**Liam szemszöge**
Mikor Vic elfutott a szakadó esőbe azon járt az agyam,hova mehetett,ilyen időbe.
Nem tudtam hogy mit tegyek.Harryt és Rebecát nem akartam zavarni,de mivel Larát nem értem el nem volt más választásom.
Muszály volt segítséget kérnem,ezért rémülten befutottam Harryékhez.
-HARRY!!!-orditottam.
-Liam mitörtént?
-VIC...
-Liam mitörtént Viccel? ugye nincs semmi baj?
-Vic elfutott a szakadó esőbe 1 száll polóba és fogalmam sincs hogy merre mehetett. A telefonját pedig itthon hagyta. Nagyon aggódom érte.
-Liam de miért engedted elmenni?
-Nem tudtam megállítani.. Igazából azt se tudom hogy miért futott el.. Rólad beszéltünk elkezdett sírni majd elfutott.
-Merre mehetett? KERESSÜK MEG! Nem veszíthetem el megint még csak most akarom vissza szerezni...,muszály megtalálnunk.
-Menjünk az én kocsimmal.-szóltam Harryhez.
-Bocsánat,hogy közbe szólok Liam,de Harryvel épp a kapcsolatunkról beszéltünk,hogy rendbe hozzuk és te ezt zavartad most meg!
-Én bocsánatot kérek Rebeca,de úgy gondoltam hogy ez fontos.
-De Liam!!!-emelte fel a hangját Rebeca.
NEM FONTOSABB MINT HARRY ÉS AZ ÉN KAPCSOLATOM.-EBBŐL ELÉG LEGYEN REBECA!!!
NEM FOGOD FEL HOGY NEM TUDJUK HOGY HOVA MENT VIC? AKIT A LEGJOBBAN SZERETEK? VELE AKAROK LENNI NEM VELED ÉS MINDENT MEGTESZEK AZÉRT HOGY VISSZA SZEREZZEM. ÚGY AHOGY ŐT SZERETEM ÚGY SOHA SENKI MÁST NEM FOGOK EZT JEGYEZD MEG. EZT A KAPCSOLATOT MÁR NEM TUDJUK RENDBE HOZNI,MERT ÉN NEM AKAROM.Gyere Liam menjünk! Muszály megtalálnunk,minnél hamarabb.-fordult hozzám Harry.
**Rebeca Szemszöge**
Ott hagyott egyedül. Így akart velem szakítani?
Mit tettem? Miért nem vagyok neki olyan jó mint Vic?Mindent megadtam neki. Az ágyban is egymásra találtunk. Én BOLDOG VOLTAM VELE. Azt hittem hogy ő is ugyan olyan Boldog amilyen én voltam.
De ezekszerint el kell engednem.Végig futott az agyamon minden. Ott ültem Liamék házában a padlon este 11-kor és azon töprengtem hogy mit rontottam el. Nagyon zaklatott lettem. Olyan szinten hogy a wc-be kellett futnom. Kiadni magamból az a rengeteg stresszt.. A wc ülőke felől alig tudtam eljönni. Kijött belőlem minden amit csak el lehet képzelni.. Nagyon ki voltam.
**Harry Szemszöge**
Hajnali 1 van. 3 órája keressük Viccet,de sehol nem találtuk. Az eső meg még mindig megállás nélkül esett.
A kocsiban ültünk Liammel és járattuk az agyunkat hogy hol is lehet.
Amikor egyszer csak nekem beugrott valami.
-Liam mit is mondtál miről beszéltetek Viccel azelőtt hogy elfutott volna?
-Rólad.. Hogy soha nem lehettek együtt és csak sírt.
-Liam menj a sulihoz.
-Miért?
-Ott találkoztunk elősször hátha ott van.
Liam gyorsan megnyomta a gázt.
Nagyon reménykedtem benne,hogy ott lesz. Más lehetőség nem lehet. Már mindent bejártunk.
Gyorsan kiugrottam a kocsiból és futottam megkeresni Viccet. Annyira esett az eső hogy alig láttam valamit.. A nevét ordítottam de semmi válasz..
Már épp készültünk elmenni a sulitól amikor köhögésekre lettem figyelmes.
Ez biztosan ő lesz.
-LIAM!!! GYERE GYORSAN.-majd a hangok után futottunk.
IGEN OTT VOLT! Ott feküdt a földön vizes ruhában összehuzva lábait miközben alig volt magánál..
-Vigyük gyorsan a kocsihoz.-szoltam Liamnek mikor karjaimba vettem Vicet. Liam előre szaladt hogy előkészítse a kocsit.
Befektettem Viccet a hátsó ülésre fejét ölembe helyeztem és simogattam hideg fehér orcáját. Liam bekapcsolta a fütést de ez sem volt elég. Viccet rázta a hideg ezért levettem összes ruhámat és ráterítettem hogy addig se fázzon...
RETTENETES KÖSZÖNÖM HOGY ENNYIEN MELLETTEM VAGYTOK! HIHETETLEN HOGY ENNYI EMBERNEK TETSZIK A KÖNYVEM ÉS HOGY NEM SZERETNÉTEK HOGY ABBA HAGGYAM NAGYON KÖSZÖNÖM NEKTEK A TÁMOGATÁST❤️ HIHETETLENEK VAGYTOK❤️👑 REMELEM HAMAROSAN ÚJ KÖNYVEL IS SZOLGÁLHATOK NEKTEK☺️
XOXO:Vic💗
ESTÁS LEYENDO
Only Mine(Harry Styles)
RomanceNa sziasztok Ez a történet egy 18éves tinédzser lány életéről fog szolni aki hogyan szeret bele az elképesztően dögös Harry Stylesba és hogy ehez a kapcsolathoz milyen megpróbáltatásokon kell túl esnie. Ez a történet telis tele lesz hazugsagokkal s...