p.o.v. Nathalie
Minthe en ik kijken elkaar aan en krijgen een grijns op onze gezichten. Dan loop ik naar boven en Minthe naar de keuken. Ik pak het nep bloed en iets om nep wonden te maken uit mijn tas. Ik loop weer naar beneden en Minthe heeft al een groot mes gepakt. Ik leg het plan uit aan iedereen. ''Oke Minthe vond ons zo irritant dat ze ons neer heeft gestoken''. Ze knikken allemaal. ''Ik zou wel even een oud T-shirt aan doen''zegt Minthe. Iedereen kleed zich even om. Als iedereen weer beneden is maken Minthe en ik nep wonden bij iedereen. Dan horen we een deurbel. De jongens gaan ergens dood liggen en ik ga recht voor Minthe zitten die een mes in haar hand heeft. Dan horen we de deur opengaan. ''Nee Minthe. Alsjeblieft''roep ik. Ik hoor dat iemand sneller begint te lopen. Dan zie ik dat Ashton met een geschrokken/bang gezicht naar ons zit te kijken. Toen ik dat gezicht zag kon ik me lach niet meer inhouden. Na een tijdje lacht iedereen met me mee en zegt Ashton''O ik haat jullie echt''. ''Nee je houd van ons''zegt Michael die hem een knuffel geeft. ''Groepsknuffel''roep ik en iedereen rent op Ashton en Michael af. Als we terug trekken zien we dat Ashton vol met nep bloed zit. Iedereen springt weer in de lach plus Ashton.
Als we met ze allen in de kamer zitten met wat drinken zegt Michael''Kom we doen een race!''. Iedereen kijkt hem eerst vragend aan maar stemt toch in. We maken teams. ''Minthe zit op Ashton's rug, Michael op Calum's en ik op Luke's. ''Oke 3,2,1,''zegt Michael en we rennen weg. ''Kom op pinguïn''roep ik. Dan halen Michael en Calum ons in. Ze zeggen''Doei sukkels''. Minthe en Ashton zijn gevallen dus het gaat alleen nog tussen ons. Op een of andere manier hebben we ze toch ingehaald. We doen een happy dansje. Ik spring in zijn armen en hij geeft me een kus op mijn lippen. Hij laat me weer zakken. ''Zoek een kamer''zegt Calum met zijn handen voor zijn ogen. ''Oke''Zegt Luke en tilt me op. Hij wil naar boven lopen maar ik zet niet mee. Ik kan op een of andere manier ontsnappen. Ik ren weg en roep''You never get me alive''dramatisch. Minthe is al op de bank gaan zitten dus ik ren naar haar toe en spring in haar armen. Ik klim achter haar rug. ''Niemand pakt je af van mij dat beloof ik''zegt Minthe ook dramatisch. Dan komen alle jongens de kamer in met een grijns dus ik weet dat ze iets van plan zijn. Dan pakken Calum en Michael Minthe vast. Luke en Ashton pakken mij. Minthe en ik hebben elkaars hand vast. Maar de jongens zijn te sterk en halen ons uit elkaar. ''Neeeeee!''roep ik. Minthe ontsnapt dan uit de greep van Michael en Calum. Ze tackelt Ashton die omvalt. Luke rent met mij nog wel vast weg. Hij rent naar boven en naar een kamer. He dit is mijn kamer! Ik moet echt gaan opruimen. Want dan heb ik niet zoveel werk als ik weer naar huis ga. Hij doet de deur op slot en meteen hoor je iemand slaan op de deur. ''Laat mij binnen!''Hoor je Minthe roepen. ''Over mijn lijk''roept Luke terug. Minthe geeft antwoord''Kan geregeld worden''. Luke was te druk met roepen dus ik klim onder zijn benen en open het slot. Ik doe de deur open. Toen kreeg ik twee verbaasde gezichten. Ik kruip verder en ren weg. Tijdens het rennen roept ik''Ik ben een ninja!''. Ik ren naar de woonkamer en ga bij de rest die ook in de woonkamer is op de bank liggen. Ik zet de tv aan het kijk het nieuws. Dan zegt de mevrouw van het nieuws dat er weer zoon verkiezing is van muziek. Wacht dat is 5sos. ''He jongens jullie zijn op tv''roep ik. Iedereen is vliegens vlug bij de tv en kijken. Ze zijn genomineerd voor 2 prijzen. De vrouw verteld dat je kan stemmen door hashtags te verzenden. Minthe en ik pakken allebei onze telefoons en beginnen te RT. Ik zie dat Minthe ook 1D tweet. Na 2 uur te hebben getwitterd is mijn telefoon leeg. ''Hebben jullie nou echt 2 uur getwitterd?''vraagt Calum. ''Ja''zeggen Minthe en ik kortaf. ''Zullen we maar uiteten gaan?''zegt Ashton uit het niets. ''Oke geef ons 20 minuten''zegt Minthe en heeft me al half naar boven gesleept. Ik zeg nep dramatisch''Help'' zonder geluid te maken. Ze zwaaien naar me en ik geef ze een boze blik terug. We lopen naar boven en zoeken een leuke outfit. Ik kies voor een zwart jurkje. Het is niet echt warm, maar hij is zo cool.
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
FanficNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...