Ik word wakker door de deur die dicht gaat. Ik kijk op mijn telefoon. Het is 4:00. Ik probeer weer te slapen maar het lukt niet. Minthe slaapt gewoon door. Ik stap voorzichtig uit bed en loop naar beneden met mijn telefoon in mijn hand. Ik loop naar de keuken en maak thee voor me zelf. Als de thee klaar is loop ik er mee naar de woonkamer. Ik ga liggen op de bank en pak mijn telefoon. Ik kijk op mijn twitter en instagram. Ik speel ook nog even My 5sos. Ik heb alle jongens al. Ken je dat spel nog niet? dan raad ik je aan om het te spelen. Ik drink mijn thee op en dan komt Minthe naar beneden huppelen. ''goede morgen'' zegt ze. Ze loopt naar de keuken en komt even later terug met 2 ontbijtjes. Ze geeft er een aan mij. ''dank je'' zeg ik. Ik zet de tv aan en we kijken samen naar het ochtend nieuws. ''veel fan worden gek door nieuwe one direction video'' zegt de presentator. Minthe springt in de lucht en gilt als een gek. ''Minthe ik word nog doof''zeg ik. Minthe blijf gillen en springen. Als ze klaar is rent ze naar mijn laptop en zoekt het filmpje. Minthe begint weer te gillen. ze gilt de hele ochtend. Als we bij school zijn kijken mensen haar raar aan en stop ze. We zetten onze fietsen in het fietsenrek. Minthe blijft maar springen. We lopen naar de jongens. ja ik loop Minthe springt. ze staan voor school. ''Wat is er met haar?''vraagt Brent. ''Ze heeft gehoord dat 1D een nieuwe video heeft. Mijn oren doen echt pijn''zeg ik. ze moeten allemaal lachen. Dan gaat de bel. We lopen naar binnen en ik loop naar mijn kluisje. ik pak mijn spullen weer en doe mijn tas in mijn kluisje. Ik loop naar het Engels lokaal. Ik heb altijd als eerste Engels. Ik ga weer achterin zitten en zie dat Joris er al zit. Hij zit op zijn telefoon en op zijn piercing te bijten. ''he'' zeg ik en ga langs hem zitten. ''he''zegt hij. Hij wil weer iets zeggen maar dan komt de juf binnen. De juf komt altijd op de verkeerde momenten. ''goede morgen kinderen vandaag gaan we rekenen in het Engels''. Ze deelt weer de blaadjes uit. Ik leg het weer uit aan Joris en begin met mijn eigen blad. Ik zet ook mijn playlist weer aan. Ik playback met de muziek mee, maar dan zegt Joris'' jij kan best goed zingen''. ''hoe weet jij of ik goed kan zingen?'' vraagt ik. ''je zong mee met je muziek'' zegt hij lachend. Ik moet blozen maar lach toch. Dan ga ik weer verder met mijn opdracht. Joris was alweer sneller dan mij. Ik moet echt een keer sneller zijn. Als ik klaar ben pakt Joris mijn en zijn eigen blad en levert het in bij de juf. Dan gaat de bel. ik neem afscheid van Joris en loop weer naar het rekenlokaal. Minthe zit er nog niet. Ik ga ergens zitten. Dan kom Minthe net op tijd binnen rennen. Ze gaat langs me zitten en zegt ''yes op tijd''. ''De volgende keer normaal binnen lopen'' zegt meester Bram. Minthe knikt. ''Vandaag gaan we wortel trekken'' zegt Bram. ''Nee daar ben ik kei slecht in''zegt Minthe. De meester kijkt boos naar Minthe. Ik tik Minthe tegen haar arm aan. Dat betekend dat ze gewoon moet opletten. De les is bijna afgelopen. Dan vraagt de meester'' Minthe wat is 950 x 230?'' dan gaat de bel. ''Gered door de bel!'' roept Minthe. Ze pakt haar spullen en rent het lokaal uit. Soms is ze zo raar maar ik vind het altijd wel grappig als ze zo iets doet. Ik loop naar mijn kluisje en dump zo als altijd mijn spullen en loop naar Minthe's kluisje. tot mijn verbazing is ze daar niet. Dan springt er iemand op mijn rug. ik schik en we vallen allebei op de grond. Als ik kijk wie het is ze ik Minthe lachend over de grond rollen. Ik kan me lach niet in houden en lach met haar mee. Dan staan we op en zeg ik'' o je krijgt zo een payback!''roep ik. We lopen naar beneden en gaan ergens zitten. Dan komen Brent en Joris naar ons toe lopen en niet ver der achter Josh en Mike. ''He jongens'' zeggen Minthe en ik. ''He'' zeggen ze allemaal. Joris komt naast mij zitten en geeft me een warme glim lach waar ik bijna van smelt. Ik kijk recht in zijn mooie blauwe ogen waar ik bijna in verdrink. wacht even word ik verliefd op Joris? Dan word ik uit mijn gedachte gehaald door Minthe die mijn arm schud. ''wat zij je?'' vraag ik. '' Ik vroeg of we allemaal samen dadelijk naar Starbucks gaan?''zegt Minthe. ''leuk''zeg ik. Dan gaat de bel. Ik zeg iedereen gedag en loop naar mijn kluisje. Dan laat Koen me weer schikken. ''Wil je daar alsjeblieft mee ophouden?!'' zeg ik. ''misschien'' zegt hij. ''heb je zin om iets na school de doen met mij en Kevin?'' Kevin is ook een vriend van mij. '' Sorry ik ga al met Minthe en de nieuwe jongens naar Starbucks''zeg ik. ''oke dan word het een andere keer'' zegt hij en we lopen samen naar het lokaal. We hebben allebei nu Geschiedenis.
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
Fiksi PenggemarNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...