**Harry szemszöge**
Majd egyszer csak megmozdult. Igen életem szerelme egyik nap felnyögött kinyitotta szemeit a csillogó kék szemeit, Amit már másfél hónapja nem láttam, Nem tudta hogy hol van még csak elkezdett ébredezni..
Akkor belépett Vic édesanyja és boldogság könnyeket eresztett azzal hogy felébredt végre a kislánya másfél hónap útán..
-Édes kicsi kislányom.. Hogy vagy? Hogy érzed magad?
Vic nem válaszolt. Csak körülnézett és nem értette hogy hol van felült az ágyra és elkezdett kérdezősködni...
-Anya hol vagyok mi történt.. Miért vagyok itt? És miért van bekötve a fejem? Anya ezt nem értem.
-Kicsim nyugodj meg kórházba kerültél egy autóbaleset következtében. Ki megyek hozok valami ennivalót. Addig beszélgessetek.-nézett rám az anyukája.
Néma csend.. Csodálkoztam hogy Vic egy szót nem szólt hozzám. Pedig azt hittem hogy majd az ölembe akar ugrani.. de nem így tett, meg sem csókolt, pedig nekem az hiányzott a legjobban.
Oda ültem mellé az ágyra és megfogtam jég hideg kezeit..-Doktor úr.. pontosan mi történt velem? Miért vagyok itt?-kérdezte tőlem rettegve attól hogy valami súlyos baja van..
De igen súlyos baja volt!! NEM emlékezett rám.. Élete első szerelmére, akinek oda adta magát.. akit szeretett, aki nélkül nem bírt ki egy napot.. hogy lehet ez??
Könnyek szöktek a szemembe..
-Doktor úr.. Valami baj van? Súlyos? Miért könnyes a szeme?-kérdezte tőlem semmit nem tudva..
-Nem Vic.. nincsen semmi baj.
Nézett rám furcsán.. hogy akkor miért sírhatok..
-Vic ugye tudod hogy ki vagyok?
-Igen! Persze hogy tudom. Ön az orvosom aki folyamatosan vizsgál.
Nem bírtam tovább... Egyszerűen nem tudtam ott maradni.. mi az hogy nem emlékszik rám.. Ez nem történhet meg... Ki szaladtam gyorsan az ajtón hogy ne lássa hogy teljesen megtörtem..
Hallottam hogy utánam ordított: Na de doktor úr.. mi történt, miért megy el?De nem tudtam vissza menni..
Azonnal megkerestem azt a főorvost aki Vic esetével foglalkozott....
-Doktor úr.. Vic felébredt...
-Ez nagyon jó hír.-vágott közbe.
-NEEM nem az Vic nem emlékszik rám.. azt hitte hogy az orvosa vagyok. Miért nem emlékszik rám
doktor úr? Mikor fog vissza térni minden?
-Harry sajnos ez nem kiszámítható. Sajnálom hogy nem emlékszik rád,és tudom ez szörnyű lehet de ezek szerint amnéziába esett. Ami az ilyen súlyos agyi sérüléseknél elég gyakori dolog.
Az amnézia tarthat napokig,hetekig,hónapokig, de akár évekig is, sőt az is elég gyakori hogy soha többet nem tér vissza az illetőnek az emlékezete. Ilyen is sokszor elő fordult. De amúgy is még rengeteg vizsgálatot el kell végeznünk VicenElösször is egy koponya röntgent fogunk rajta elvégezni.Azzal megállapíthatjuk hogy mennyire épült már fel az agya és hogy léphet e fel komplikáció. Nyugodj meg Harry. Most csak reménykedni tudsz abban hogy vissza fog térni az emlékezete és hogy minden vissza fog térni a régibe. Higgadj le Harry. Szépen lassan beszélgess vele próbáld meg emlékeztetni hogy mi is történt és hogy ki is vagy te valójában. De mondom szépen lassan és türelmesen,mert ilyenkor sokszor pánik rohamot kaphat az ember mivel semmire nem emlékszik és hogy az emberek ilyenkor letámadják.
VOUS LISEZ
Only Mine(Harry Styles)
Roman d'amourNa sziasztok Ez a történet egy 18éves tinédzser lány életéről fog szolni aki hogyan szeret bele az elképesztően dögös Harry Stylesba és hogy ehez a kapcsolathoz milyen megpróbáltatásokon kell túl esnie. Ez a történet telis tele lesz hazugsagokkal s...