Ik word wakker en voel dat er iemand op mijn bed springt. ''Goede morgen zonder zorgen''zegt Michael. Hij spring weer van mijn bed af en rent de kamer uit. Ik plof weer met mijn hoofd op het kussen, maar het lukt niet meer om te slapen. Ik stap uit mijn bed en zie dat ik mijn kleren nog aan heb. De afgelopen maand heb ik vaker geslapen in mijn kleren dan in mijn pyjama. Ik doe andere kleren aan en loop naar beneden. Ik zie dat Minthe al bezig is met het ontbijt maken. ''Goede morgen''zeg ik. ''Zonder zorgen''maakt ze mijn zin af. ''Dus hij heeft jou ook wakker gemaakt''vraagt ze. Ik knik en help haar mee. ''Wie blijft er vandaag thuis met mij. ''Michael''zeg ze simpel. ''Dat word dus een drukke dag''zeg ik. Nu knikt zij. Ik gooi het brood op de tafel en het beleg. Dan roep ik ''Eten''door het huis. Er komen 3 slaperige jongens naar beneden en Michael die aan het rond huppelen is. Hoe kan hij zo vroeg blij zijn? We gaan allemaal aan tafel zitten en ik eet een boterham met kaas. Lekker!!! Ik zwaai iedereen zoals altijd uit en loop weer naar binnen. Het is vrijdag dus nog een dag te gaan voor het weekend. ''Wat zullen we doen?''vraag ik aan Michael. ''Tikkie jij bent hem''zegt hij en tikt me aan. Hij rent weg en ik ren achter hem aan. Kinderachtig doen is soms ook best leuk. Even niet denken aan de toekomst. Ik zie Michael niets meer maar hoor iemand ademen. Ik ga op het geluid af en loop naar Calum's kast. Ik doe hem open en zie een Michael met zijn ogen dicht. Ik tik hem aan en zeg''Tikkie jij bent hem''. Ik ren weg en ren naar de woonkamer. Ik spring achter de bank. Ik hoop dat hij me niet gezien heeft. ''Hebbes''hoor ik iemand zeggen. Ik word opgetild en word op de bank gegooid. ''Oke, Oke, Jij hebt gewonnen''zeg ik. ''Michael doet een raar dansje en zegt''Ik ben de kampioen van tikkertje''. ''Maar misschien heb ik je wel laten winnen?''zeg ik mysterieus. ''Jij kan gewoon niet tegen je verlies''zegt hij en steekt zijn tong uit.''Misschien''zeg ik en steek ook mijn tong uit. ''Wat gaan we nu doen?''vraag ik. ''Klimmen?''zegt Michael. ''Klimmen?''vraag ik. ''Je weet wel tegen een muur met die knoppen''legt Michael het uit of ik een kleuter ben. ''Ja dat snap ik wel, maar nu?''zeg ik. ''Ja''zegt hij. ''Oke. Geef me 15 minuten''zeg ik en loop naar boven. Ik doe mijn Nirvana t-shirt aan en een spijkerbroek. Ik pak mijn telefoon en doe mijn all stars aan. Ik loop naar de badkamer en kam mijn haar. Ik doe het in een makkelijke staart en doe een beetje make-up op. Ik loop weer naar beneden en prof op de bank. Even later komt Michael ook naar beneden. ''Hoe kan jij zo snel zijn?''vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en sta op. "let's go" roep ik. We lopen naar buiten en stappen op onze fietsen. Het is niet echt ver weg. Het is maar 10 minuutjes. Als we er zijn zetten we onze fietsen weg en lopen naar binnen. We krijgen een tuigje. Dan lopen we naar een grootte ruimte met allemaal van die stenen op de muur. Onze (leraren) Houden beneden het touw vast en wij klimmen naar boven. ''Wedden dat ik sneller boven ben dan jou?''zeg ik uitdagend. ''Weddenschap aangenomen''zeg hij. We tellen samen af ''3,2,1'' Ik klim zo snel ik kan naar boven. Michael is vlak achter mij. Ik ring de bel en roep''Gewonnen''. Ik blijf even boven en wacht op Michael. Als hij boven is steekt hij zijn tong uit naar mij. Ik doe het zelfde en we laten onszelf vallen.
