παρτ6

6.6K 479 10
                                    

Δεν γίνεται να είναι είναι αυτός! Ο Αχιλλέας πάλι μπροστά μου...καθώς τον βλέπω με μια ψηλή ξανθοψειρα σφίγγω περισσότερο το χέρι μου!
"Τι έγινε?" Με ρωτάει ο Ιωάννης...Δεν του απάντησα και πήγαμε στο τραπέζι με τα παιδιά

~30 Ώρα μετα~

"Μαρία πάμε μια στο μπάνιο...νομίζω πως θα κάνω εμετό με όλα αυτά που ηπιαμε σε...μισή ώρα..." της είπα καθώς μου γνέφει θετικά...
Πριν προλάβουμε να φύγουμε ο Κώστας αρπάζει την Μαρία από τον καρπό και κάτι της λέει και μετα την φιλάει...Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου γι'αυτό που μόλις είδα...Ήταν τόσο μα τόσο....ΥΠΕΡΟΧΟ...Ο Ιωάννης με κοιτούσε και με αρπάζει από τον καρπό και μου λεει: "Σου αρέσει αυτή η εικόνα?" Καθώς μου έδειχνε την Μαρία και τον Κώστα...του εγνεψα θετικά και πήγε μου λεει "Σ'αγα-" πριν προλάβει να τελειώσει την φράση με αρπάζω από το άλλο χέρι η Μαρία και με τραβάει στις τουαλέτες..
"Καλά χαζή εισαι? Πήγε να μου πει σ'αγαπώ...και δεν τον άφησες...χαζη" της είπα ενώ την βαρουσα ελαφρά...Όταν Σταμάτησα να την βαράω μου είπε.."εμένα ο Κώστας μου είπε...άρα δεν με νοιάζει τι κάνεις εσύ με τον άλλον.." και της έβγαλα έξω την γλώσσα...:P χαζη κολλητή να σου τύχει...

Εκεί που φτιάχναμε το κραγιόν ακούω την πόρτα πίσω μου να ανοίγει με φόρα...και τον βλέπω...εε όχι και εδώ γαμωτο...

Ο "Γειτονας" ΜουWhere stories live. Discover now