παρτ11

5.4K 426 13
                                    

Το πρωί ξύπνησα και ένιωθα Τ ματια να 'καινε' κι τότε θυμήθηκα τι έκανε ο Ιωάννης χθες βράδυ...
Σηκώθηκα να πάω να φάω κάτι...
Τσέκαρα το κινητό μου και είχα 15 κλήσης από τον Ιωάννη 20 από το αδερφό μου και 40 από την μάνα μου...ΧΑ την μάνα μου δεν την φτάνει κανείς...(μόνη μου) μα τι να με ήθελαν..πήγα Ν πάρω τον Ιωάννη αλλά αντί να τον πάρω διέγραψα τις κλήσεις του...πήρα τον Γιάννη!

"Έλα ρε Χριστίνα γιατί δεν το σηκώνεις γαμωτο?" Ακούγετε ένας θυμωμένος αδερφός..

"Καλημερα και σε εσένα και Ναι είμαι καλα ευχαριστω που ρωτησες" του ειπα ειρωνικα

"Χριστίνα κόψε τις μακαλακιες και πες μου που είσαι?"

"Σπίτι ειμαι μωρέ κοιμόμουν...ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ?" Άρχισα να φωνάζω χωρίς να το καταλάβω..

"Ναι έγινε...με πήρε ο Ιωάννης τηλέφωνο τι έγινε?" Είχε το θάρρος να πάρει τον Γιάννη? Λέει πια δεν έχεις τον Θεό του να πούμε...

"Είχε το θάρρος ο Μαλακας μετα από αυτό που έκανε? Πήγε με άλλη την ίδια ακριβώς ώρα ενώ εγώ έλειπα..." άρχισα να κλαίω..

"Τον βλάκα..εμενα μου είπε ότι απλά τον πήρες και εκείνη την στιγμή κόπηκε η γραμμή...έλεος πιά όμως...Πώς τολμάει?"

"Γιάννη δεν ξέρω αλλά είμαι ντάξει..Δεν σου είπα ρε...Είναι ένας γείτονας που μένει από πάνω και είναι απλά...θεοςςςςςς τον λένε Δημήτρη και είναι καλύτερος από τον Ιωάννη...Είναι σίγουρο..."

"Έτσι σε Θέλω μικρή..αλλά αν σου κάνει κάτι με πέρνεις τηλέφωνο κατευθείαν Έτσι?"

"Ναι ρε Γιάννη τα έχουμε πει! Τώρα σε αφήνω πάω να φάω κάτι και μήπως συναντηθώ με τον Δημήτρη! Χαιρετίσματα στην Βικτωρία και πες της ότι την αγαπώ και στην μαμά πες της ότι είμαι Παρ πολύ καλά και ότι την αγαπώ πολυυυ"

"Εμένα δεν με αγαπάς?"

"Άντε χεσε μας ρε Γιάννη"

"Όταν έρθεις Αθηνά..Ή να σου τα στείλω με κουριελ...?"

"Ρε Γιάννη μην γίνεσαι αηδιαστικος"

"Καλά συγγνώμη σκατο..σε λατρεύω..άντε τσίου..."

"Και εγώ...και σταματά να με λες σκατο...άντε Τσάο"
Πριν προλάβει να απαντήσει το έκλεισα..πήγα στην κουζίνα ετοίμασα ενα-δύο σάντουιτς...Δεν θυμάμαι μπορεί και τρία..Τέλος πάντων..

[...]

Καθώς έτρωγα Lays με αλάτι χτύπησε το κουδούνι...λογικά θα είναι ο Δημήτρης...

Ανοίγω και ποιον να δω?

Ο "Γειτονας" ΜουWhere stories live. Discover now