Na zoon 2 uur klimmen lopen we weer naar buiten en fietsen naar huis. ''Ik ga even wat eten maken''zeg ik en loop naar de keuken. ''Lekker''hoor ik hem nog net zeggen. Ik maak wentelteefjes en leg ze op een bord. Ik loop de keuken weer uit en zie dat Michael tv zit te kijken. ''Wat kijk je?''vraag ik en geef een bord aan hem. ''Gas Monkey''zegt hij en pakt het bord aan. ''Yes''zeg ik en ga ook op de bank zitten. Na dat we een marathon Gas Monkey hebben gekeken gaat de deurbel. Ik sta op en doe de deur open. Minthe geeft me een sterke knuffel waardoor ik bijna geen lucht krijg. ''Minthe lucht''krijg ik nog net uit mijn mond. ''Sorry''zegt ze en laat me los. ''Het was maar een halve dag hoor. Geen half jaar''zeg ik. Ik geef iedereen een knuffel. Ik geef Luke een knuffel en hij geeft me een kus op mijn wang. We lopen allemaal naar binnen en zien dat Michael nog steeds op de bank zit, tv te kijken. Als hij iedereen ziet staat hij op en geeft iedereen ook een (mannen)knuffel. Iedereen gaat op de bank zitten en Luke komt langs mij zitten. Hij slaat een arm om me heen en ik ga tegen hem aan liggen. ''awh''zegt Minthe. Ik steek mijn tong naar haar toe. ''Hebben wij iets gemist?''vraagt Calum kijkend naar Luke en mij. We halen allebei onze schouders op. ''Wat hebben jullie vandaag gedaan?''vraag ik om het onderwerp te veranderen. ''Saaie leren en een gevecht in de pauze''zegt Ashton. Bij het laatste sloeg hij zijn handen voor zijn mond.
p.o.v. Ashton
flashback
Ik gooi mijn spullen in mijn kluisje en loop naar beneden. Iedereen zit al aan een tafel. Ik ga ook zitten en we praten over van alles. Dan horen we dat Koen iets zegt''Nathalie is echt sexy en ik ga haar mee uitvragen als ze weer naar school gaat''. Luke word boos en loopt naar Koen toe. ''Wat zij je?''zegt Luke. ''Je hebt me wel gehoord. Ik ga haar mee uitvragen en wat ga jij er aan doen lip piercinkje ''zegt Koen en duwt Luke naar achter. ''Blijf uit haar buurt''zegt Luke en duwt hem ook naar achter. We zien dat Luke een vuist maakt maar ik hou hem tegen en fluister''Je wil toch niet dat we dadelijk tegen haar moeten zeggen dat je hebt gevochten. Je weet dat ze niet van geweld houd''. Luke knik en draait zich om. ''We hebben hier een bang kippetje''zegt Koen en maakt kippengeluiden. Ik zie dat Luke bozer word en hij loopt terug naar Koen. Hij slaat hem weer bijna maar nu houden Michael en ik hem tegen. We slepen hem mee, maar hij werkt niet echt mee. We gaan weer zitten en Luke zegt geen woord. ''Dat was kantje boord''zegt Minthe snel. Iedereen knikt behalve Luke die pittig boos is. Dan gaat de bel.
