παρτ17

5.4K 365 7
                                    

"Εννοώ πως θα βγω με τον Δημήτρη..και δεν θέλω να σας αφήσω μόνους..βάσει περιμένετε να το ακυ-" πήγα Να πω αλλά ποιος με διέκοψε? Καλά φανταστηκατε..

"Όχι βέβαια σιγά μην ακυρώσεις το ραντεβού σου..Εμείς θα κάτσουμε εδώ για καμία ταινία!" Αχχχ...Αυτή η Βικτωρία...Την λατρευω!

"Ναι ρε σκατο μην το ακυρώσεις.." θα τον σκοτώσω..

"Μαμοθεφτρο...Για σκάσε! Πάω να διαβάσω τα λέμε!" Παλιά ο Γιάννης ήταν μαμοθρφτρο οπού πηγενε η μαμά κι αυτός από πίσω! Ούτε να πάει να κάνει την ανάγκη της δεν μπορούσε...Την λυπάμαι με τέτοιο γιο που είχε! Αλλά καλός αδερφός είναι μωρέ...μετ το μαμοθεφτρο δεν μίλησε και πήγα στο δωμάτιο μου για να διαβάσω!

~Μετα από 3 ώρες διαβάσματος και "ησυχίας"~

Τελείωσα επιτέλους τα μαθήματα και τώρα πάω να βρω τι να βάλω..και δεν ξέρω τι να βάλω γιατί δεν ξέρω που θα πάμε! Θα του στείλω μήνυμα!

*Αγάπη μου που θα πάμε? Για να ξέρω να ντυθώ καλά?*

Το μήνυμα δεν αργησε να έρθει..

*φορά ότι θες! Αλλά ντυσου Καλά να μην μου κυρώσεις!;)*

Ναι είχε "έρθει" το τσουχτερό κρύο...παω να βρω τι θα βάλω και μετά να πάω να κάνω ένα χαλαρωτικό μπάνιο...
Θα βάλω μια φούστα μαύρη και το μπλε τι "φουτερ" μου και τα μαύρα αλλ σταρ μου! Ωραία πάμε να κάνουμε μπάνιο!
Αφού πήρα καθαρά εσώρουχα πήγα στο μπάνιο...Όπως ΠΑΝΤΑ σκεφτόμουν ενώ το νερό έπεφτε πάνω μου...αν θέλει να το κάνουμε σήμερα εγώ τι θα του πω? Ίσως ότι δεν είσαι έτοιμη? Ναι..Εγώ θέλω να το κάνουμε στην πρώτη μας επέτειο...Όταν θα κλείσουμε επιτέλους ένα μήνα! Ελπίζω να με καταλάβει! Αν δεν σε καταλάβει είναι Μαλακας! Μπορεις να μου πεις γιατί πεταγεσαι? Γιατί μπορωωωωωω...Καλά επειδή μπορείς θα βγούμε από το μπάνιο. Μην απαντήσεις...θα βγούμε...Πολύ σκέφτηκες Βίβιαν αγάπη μου!
Αφού βγήκα τυλιξα το μπουρνούζι γύρω μου και πήρα τα εσώρουχα μου για να ντυθώ στο μπάνιο...Είμαι εντελώς χαζή..το ξέρουμε... Γιατί τα πήρα μαζί μου. Αφού εδώ ντύνομαι...τεσπα. Αφού βάζω τα καθαρά μου εσώρουχα βάζω το "φουτερακι" μου επιασα τα μαλλιά μου ένα απαίσιο κότσο και άρχισα να βαφομαι..τα απαραίτητα...κραγιόν δεν βάζω γιατί θα πάω να φιλήσω τον άλλον και να μην μπορώ! Εβαλα μάσκαρα μολύβι και eye liner...ωραία...άφησα τα μαλλιά μου κάτω τα χτενισα και αρχισα Ν κάνω μπούκλες...Ενώ ήμουν ακόμα με το βρακί το σεξουλιαρικο βρακί..(το ζω μόνη μου) μπουκάρει μέσα ο αδερφός μου...Όχι ότι έχω πρόβλημα αλλά ΘΑ μπορούσε ΘΑ ξαναλέμε να χτυπήσει πόρτα!

"Καλά Μαλακας εισαι?"

Γεια σας...Εσείς Τι λέτε? Είναι Μαλακας ο Γιάννης? Εγώ πιστεύω πως Ναι! Θα έχει συνέχεια σύντομα..
Καλό διάβασμα ♡

Φιλουμπες..

-Χ

Ο "Γειτονας" ΜουWhere stories live. Discover now