p.o.v. Calum
We zitten met zijn vieren op de bank en Michael vraagt''Luke heb je ons niet iets te vertellen?''. Luke kijkt hem vragend aan. ''Misschien dat je Sanne gezoend hebt''vertelt Michael verder. ''Zij kwam ineens naar mij toe en drukte me tegen de muur. Maar hoe weten jullie dit?''zegt Luke pittig boos. ''Koen heeft een filmpje gestuurd naar Nathalie waarin jij staat te bekken met Sanne''zegt Ashton. Nu ziet Luke er gebroken uit. Hij rent naar boven en naar zijn kamer. We rennen achter hem aan en willen zijn deur opendoen maar hij zit op slot. Het lijk er niet op dat hij nog open doet dus we geven het op en gaan weer naar beneden.
p.o.v. Nathalie
Ik loop de badkamer uit als mam roept ''eten!''. Ik loop naar mijn kamer en vraag aan Minthe ''Ga je mee?''. ''Ik kom eraan''zegt ze. Ze legt haar telefoon weg en loopt met me mee naar beneden. Mam kijkt me bezorgt aan en zegt''Heb je gehuild?''. Ik verzin snel een smoes en bedenk dan he ik krijg altijd traanogen als ik gaap. ''Nee ik moest net gapen''Lieg ik en haal mijn schouders op. We gaan zitten aan de tafel waar papa ook al zit. Mam zet het eten op tafel en schept voor iedereen op. Ik zeg snel smakelijk eten en neem een hap. Ik had best honger en aardappelen, vlees met appelmoes is gewoon geweldig. Minthe prakt alles door elkaar. Het lijkt wel baby pap, maar ik vind dat smerig en eet het los ''En wat hebben jullie vandaag gedaan op school''vraagt pap. ''Niet veel. Alleen saai rekenen en Engels''zegt Minthe. Ik kuch overdreven en zeg''Sommige mensen vinden Engels wel leuk. Kuch,Kuch''. Ze duwt tegen mijn arm en neemt dan weer een hap van haar baby prak met appelmoes. Ik doe het zelfde maar geen baby prak. Als we het allebei ophebben zeg ik''Wij zijn boven''. We lopen naar boven en ploffen op bed. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik berichten heb van Luke.
p.o.v. Luke
Ik doe mijn deur op slot en laat mezelf op bed ploffen. Waarom moet dit mij ook altijd gebeuren. Kunnen ze mijn leven gewoon niet met rust laten. tranen borrelen in mijn ogen. Populair zijn is wel leuk en de muziek die je mag maken en dan niet die geweldige fans. maar jammer genoeg zijn is er ook nog iets als pers. Ze willen alles van je weten. Stalken je de heletijd en laten je nooit met rust. Maar nu vind een keer iemand me leuk moeten ze weer met mijn leven bemoeien. Ik pak mijn telefoon en klik op Nathalie. Ik druk het groenen knopje in en hou hem op mijn oor. Ze neemt niet op maar drukt me weg. Ik probeer het nog eens maar ze doet het zelfde. Dan stuur ik een bericht.
N=Nathalie I=Ik
I: Het is niet wat het lijkt.
I: Schatje geef alsjeblief antwoordt.
N: Wat wat het dan?! Ik heb het toch gezien. p.s. Ik ben jou schatje niet.
Ik was bijna van plan om mijn telefoon tegen de muur te gooien als ik dan ineens denk aan wat Ashton zei. Koen stuurde het filmpje. Ik weet zeker dat Koen hier iets me te maken heeft. Ik loop naar beneden en ga bij de jongens op de bank zitten. ''Gast heb je gehuild?''vraagt Ashton. ''Dat is niet waarom ik hier ben. Ik denk dat Koen iets te maken heeft met dat filmpje''. Ze knikken allemaal en Michael zegt''Dat dachten wij dus ook''.
p.o.v. Minthe
Ik zie dat Nathalie helemaal boos naar haar telefoon kijkt en hem dan wil weg gooien. Ik hou haar tegen en zeg'' Luke is die goede telefoon niet waard'' waardoor Nathalie moet lachen. ''Ik denk dat we maar moeten gaan slapen''zegt ze. Ik knik en we doen onze pyjama's aan. We poetsen onze tanden en ik kam mijn haar nog eens door. Dan stappen we in bed en ik probeer te slapen maar het lukt niet. ''Ben je nog wakker?''vraagt Nathalie. ''Ja''geef ik antwoord. ''Ik kan niet slapen''zegt ze mompelend. ''Ik ook niet''Mompel ik ook. ''Warme chocomel?''vraagt ze. Ik knik hevig en zeg''Ja graag''. We lopen samen naar beneden en ik pak 2 koppen. Nathalie pakt de Nesquik uit de kelder en de melk uit de koelkast. Ze doet de twee koppen met melk in de magnetron en als ze warm zijn doe ik er Nesquik in en we lopen naar de kamer. We gaan op de bank zitten en ik kijk op de klok. We kunnen nog een film kijken. Ik kijk Nathalie aan en ze snapt meteen wat ik bedoel. Soms vind ik het wel vreemd maar nu is het wel handig. Ze pak een film en doet hem in de dvd-speler. Ze gaat weer zitten en de film begint.
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
FanfictionNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...