ze hebben ons door

86 5 3
                                    

twee maanden later

p.o.v. Nathalie

We zijn al weer 2 maanden verder. Ik ga veel met de jongens om, maar iets minder met Koen en Kevin. School is vandaag ook al afgelopen en we zijn in het huis van de jongens. Ik loop net terug van de wc als mijn telefoon trilt. Ik kijk er op en zie dat het een twitter bericht is van 5sos. Het is een foto waar ze allemaal raar kijken. Ik loop de Lachend de woonkamer binnen. ''waar lach jij om?''vraagt Minthe. ''om deze foto'' zeg ik en laat de foto aan Minthe zien die ook gaat lachen. Dan kijk ik een keer naar Joris. En weer naar de foto. Wacht even!!! Joris lijkt echt op Luke. Dan kijk ik naar Mike en de foto. En hij lijkt op Micheal. Ik kijk naar Brent en Josh en dan weer de foto. Wat dat kan niet?! ''Is er iets Nathalie?'' vraagt Joris dan.

p.o.v. Luke (Joris)

Ik zie dat Nathalie naar iedereen kijkt en dan weer naar haar telefoon. ''Dit kan niet waar zijn?!''zegt ze. ''Wat is er Nathalie?''vraagt Minthe dan.''Dit kan niet waar zijn?!''zegt ze weer. Ze wrijft een keer in haar ogen en kijkt weer naar iedereen. ''Nathalie doe niet zo eng en zeg wat er is?''zegt Minthe. Ik hoop dat ze het niet door heeft dat we 5sos zijn. ''hebben jullie tegen ons gelogen?''zegt ze dan. ''hoe kan je zo iets doen''. Shit ze heeft het door. ''Nathalie het is niet wat het lijkt''zeg ik snel. ''Dus ik heb het goed. Jullie zijn het echt'' zegt ze met tranen in haar ogen.''Wat zijn ze echt?''vraagt Minthe bezorgd. Nathalie geeft haar telefoon met de foto aan Minthe. ''Nee dat kan niet''zegt ze. Nathalie knikt zacht. ''laat het ons uitleggen alsjeblieft?'' vraagt Micheal. '' We moesten dit wel geheim houden''zegt Micheal. Nathalie zit zo stil. Ze ik helemaal in schok. Ik vond dit bij het begin al niet leuk. Dat we tegen iedereen moesten liegen en nu weten ze het. ''We moeten maar eens gaan'' zegt Minthe boos. Ze pakt Nathalie's arm en neemt haar mee naar buiten. Ik wil nog achter ze aanlopen maar ik word tegen gehouden door Calum. ''Ze hebben wat tijd nodig''zeg hij. Ik knik. Als ik de deur hoor dicht klappen loop ik snel naar boven. Ik loop naar mijn kamer en laat me vallen op mijn bed. ik voel tranen opkomen. Ik ben haar nu echt kwijt. Ik ga op mijn bed zitten en leg mijn hoofd op mijn knieën. Ze gaat me nooit vergeven voor zo iets. Ik heb de heletijd gelogen tegen haar terwijl ze zo aardig was voor mij. Ik vind haar echt leuk en nu ben ik haar kwijt. Dan komt Calum mijn kamer binnen lopen. Hij gaat op mijn bed zitten en zegt''Wat is er mis?''. ''Ik ben haar echt kwijt''zeg ik met tranen. ''Ze gaat je wel vergeven. Ze is een lieve meid net als Minthe''zegt hij. Ik kijk Calum aan en hij knikt. Dan loopt hij de kamer uit. Ik doe mijn kleren uit en ga in bed liggen. uiteindelijk na lange tijd lukt het me om in slaap te vallen.

