Είχαν βάλει ένα σιγανό τραγούδι και ο Βαγγέλης είχε βάλει τα χέρια του στην Μέση μου και εγώ στον λαιμό του..ευτυχώς δεν ήμουν πολύ κοντή μιας και είχα βάλει και τα τακούνια..είχα βάλει και το κεφάλι μου στκν ώμο του και είχα κλείσει τα μάτια! Τι? Δεν φταίω...Αφού χορεύουμε γιατί να μην 'κοιμηθώ' και λίγο! Δεν το κατάλαβα..

" Χριστίνα.." ωχ..άρχισε Ο Βαγγέλης!

"Βαγγέλη.." αναγκάστηκα σήκωσα το κεφάλι μου..

"Είσαι..εμμ..Πολύ όμορφη!"

"Εε..σε ευχαριστώ!"

"Και θέλω να σου ζητήσω ξανά συγγνώμη..εννοώ που γνωριστήκαμε έτσι..ρίχνοντας τον καφέ πάνω σου!"

"Όχι δεν πειράζει!" Με κοίταζε μέσα στα μάτια..Τον κοίταζα κι εγώ μέσα στα μάτια..
Πάω πιο κοντά του έρχεται πιο κοντά μου..πάει να με φιλήσει ΜΑ...το τραγούδι τελείωσε και αναγκαστήκαμε να πάμε στο τραπέζι..

Ο "Γειτονας" ΜουWhere stories live. Discover now