einde flashback
p.o.v. Luke
Die gast kan ook nooit zijn mond houden he? Nathalie haalt haar schouders op. Ik zucht onopvallend. ''Wat hebben jullie dan gedaan?''vraagt Minthe. ''O gewoon geklommen''zegt Michael simpel. ''Wacht even. Zij de dokter niet dat je rustig aan moest doen?''zegt Minthe. Nathalie haalt haar schouders op. Ik denk weer terug aan die tijd en krijg een rilling. Ik schud snel de gedachtes uit mijn hoofd en luister weer verder naar het gesprek. ''Beloof je me dat je rustig aan doet?''zegt Minthe best hopend en eerlijk gezegd ik hoop het ook. Nathalie knikt serieus. ''Ik heb honger''zegt Michael uit het niets. ''Wat wil je eten dan?''vraagt Calum. ''Pizza''zegt Michael. Ik snap dat pizza lekker is, maar hij wil het echt altijd. Maar dan ook echt altijd. ''Ik zal wel even bellen. Wie wil wat?''vraagt Nathalie. Als iedereen heeft gezegd wat ze willen staat ze op. Ze loopt naar boven. Ik denk dat haar telefoon boven ligt. ''Sorry''zegt Ashton en kijkt naar zijn handen. ''Maakt niet uit bro''zeg ik. ''Ik ga een leuke film zoeken''zegt Minthe en loopt naar de filmkast. Dan hoor ik ineen keer een bekend deuntje.
You look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down (hey!)He is dat niet Nathalie's ringtone. Het geluid komt van achter de bank. Ik kijk achter de bank en zie Nathalie's telefoon. Ik pak hem. ''Volgens mij is iemand zijn telefoon kwijt?''zeg ik en hou hem in de lucht. Iedereen moet lachen. ''Kijken hoelang het duurt voordat ze het door heeft''zegt Minthe lachend en zet de film aan. Als Nathalie na een half uur nog niet terug is zeg ik''Ik ga even kijken waar ze gebleven is''. Iedereen knikt, maar blijft naar de tv kijken. Ik sta op en loop naar boven. Als ik boven ben loop in naar Nathalie's kamer. Ik klop op de deur en hoor''Kom maar binnen''. Ik doe de deur open en zie dat de hele kamer overhoop licht. ''Ben je iets kwijt?''vraag ik. ''Ja mijn telefoon''zegt ze en gooit haar matras om. ''Deze telefoon''zeg ik en hou hem weer omhoog. ''Ja dat is hem''zegt ze en rent naar me toe. Ze wil hem pakken maar ik hou en boven haar hoofd. Ze probeert te springen, maar het maakt niet uit. Ik ben toch langer dan haar. ''Maar eerst wil ik een kus''zeg ik. Ze rolt met haar ogen maar komt toch dichter met haar gezicht bij mijn gezicht. Ze gaat een beetje op haar tenen staan en plaats haar perfecte lippen op de mijnen. Ze proeven naar kersen. Om precies te zijn coca cola cherry. Ze trekt terug en er staat een glimlach op haar gezicht. Ik moet ook lachen als ik haar lach zie. ''Zullen we maar naar beneden gaan?''vraag ik. Ze knikt en zegt''Maar ik ga eerst pizza bestellen''en houd haar telefoon in de lucht. Ik loop alleen naar beneden en ga weer op de bank zitten. Niemand merkt me omdat ze helemaal in de film zitten. Nathalie komt even later ook naar beneden en komt langs me zitten. Ik sla mijn arm om haar en ze gaat op mijn borst liggen. Het voelt fijn om haar zo vast te houden. Ik wil haar nooit meer kwijt. Dan gaat de bel. Michael springt van de bank af en rent naar de deur. Hij komt even later terug met 6 pizza dozen. Hij geeft iedereen zijn doos en gaat weer op de bank zitten. Ik neem een hap en kijk naar de tv. Michael had zijn pizza binnen 2 minuten op en ik had hem binnen 10 minuten. We besluiten dat we allemaal naar bed gaan. Nathalie is al ieder gaan slapen. Ik loop naar boven en hoor een vreemd geluid.
(Cliffhanger) Wat ben ik toch gemeen haha enge lach.
Groetjes Nathaliexx
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
Fiksi PenggemarNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...