Ik word wakker door mijn wekker. Ik sta vermoeit op en doe mijn kleren voor vandaag aan. Ik loop naar beneden waar iedereen al zit met ontbijt. Ik ga er bij zitten en eet mijn ontbijt. Als ik het op heb pak ik mijn tas. We stappen op de fiets en fietsen naar school. Als we er zijn zien we Nathalie en Minthe met Kevin en Koen praten. Ik voel een steek van jaloezie. Ik weet bijna zeker dat ik haar ga verliezen aan Koen. Dan gaat de bel. Ik loop naar mijn kluisje en pak mijn spullen. Ik loop naar het Engels lokaal. Ik zie dat Nathalie toch op dezelfde plek zit als altijd. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. Er is ongemakkelijke stilte. Dan zeg ik snel''Nathalie ik zou jou nooit pijn willen doen weet je en ik hoop dat je me ooit is kan vergeven ook al ben ik de stomste gast ter wereld''. Ze geeft me een knuffel en ik knuffel mee. ''Ik vergeef je. Ik weet dat je me nooit pijn had willen doen. daar ben je echt te lief voor''zegt ze zacht. Ik laat haar los en er staat een glimlach op haar gezicht. Ik moet ook glimlachen. yes ze vergeeft me!!! Ik ben de blijste persoon ter wereld. ''Hallo kinderen''zegt Anne. Ik heb de hele les een glimlach op mijn gezicht. De juf keek me raar aan, maar ik kon de glimlach niet van me gezicht halen, Als de les is afgelopen neem ik afscheid van Nathalie en loop naar het Frans lokaal. Calum zit er al. ''Waarom lach je man?''vraagt hij. ''Ze heeft me vergeven''zeg ik. ''Ik zij toch dat ze je zou vergeven, maar zo snel?!''zegt hij. Als de les is afgelopen pak ik mijn spullen en dump ze in mijn kluisje. Ik loop naar de trap.We hebben vandaag allemaal het 2 uur vrij, maar we mogen niet van het school terrein af. Noem het dan geen uur vrij, want we moeten gewoon op school blijven. Ik zie dat Nathalie er loopt. Ik ren op haar af en til haar op in een knuffel.''Zet je me nu wel een keer boven aan de trap neer?'' vraagt ze lief. ''Nee zeg ik met mijn liefste stemmetje. Nathalie barst in lachen uit en ik moet weer lachen door haar lach. Ik zet haar beneden neer, maar bedenk me dat ik mijn telefoon in mijn kluisje heb gelegd. ''Ga jij maar alvast ik ben mijn telefoon vergeten''zeg ik. Ze knikt en loopt naar de jongens en Minthe. Ik zie Koen kijken naar Nathalie en ik geef hem een blik van pas op ventje. Ik loop naar boven en pak mijn telefoon. Ik sluit mijn kluisje en loop weer terug naar de trap. ''He knapperd waar ga jij heen?''zegt een stem. Ik draai me om en zie een meisje staan. Ze is nieuw in de klas bij Engels, ik dacht dat ze Sara heten maar dat weet ik niet zeker. Ik was te blij, omdat Nathalie me had vergeven. Ze loopt dichter naar me toe en ik doe een stap achteruit. Ze zet weer een stap vooruit en ik weer een achteruit. Dan bots ik tegen een muur. Ze doet weer een stap vooruit. Ze staat nu zo dicht bij me dat ik haar adem voel. ''Ik moet gaan''zeg ik en duw haar weg. Ik loop naar beneden en loop naar de jongens. ''Waar zijn de meiden?''vraag ik. ''Ze zijn wat te drinken halen. Waarom duurde het zo lang tot je naar beneden kwam?''zegt Calum. Ik leg uit wat er gebuurt was. ''Gelukkig dat Nathalie dat niet gezien had. Die meid is echt een bitch''zegt Micheal. Iedereen knikt. Dan komen Nathalie en Minthe naar ons toe lopen.  ''He we zijn terug''zegt Minthe. ''Ik heb gehoord dat Nathalie jullie al had vergeven of niet?''. ''Sorry''zegt Nathalie zacht en kijkt Minthe aan. '''Oke, Ik vergeef jullie ook''zegt Minthe. ''Ze is nooit goed geweest in boos zijn''. Nathalie zet een lieve glimlach op. We praten nog wat tot de bel gaat. Ik loop naar mijn kluisje. Ik pak mijn spullen en doe mijn kluisje op slot en loop naar het klaslokaal. Als ik binnen ben zie ik dat Ashton er nog niet is. Ik ga loop naar onze plek en ga zitten. Dan komt Sara (ik weet nog steeds niet of het haar echte naam is) naar me toe lopen. ''He waarom liep je net weg knapperd?''zegt ze. Ik geef geen antwoord. ''Je kan het wel zeggen hoor. Ik bijt 'jou' niet''zegt ze met een nadruk op jou. Dan ze ik dat Ashton de klas binnen komt lopen. Ik kijk hem aan met een blik van help! Ik loopt meteen naar me toe. ''He maat heb je die nieuwe video al gezien?''zegt hij en negeert Sara. Ze kijkt boos naar Ashton maar loopt dan naar haar plaats. ''thanks man. Ik zou niet weten wat ik zonder je moest doen''zeg ik. ''graag gedaan''zegt hij. Hij wou nog iets zeggen maar de meester begint met de les. Ik zit niet echt op te letten want ik denk de heletijd: Wat moet die Sara van me. Ik moet uit haar buurt blijven.En ik vraag me af: Is Nathalie ook verliefd op mij? Toen we samen danste voelde ik echt een klik. Ik kom uit mijn gedachtes omdat Ashton mij aantikt. Dan wijst hij naar de meester. ''Joris waar zit je met je gedachten? ik vroeg wat is een balk?''vroeg de meester. Ik gaf snel antwoord en toen ging de bel. 

SUPERHELDEN?! Nee niet echtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu