7.rész. Maga az ördög.

1K 48 0
                                    

A levél Harrytől jött... Nem is tudom hogy miért ír nekem levelet mikor minden nap találkozunk és tudja jól hogy nekem bármit elmondhat... majd azokkal a gondolatokkal kibontottam a levelet,és elkezdtem olvasni a hosszú sorokat....

***
Kedves Vic!

Tudom most azon gondolkozol hogy miért írok neked levelet,és

hogy miért nem személyesen mondom el ezt neked..

De úgy éreztem hogy így sokkal romantikusabb.

El akartam neked azt mondani hogy mennyire szeretlek és hogy

mennyire hálás vagyok a szüleidnek hogy egy ilyen teremtményt hoztak a világra

és hálás vagyok istennek hogy az én utamba sodort téged. Hogy megváltoztattad az életem,

neked köszönhetem hogy újra boldog vagyok és megint az lehetek mint aki régen. Egy

szerelmes kis kamasz.. Ha te nem lennél unalmasan élném minden napjaimat.

Nem lenne semmi okom ahoz hogy felkeljek reggelente az ágyamból, hogy adjak magamra

vagy éppen bármi más. Lassan másfél hónapja hogy ismerlek és hogy foghatom a kezed.

Hogy valakiért aggódhatok a nap minden percében. Ez a perc ahogy most írom neked a levelet

olyan melegséggel tölt el mikor azon az első napon megláttalak az iskolában. Ahogy mosolyogtál

és ahogyan zavarban voltál. Amikor a szemedbe nézek ugyanazt a csillogást látom ami az érzéseidről árulkodik.. Veled akarom leélni a minden napjaimat... és mikor el kell szakadnom tőled egy kis időre is akkor is azt a percet várom hogy mikor láthatlak újra és mikor érezhetem a csókodnak az ízét. Tökéletes vagy számomra mindenhogy!! Te mindenből a legjobbat érdemled és meg is fogom ezt neked adni! Nem akarok tőled el szakadni te vagy a testem egyik része.. ami egyszer elhagyna akkor
meghalnék. Köszönöm hogy vagy nekem HERCEGNŐM és az irántad érzett szeretetem ÖRÖK.

Ma mi ketten együtt el megyünk vacsorázni. Ha elolvastad a levelemet hívj fel és megbeszéljük..

Nagyon szeretlek.                                                                                                Csókol szerelmed: Harry Styles.
                                                                                                                          2015.09.06.
***

Miközben ezeket a sorokat olvastam meg hatódtam... Csak arra tudtam gondolni hogy hogyan tudott engem isten megáldani egy ilyen tökéletes emberrel... hogy én ezt hogyan érdemelhettem ki. Fogalmam sincs. De én vagyok a legszerencsésebb lány az egész világon. Majd gyorsan előkotortam a táskám legaljából a telefonomat. Beütöttem Harry telefonszámát amit már persze kívülről tudtam.

-Szia. Egyszerűűűeeen köszönöm köszööönöm nagyon szeretlek örökké veled imáádlaaak azonnal látni akarlak gyere ide most!!-parancsoltam neki izgatottan.

-Estéről volt szó.-röhögött közbe.

-nem érdekel azt akarom hogy itt legyél velem.

-Kicsim majd este érted megyek 7-re addigra kész legyél ám.-mondta

-Rendben szerelmem de az még 3 óra.. hogy bírok ki annyit nélküled?

-Hát muszály lesz. Na de csókollak szerelmem akkor 7-kor.

Azzal letettük a telefont.

Elmentem gyorsan megfürödtem és hajat mostam.Hiszen jól kell kinéznem a randinkon.
A hajam megszárítása után behullámosítottam. Majd egy elegáns bordó egybe ruhát választottam amiben kényelmesen is éreztem magam. A sminkem elégge szolid volt.
**DRING**
Szólalt meg a telefonom.

-5perc és ott vagyok irta Harry sms-be milliárd szivecskével.
Én le mentem elköszöntem anyáéktól és mentem is kina kapunkohoz,amikor Harry meg is kérkezett.
Kinyitottam a kocsi ajtaját beszálltam és Harryt azonnal megcsókoltam..

-Már nagyon hiányoztál.

-Te is nekem. -és megajándékozott az édes mosolyával..

Az étteremben adott nekem egy medált amiben mind a ketten benne vagyunk és rá van gravírozva a kettőnknek a kezdő betűje.

-SOHA NEM FOGOM LEVENNI! -mondtam neki határozottan.

Étterem után haza mentünk hozzájuk. Ahol nagyon nagy meglepetésünk volt.
Hangos nevetések jöttek bentről. Harry csodálkozott hiszen nem tudott semmilyen vendégekről és abban a perben kijött Mr.Styles.

-Jóestét uram hogy tetszik lenni?-kérdeztem tőle kíváncsiskodva.

-Jól köszönöm szépen Vic. Azután Harryhez szólt.
Fiacskám szerintem most jobb ha haza viszed Vicet.-Mondta aggódva Harry apja.
Én furcsán néztem rájuk hogy mi a franc történhet itt...

-Dehogy viszem haza. Ma itt alszik nálam és ezen nem változtatok.. Miért ki van itt hogy Vic nek haza kéne mennie?? -kérdezte dühösen Harry, azzal a kezemet fogva berontott a házba..

Amikor benyitott akkor elengedte a kezemet és a fejéhez kapva el kezdett csodálkozni. Hiszen a konyhában állt maga az ördög...

Remélem tetszett nektek ha igen akkor tartsatok velem a kövi részben is. Addig is sziasztok.❤️

Only Mine(Harry Styles)Where stories live. Discover now